Miksi miesten vessassa on käsisuihku?
Olen pohdiskellut kyseistä asiaa suuresti. Ymmärrän jos homobaareissa on käsisuihku jotta homot voivat suihkauttaa rusinareikäänsä ennen rektum-yhdyntää, mutta miksi kauppakeskusten vessassa?
Kommentit (18)
kuule meitä allergisia ja ripuli vaivasia on myös miehissäkin eli kun ripuli pukkaa ei voi edes ajatella pyyhkivänsä persettä kun se on ihan vereslihalle
Osa miehistäkin pesee persauksensa kakkosen jälkeen ja tämä on arvostettavaa.
Etkö tiennyt, että alasuihku on tarkoitettu myös ison hädän jälkeiseen puhdistukseen.
Kyllä mä perseen pesen mieluummin suihkulla kuin paperilla puhdistaen. Puhdas olo hyvä olo.
Minun nuoruudessa ei perseitä pesty.
Raija kirjoitti:
Minun nuoruudessa ei perseitä pesty.
Eipä ulkohuussissa juoksevaa vettä yleensä ollutkaan.
Miksi naisille on dildoja, vaikka aina huudetaan klitorista?
Rakennus standardit määräävät vesikalusteet myös julkisissa tiloissa, siksi sieltä löytyy bide'.
Ei ole mistää homostelusta johtuva.
Aloittaja taitaa olla traumainen piilohomo joka tykkää kakanhajusta.. =)
Vessapaperi riittää hyvin kun sitä on autotalli puolillaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla naisten dildot eroavat miesten dildoista? Näyttivät kaikki kovin samanlaisilta.
Tosimies ei pyllyä tai kikkeliä pese.
Sitä suihkupäätä työnnellään pyllyyn.
Siksi, että miehetkin tekisivät joskus alapään pesuja. Kun olin teini-iässä, niin isoisäni sanoi, että miesten pitää aina pestä nivuset ja vehkeet, ettei tule tulehduksia ja pysyy paikat kunnossa. Näin myös tehnyt ja naiset kiittäneet. On myös ollut hyötyä raskaissa liikunnalisissa jutuissa, eikä ole paikat hajonneet.
Omamies pesee aina kun käy veskissä, ja samoin minä. Aina värkit kunnossa vaikka suikkareihin.
Rakennusmääräysten takia pitää olla. Oikeasti etkö tiedä että miehetkin käyttävät käsisuihkua? Oraksen mainokset 1970-luvulta voisivat olla valaisevia. Suosittelen käsisuihkun käyttöä jottei pylly ja alkkarit haise kakalta. Etu- ja takapuoli kannattaa pestä veskikäynnillä. Sitten on raikas ja puhdas olo aina. Toki kannattaa myös kuivata pesun jälkeen jottei ole vaatteet märkänä. Minulle ei vielä ole tullut vastaan naista, joka valittaisi siitä ettei pyllyni ja alkkarini haise kakalta. Että se vähentäisi miehekkyyttäni. Kyllä se miehekkyys tulee jostain muusta kuin henkilökohtaisen hygienian laiminlyönnistä. Itselläni ainakin takapuoli alkaa kutista ja haavautua jos en pese ison asioinnin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Klitoris on iso elin ja jatkuu emättimen vieressä.
Miksei kauppakeskusten vessoissa voisi homestella yhtälailla?