Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset silmäilevät varattua miestä?

Vierailija
21.11.2014 |

varsinkin jos mies on komea :((

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kulkee laput silmillä

Vierailija
2/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:09"]

[/quote]

on kyllä mun mielestä epäkohteliasta katsoa muiden miehiä ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika sentään, kai sitä nyt silmäillä saa. Sehän on vaan silmäilyä!

Vierailija
4/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:16"]

[/quote]

[/quote]

:D. Sitten varmaan kannattaa pyytää sitä miestä pukeutumaan säkkiiin ja laittaa pussi päähän. Muutenhan me muut voisimme vaikka kuvitella hänen olevan sinun veljesi!

Vierailija
5/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:16"]

[/quote]

[/quote]

Vähän vaikeaa se on tehdä esim. töitä, jos duunikavereita ei voi katsoa. Tietysti voit harkita miehesi pukemista burkhaan? 

Vierailija
6/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:18"]

[/quote]

mulla tulee siitä paha mieli. En mäkään katso muiden miehiä. ap

Vierailija
7/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vangitse se kellariin niin eipä pääse kukaan silmäilemään

Vierailija
8/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne varatut miehet yhtä llailla kuule silmäilevät minua. Ja koska en ole sokea, saatan myös katsoa että onpa komea mies. Vaikea nähdä onko sormusta etenkään talvisin koska hanskat. Eikä silmäily, tai jopa jutustelu ole kiellettyä (paitsi jonkun epävarman ja sairaalloisen mustasukkaisen mielestä). Exäni oli ammattivalokuvaaja jonka ympärillä pyöri aina nuoria, timmejä naisia. Eipä haitannut, se on töitä. Nykyiselläni on nuori ja nätti sihteerikkö, edelleen ei haittaa koska se LUOTTAMUS. Kyllä minunkin kanssani naimisissa olevat kolleegat flirttailevat, piristää vain päivää. Kukaan jaksa katsoa nurisevaa myrttynaamaa. Sellainen karkoittaa niin naisen kuin miehenkin nopeammin kuin rypyt tai muut.  

Vierailija
9/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa silmäillä, niinkuin joku sanoi, sehän on vaan silmäilyä :D Minusta tuo vaan lisäkipinää parisuhteeseen kun kummallakin on edelleen markkina-arvo kohdillaan!

Vierailija
10/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset silmäilee varattuja miehiä siksi, koska todistettavasti ne on kelvanneet jollekin toiselle naiselle. Naisilla on jatkuva kilpailu keskenään miehistä.

Vierailija
11/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:18"]

[/quote]

mulla tulee siitä paha mieli. En mäkään katso muiden miehiä. ap
[/quote]

Käveletkö kaupungillakin aina simmut kiinni?
Minä katsoin päivittäin varmaan kymmeniä jollei satoja miehiä enkä tosiaan ala siinä miettimään, että sattuuko jonkun mustasukkainen ja vainoharhainen nainen siinä vieressä pahoittamaan mielensä? Joistain saatan ajatella, että onpas kivannäköinen, mutta mitäs sitten? Saman huomion teen, jos tulee joku kauniisti pukeutunut tai nätti nainen vastaan, ei siinä ole mitään sen kummempaa?

Vierailija
12/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ne katsoo, että miten hyvännäköisellä miehellä on noin ruma/läski eukko. Sitten voi pohtia, onko nainen rupsahtanut suhteen aikana, vai miksi he ovat niin epäsuhtainen pari.

Vierailija
13/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kummallista minkälainen vaikutus sormuksella on joihinkin naisiin, naiset jotka eivät ole aikaisemmin kiinnittäneet sinuun huomiota niin ovatkin yhtäkkiä kiinnostuneita. Olisi ollut mahdollisuus pettää naista vaikka kuinka monta kertaa, olispa naiset yhtä kiinnostuneita kun olin sinkku.

Tämä vain minun näkökulmasta tietenkin, minua ainakin on ihmetyttänyt tämä sama asia kuin aloittajaa. Mikä varatussa kiehtoo.

Vierailija
14/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson tahallaan pitkään ja hymyillen jos muija on vieressä ja testaan ärsyyntyykö. Olen nuori ja laittautunut timmi blondi :) miehet aina sanoo ettei tykkää bimboista mutta jännästi jää aina kyyläämään vaikka "ei panis silaribimboja"

Vierailija
15/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 02:05"]

Itse katson tahallaan pitkään ja hymyillen jos muija on vieressä ja testaan ärsyyntyykö. Olen nuori ja laittautunut timmi blondi :) miehet aina sanoo ettei tykkää bimboista mutta jännästi jää aina kyyläämään vaikka "ei panis silaribimboja"

[/quote]

Mistä kukaan voi tietää että sulla on silarit, kuljetko ulkona tissit paljaana? Mieshän näkee kauniin isorintaisen naisen ja milloinkas ne on epäsuosiossa olleet, kyllä heille aina ottaja on löytynyt.

Joidenkin rinnat on muuten niin isot, että ne kiinnittävät jo epätavallisuudellaan huomiota, myös naisissa.

Vierailija
16/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos se on varattu niin sehän tarkoittaa sitä että se on priimaa ja kelvannut jollekin toisellekin! \naisenlogiikka

Vierailija
17/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 02:05"]

[/quote]

Kyllä mä ainakin panen. m20

Vierailija
18/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 02:09"]

Siis jos se on varattu niin sehän tarkoittaa sitä että se on priimaa ja kelvannut jollekin toisellekin! \naisenlogiikka

[/quote]

AAA, niinkuin toisessa ketjussa mies joka on vapaa saa heti kommentteja SUSSA ON JOTAIN MUUTA VIKAA 

Vierailija
19/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 02:09"]

[/quote]

Loistologiikka, se varattu on muuten joskus ollut sinkku. Joten kannattaisiko silmäillä niitä mielummin, veikkaan että voisi olla helpompaa saada miehiä, toki jotkut on sikoja jne,,pettävät, mutta ei ne varatut niin helppoja ja jotkut oikeasti rakastavat sitä naistaan kenen kanssa ovat yhdessä.

Vierailija
20/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sanoi toi naisille että miehet saavat siis tiirailla naisia niin paljon kuin haluavat. 

se kun on siis täysin sallittua naisille sun logiikalla. 

jep jep