Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisen kilpailuvietti on naurettavaa, esimerkki:

Vierailija
29.09.2021 |

Joku sanoo että on ollut 5 yötä putkeen töissä, sitten aina tulee joku sanomaan että se ei ole mitään ja että itse on ollut 10 yötä putkeenkin kerran.
Aha

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kivaa kuunneltavaa ole. Joskus auttaa kun kuuntelija kääntää kelkan ympäri ja sanoo: Ei hitto, ja sinä kestät sen? Etkö voi kieltäytyä, vai lennätkö ulos työpaikastasi heti? Onko sinun siis pakko olla siellä töissä? Kukaan muu ei ottaisi töihin?

Vierailija
2/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuvietti on kamala. Yhdellä kaverillani on mennyt kaksi avioliittoa rikki kilpailuvietin takia. On kilpaillut miehensä kanssa kaikesta.

Minä olen tyytyväinen, kun kilpailuviettiä minulla ei tietääkseni ole. Ainakaan kovin suurta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailuvietti on kamala. Yhdellä kaverillani on mennyt kaksi avioliittoa rikki kilpailuvietin takia. On kilpaillut miehensä kanssa kaikesta.

Minä olen tyytyväinen, kun kilpailuviettiä minulla ei tietääkseni ole. Ainakaan kovin suurta.

Minulla on kahdella kaverilla mennyt neljä avioliittoa ja friends with benefits rikki kilpailuvietin takia.

Vierailija
4/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kahdella kaverilla mennyt neljä avioliittoa ja friends with benefits rikki kilpailuvietin takia.

Ei siinä oikein voi voittaa, jos kaksi kilpailuviettistä kilpailee toisensa kanssa parisuhteessa. Tietyssä mielessä pieni kilvoittelu on hyvä, mutta isommissa asioissa ei.

Vierailija
5/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
6/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuri hehkuttaa koulutuksellaan. Jaksaa puhua omasta koulutuksesta yms

Eikö tajua, että ihmiset on erilaisia! Ei oikeasti kukaan lahjakas huutele ammatistaan naapureille. Ja kulje nokka-pystyssä. Jotenkin nolo.

Vierailija
7/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapuri hehkuttaa koulutuksellaan. Jaksaa puhua omasta koulutuksesta yms

Eikö tajua, että ihmiset on erilaisia! Ei oikeasti kukaan lahjakas huutele ammatistaan naapureille. Ja kulje nokka-pystyssä. Jotenkin nolo.

Tuo on tyypillistä. Tuollaisten ihmisten kanssa olen yleensä hiljaa tai laitan jauhot kurkkuun. Olen kuitenkin parempi, aina.

Vierailija
8/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo aloitus liittynyt kilpailuviettiin mitenkään ja voin todeta ilman ylpeilyä tai häpeää että tein juuri 15 vuotta putkeen pelkkää yövuoroa ja tiedän monta jotka tekivät vieläkin pidempään, eli minä hävisin mutta halusin kertoa tämän vain vertauksena sille miten naurettava tuo aloitus oli ja kaukana tosi duunarin arjesta jos tuolla kehuskele

Vierailija
9/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos tietää olevansa hyvä, ei tarvitse päteä. Ei tarvitse kilpailla.

Kilpailuvietti juontaa juurensa lapsuudesta. Taistellaan vanhemman rakkaudesta.

Jos on saanut kaikkea paljon, rakastaa ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

Vierailija
10/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän tuo aloitus liittynyt kilpailuviettiin mitenkään ja voin todeta ilman ylpeilyä tai häpeää että tein juuri 15 vuotta putkeen pelkkää yövuoroa ja tiedän monta jotka tekivät vieläkin pidempään, eli minä hävisin mutta halusin kertoa tämän vain vertauksena sille miten naurettava tuo aloitus oli ja kaukana tosi duunarin arjesta jos tuolla kehuskele

Kehuskelee yksinänsä. Kuka haluaa tehdä yövuoroja.

Vierailija
11/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on tapana a. tietää ihan kaikki riippumatta mistä puhutaan ja b. olla tehnyt aina enemmän tai paremmin kuin muut mutta....

