Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vähemmän seksiä/suhteita sen erityisemmältä ne tuntuu

Vierailija
29.09.2021 |

Ekan kerran suutelin miestä kun olin 25. Ja olin oikeesti lentää avaruuteen pelkästään yhdestä suudelmasta. Jalat oli irti maasta monta päivää. Kun harvoin kokee niin tuntuu todella erityiseltä. Oon nyt N27

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia sain seksiä eräältä eksistä loppua kohti vain kerran vuoteen?

Vierailija
2/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tuohon joo. Itse harrastan tosi paljon seksiä ja vaikka se on nautinnollista niin silti se on aika casuaalia, vähän samalla tavalla kuin syöminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se alussa tuntuu, mutta ole huoleti, kahden vuoden kuluttua ei tunnu missään. Korkeintaan ajattelet, että mitä vähemmän, sitä parempi ja parasta jos ei lainkaan.

Vierailija
4/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne lihapullat maistuu erityisen hyvältä jos on sitä ennen joutunut paastoamaan päivätolkulla. En silti haluaisi nähdä jatkuvasti nälkää.

Vierailija
5/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa muuttuu suoritukseksi, jos tarpeeksi harrastaa. Autolla ajo, dokaaminen, paneminen. Ei niihin panosta eikä paneudu kunnolla.

Vierailija
6/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loogista tuo kyl on. Paastokin tekee vähän väliä hyvää

Vierailija
7/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Tässä vaan on se huono puoli että itse helposti alan punomaan mielessäni jotain ihastumiskuvioita seuraan hakeutumisesta, silmiinkatseluista tai hipaisuista kun toinen on vaan ystävällinen.

Hääkellot melkein kilkattelee korvissa. Ja vähän ajan päästä masennus iskee kun tajuan et ei se ole pätkääkään oikeasti kiinnostunut 😁

N42

Vierailija
8/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko se ensisuudelma 16- vai 25-vuotiaana. Tuolta se tuntuu. Samaten sanoisin että vaikka olet ollut muutaman kanssa. Niin kyllä se silti on suhteen alussa jotain todella ihmeellistä ja sitä kulkee pilvissä.

Vierailija
9/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran suutelin miestä kun olin 25. Ja olin oikeesti lentää avaruuteen pelkästään yhdestä suudelmasta. Jalat oli irti maasta monta päivää. Kun harvoin kokee niin tuntuu todella erityiseltä. Oon nyt N27

Mistä sä sit tiedät ettei se tunnu noin erityiseltä vaikka olisi useinkin? Ei sulla oo vertailupohjaa.

Varmaan jos ammatikseen pussaa ja nussii ni alkaa mennä hohto mut kyl mä tunnistan ton avaruuteen lentämisen ihastumisesta ja ihastumisen suutelemisesta joka kerta ihan teini-iästä nykypäivään saakka.

Eli mistä tiedät että tuntuu spessummalta jos on harvoin, jos sulla ei oo koskaan ollu usein?

Vierailija
10/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalaatuinen seksi taas tuntuu pahemmalta kuin kuivat kaudet.

Vierailija
11/11 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sit tiedät ettei se tunnu noin erityiseltä vaikka olisi useinkin? Ei sulla oo vertailupohjaa.

Varmaan jos ammatikseen pussaa ja nussii ni alkaa mennä hohto mut kyl mä tunnistan ton avaruuteen lentämisen ihastumisesta ja ihastumisen suutelemisesta joka kerta ihan teini-iästä nykypäivään saakka.

Eli mistä tiedät että tuntuu spessummalta jos on harvoin, jos sulla ei oo koskaan ollu usein?

Miten niin aloittajalla ei ole vertailupohjaa? Se sanoi että 25veenä suuteli ekan kerran. On se sen jälkeen voinut tehdä vaikka ja mitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi