Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävän ilkeä kommentti

Vierailija
20.11.2014 |

Synnytin 2kk sitten. Ystäväni halusi piristää minua sauna illalla ja se oli mielestäni mukava ylläri. :) Kuitenkin hän sitten oli puhunut monille yhteisille ystävillemme kuinka ruma vartaloni on raskauden jälkeen.
Mitä itse tekisit? Pitäiskö enään ystävääsi yhteyttä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sille suorat sanat.!

Vierailija
2/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... Voithan kysyä tiukasti, että miksi koki tuon tarpeelliseksi. 
Voisi minulta kyllä tuossa tapauksessa tulla vähän viileää vastaanottoa hetken aikaa. Ellei vähän pidempäänkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noin törkee olla :( Kannatan ekaa kommentoijaa, anna sen kuulla että olet kyllä kuullut mitä selän takana puhuu.

Vierailija
4/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan paha mieli ap:n puolesta :(. Itse viilentäisin välejä tuollaiseen selän takana puhujaan.

Vierailija
5/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäsin kyllä tollasen "ystävän" tai vähintäänkin vähentäisin yhteydenpitoa. Erittäin lapsellista käytöstä sun ystävältä.

Vierailija
6/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi nyt todellakin on sinua haukkunut, toteat vain että hän voi siirtyä mallipiireihin hakemaan kaunisvartaloisempaa seuraa.

Vierailija
7/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä haukkujalla oma vartalo priimaa, vaikka ei synnyttänyt ollutkaan?

Vierailija
8/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä sun muutkaan kaverit kauheen kivoja. Jos joku tulisi mulle haukkumaan ystäväni ulkonäköä, niin ei kyllä tulisi mieleenkään pahoittaa ystäväni mieltä kertomalla se hänelle! Itse tekisin haukkujasta toki omat johtopäätökseni...

Vierailija
9/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa käytöstä. Oliko eka kerta, kun näin tapahtui vai onko hänen tapaistaan? Jotkut ihmiset ovat sellaisia edestä mukavia ja takaa ilkeitä. Raskasta ystävyyttä pitkän päälle. Sinun ei kannata miettiä tuota enää ollenkaan. Voit myös kertoa hänelle suoraan, mitä kuulit. Sellainenkin mahdollisuus on, että hän ei ole sanonut aivan sitä mitä sitten sinulle on kerrottu hänen sanoneen. Väärän huonon viestin tuojia löytyy myös. 

Vierailija
10/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy päin naamaa ja ole harmissasi mutta älä yhtään vihainen tai törkeä takaisin. Ole pettynyt.se on paha ase sitä vastaan! Oikeesti voi olla joku muu syy esim oot ennen,ollut häntä parempi vartaloinen tai hänkin haluaisi lapsia eikä saa? Jos Se on pahoillaan,nolona ja selittäs käytöstään antasin anteeksi.oppis Sillon läksynsäkn.jos ei kunnolla pahoittele niin täältä opitusti:jätä Se aika!:D

Vierailija
11/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyysikö se sut saunaan että näkis miltä sun vartalo näyttää raskauden jälkeen?! On siinä tosi ystävä :(

Vierailija
12/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno huomata että täältä voi saada tukea, useimmissa keskusteluissa ap haukutaan... Hänellä on aina vahvat mielipiteet joka asiaan mutten olisi uskonut että puhuisi minusta näin, olemme kuitenkin lapsuuden ystävät... Itseäni ei roikkuva vatsa/rinnat häiritse kun olen saanut pienen ihmeen elämääni. ♡

Vierailija
13/13 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistaisin että huhut ovat totta. Jos olisivat, katkaisisin yhteyden välittömästi ja lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän