Ystäväni pääsi linnan juhliin, teen hänelle puvun.
Jännittävää nähdä hänet ja suunnittelemani puku siellä. Muilla sama tilanne????
Kommentit (15)
No miten suuri osa av-lla kävijöistä tekee puvun ystävälleen linnan juhliin? Onko ap:lla villejä arvauksia?
No esim minä. Teen kyllä puvun "vain" työkaverin vaimolle. Mutta ystävä on hänkin.
Tätini tekee puvun tutulleni linnaan. So What????
Minäkin menen sinne. Voisitko tehdä minulle munsalan kansallispuvun? Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Minulle tuntematon henkilö puolestaan pääsi niinikään linnan juhllin, ja minä kieltäydyin tekemästä hänelle pukua. Muilla sama tilanne????
No laita siihen ainakin käsikakkanauha että tunnistetaan.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:53"]
No miten suuri osa av-lla kävijöistä tekee puvun ystävälleen linnan juhliin? Onko ap:lla villejä arvauksia?
[/quote]
Hmm... Yksi Suomen suosituimmista palstoista, n. 700 pukua, joista suurinta osaa ei tee ystävä. Veikkaan että noin viisi.
Mulla ois tietotaito ja vehkeet tommosen puvun työstöön, vaan ei ystäviä menossa juhliin.
Tee sille joku källi. Ompele puvun sisään jotain ällöttävää, joka valuu esiin kesken kättelyn.
Olin pari vuotta sitten valitsemassa ystävälleni pukua linnaan, kelpaako se? En osaa ommella.
Ompele onnea maailman lapsille" -kampanjassa ompelijat ovat saanet materiaalin vaatteisiin ilmaiseksi poistotekstiilejä keräävän ja hyödyntävän Texvexin varastoista Forssasta, Hämeenlinnasta ja Loimaalta.
Hyväntekeväisyyskampanjan avulla Suomen Punainen Risti vie vaatteita muun muassa ebola-alueen lapsille.
– Ebola on siinä mielessä hankala tauti, että jos perheessä on sairaustapaus, niin kaikkien vaatteet tulee polttaa. Siksi viimeisimmät vaatteet on lähetetty ebola-alueelle Afrikkaan, kertoo tempausta koordinoinut projektipäällikkö Kirsi Sippola Hämeen ammattikorkeakoulusta.
Minkä tyylinen puku on suunnitteilla?
Oliko puku menestys?