Mitä jos on oikeasti tehnyt jotain enemmän tai paremmin niin eikö sitä saisi oikeasti kertoa?

Ehkä tässä on kyse enemmän siitä tyylistä miten sen asian ilmaisee, vai onko tarkoitus vain alistaaa toista?

Vierailija
12/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olisinhyvä vain KUUNNELLA ja olla vertaamatta itseään muihin.

Meillä oli töissä ihan naurettava kilpailutilanne. Yksi henkilö jatkuvasti puhui mitä oli tehnyt ja mitä meni tekemään. Todellisuudessa vain puhui.

Vierailija
13/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä on ekstroverttien ongelma.

Vierailija
14/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on tapana a. tietää ihan kaikki riippumatta mistä puhutaan ja b. olla tehnyt aina enemmän tai paremmin kuin muut mutta....

Mitä jos on oikeasti tehnyt jotain enemmän tai paremmin niin eikö sitä saisi oikeasti kertoa?

Ehkä tässä on kyse enemmän siitä tyylistä miten sen asian ilmaisee, vai onko tarkoitus vain alistaaa toista?

Ihailen kuuntelemisen taitoa. Minulla on tapana päteä. Pitää kertoa, miten olen itse tehnyt aina asian hienommin. Pitääkin keskittyä vaikenemaan ja antaa toisten loistaa. Mutta ei mitenkään nöyrästi vaan hiukan myötäillen.

Vierailija
15/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tämä on ekstroverttien ongelma.

Introverttinä kilvoittelen itseni kanssa päivästä toiseen. Arvaa, onko tuokin välillä raskasta. Onneksi olen armollinen. Hyväksyn epäonnistumisen, koska huomenna työt jatkuu.

Vierailija
16/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen kuuntelemisen taitoa. Minulla on tapana päteä. Pitää kertoa, miten olen itse tehnyt aina asian hienommin. Pitääkin keskittyä vaikenemaan ja antaa toisten loistaa. Mutta ei mitenkään nöyrästi vaan hiukan myötäillen.

Tuossakin tulee marttyyrikompleksi. Ikäänkuin annan itselleni mitallin siitä, että nyt olen parempi ihminen, kun en ollutkaan suuna päänä kehumassa itseäni. Olen nöyrin.

Vierailija
17/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossakin tulee marttyyrikompleksi. Ikäänkuin annan itselleni mitallin siitä, että nyt olen parempi ihminen, kun en ollutkaan suuna päänä kehumassa itseäni. Olen nöyrin.

Jep. Vähän niinkuin joku munkki, joka vuosikymmenet kopioi käsin vanhoja kirjoituksia. Mitään kunniaa ei palkaksi saa. Ei mainintaa työstään.

Tuli mieleen tuo ap:n yövuoro-vertaus. Vuosikymmenet puurtaa hiljaa pimeässä. Kukaan ei muista tai anna tunnustusta. Palkkakin on pieni. Siinä on hyvä ihminen.

Vierailija
18/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä kuultua:

"Mulla on ollut aikana ainakin 100 muijaa sängyssä. Joka viikonloppu uus."

"Jaa. Mulla on ollut kolme, jokainen niistä kutsui mua parhaaksi rakastajaksi koskaan ja viimeisestä tuli mun vaimo."

Aika naseva.

Vierailija
19/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosielämässä kuultua:

"Jaa. Mulla on ollut kolme, jokainen niistä kutsui mua parhaaksi rakastajaksi koskaan ja viimeisestä tuli mun vaimo."

Aika naseva.

Ei tuo vielä mitään. Olen ollut seitsemän vuotta ilman seksiä. Ihan tyytyväisenä. Pystyn ohjaamaan mieleni ja kehoni toimintoja toisaalle ajatuksen voimalla.

Vierailija
20/20 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosielämässä kuultua:

Aika naseva.

Ei tuo vielä mitään. Olen ollut seitsemän vuotta ilman seksiä. Ihan tyytyväisenä. Pystyn ohjaamaan mieleni ja kehoni toimintoja toisaalle ajatuksen voimalla.

Kieltäytyminen on aina parempi hyve, kuin ylenpalttinen elostelu. Osoittaa äärimmäistä kurinalaisuutta kieltäytyä. Heikot sortuu.