Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ootte niin pettyneitä tinderiin?

Vierailija
29.09.2021 |

Kadulla kulkiessa on useimmilla oletus, että juuri tänään ei elämän rakkaus ehkä kulje vastaan.

Sinkkubileissä ajatellaan että hyvä tuuri, jos jonkun sattuu kohtaamaan. Harva jaksaisi huudella että paskoja noi sinkkubileet jos ei sopivaa löydykään.

Yhtäkkiä deittisovellukset on kuitenkin kuraa vain sillä perusteella, etteivät ne heitäkään syliin sitä elämän suurta rakkautta tai upeinta beibee. Sekottaako ihmiset ne niin pahasti nettishoppailuun? Vaikka svaippailu on näennäisen helppoa, niin merkitykselliset asiat vaatii yleensä panoksensa jossain muodossa aina.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla jotain muutakin pakollista tietoa kuin kuva. Ja erikseen vakavaa parisuhdetta etsivät ja muut.

Suomi24:ssä hyvät profiilikentät, mutta harmi että se on melko kuollut nykyään.

Onhan siellä profiilitekstit. Jos etsii vakavaa suhdetta, sen kyllä kirjoittaa sinne. Jos taas ei lue mitään, oletan, ettei välttämättä etsi juuri Sitä Oikeaa.

Vierailija
22/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on yksi kuva tai epäselvä kuva, jotku vaa "miksei sulla oo kuvaa?? Ja vingutaan loputtomii laita lisää kuvia. Törkeetä painostamista, mitäs tykkäs jos ei kelpaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla jotain muutakin pakollista tietoa kuin kuva. Ja erikseen vakavaa parisuhdetta etsivät ja muut.

Onhan siellä profiilitekstit. Jos etsii vakavaa suhdetta, sen kyllä kirjoittaa sinne. Jos taas ei lue mitään, oletan, ettei välttämättä etsi juuri Sitä Oikeaa.

Niin vapaamuotoinen, mutta kun varsinkin miehillä ei ole siellä mitään. Esim lapsista ei useinkaan mitään mainintaa, onoo niitä/haluaako joskus, ei ammattia tai koulutusta, onko työtön/töissä/opiskelija. Näitä saa sitten ekana alkaa kyselemään.

Vierailija
24/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppanit on ideana hyvä, mutta kun kaikki 7 sopivaa ehdokasta ripotellen näytetty, ja heistäkään ei kukaan vastaa kun ties miten vanhat profiilit, niin sitten onkin hiljasta.

Vierailija
25/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vapaamuotoinen, mutta kun varsinkin miehillä ei ole siellä mitään. Esim lapsista ei useinkaan mitään mainintaa, onoo niitä/haluaako joskus, ei ammattia tai koulutusta, onko työtön/töissä/opiskelija. Näitä saa sitten ekana alkaa kyselemään.

Mä olen esim. päättänyt olla niin nirso, etten tuhlaa aikaa sellaisiin miehiin, jotka eivät viitsi sen vertaa nähdä vaivaa että kirjoittaisivat jotain itsestään. Vaikka olisi kuinka hyvännäköinen, jos ei ole tekstiä niin antaa olla. Miksi minun pitäisi ottaa riski swaippaamalla oikealle jos en tiedä ihmisestä mitään?

Vierailija
26/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen esim. päättänyt olla niin nirso, etten tuhlaa aikaa sellaisiin miehiin, jotka eivät viitsi sen vertaa nähdä vaivaa että kirjoittaisivat jotain itsestään. Vaikka olisi kuinka hyvännäköinen, jos ei ole tekstiä niin antaa olla. Miksi minun pitäisi ottaa riski swaippaamalla oikealle jos en tiedä ihmisestä mitään?

Mä tein myös samaa. Karsi sopivasti kaikki seksin kinuajat ja sellaiset jotka eivät vastanneet viesteihin. Lisäksi olin itse enemmän kiinnostunut jos profiiliteksti oli kiinnostava, ja siitä sai hyvn keskustelunaloituksen. Tällä taktiikalla kävin ehkä kolmen kanssa treffeillä, neljännen kanssa synkkasikin niin hyvin että nyt astellaan alttarille ensi kesänä!

Vierailija
27/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama käytäntö täälläkin. Joo, saattaa mennä hyviä miehiä sivu suun, mutta suurin osa niistä jolla ei oo tekstiä ei kuitenkaan hae sieltä parisuhdetta.

Vierailija
28/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kaikki 40+ miehet on niin rumia ja usein lihavia peräkammarinpoikia, että silmiä alkaa särkeä todella nopeasti. Kadullakin tulee vastaan niin paljon komeampia miehiä. Tinder ei vaan toimi kumppanin löytämiseen. Se on myös totta, että siellä puhe kääntyy heti seksiin, välillä sitä jaksaa, useimmiten ei.

Vierailija
29/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kaikki 40+ miehet on niin rumia ja usein lihavia peräkammarinpoikia, että silmiä alkaa särkeä todella nopeasti. Kadullakin tulee vastaan niin paljon komeampia miehiä. Tinder ei vaan toimi kumppanin löytämiseen. Se on myös totta, että siellä puhe kääntyy heti seksiin, välillä sitä jaksaa, useimmiten ei.

Jos tuo on tilanne niin olet naisena aika matalaa tasoa.

Useimmille naisille näytetään pääasiassa keskivertoa komeampien miesten profiileja.

Vierailija
30/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavattomat naiset jotka ei osoita minkäänlaista arvostusta tai kunnioitusta ja sen jälkeen kehtaavat vaatia täydellistä arvostusta ja kunnioitusta itselleen

Vierailija
31/32 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavattomat naiset jotka ei osoita minkäänlaista arvostusta tai kunnioitusta ja sen jälkeen kehtaavat vaatia täydellistä arvostusta ja kunnioitusta itselleen

Eiköhän arvostusta kuulu olla puolin ja toisin. Osaatko perustella väitettäsi?

Vierailija
32/32 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu monta vuotta tinderissä mutta ei musta oo kukaan kiinnostunut kuin varavaihtoehtona. Mä en kiinnosta miehiä ollenkaan paitsi joskus yli 60 vuotiaat lähestyy livenä. Oon hoikka ja treenannut ja panostan paljon ulkonäköön. Löytyy amk tutkinto ja pärjään omillani.

N24