Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhoja vaatteita sulla on kotikäytössä?

Vierailija
20.11.2014 |

Tai miksei ehkä muuallakin? Juuri totesin, että mulla on yli kymmenen vuotta vanha yöpaituli yläosassa päällä, eikä tämä ole edes ainoa ikäloppu vaate, mitä kaapeistani löytyy. Tosin ovat vain kotikäytössä. Vaatteet säilyvät niin pitkään hyvinä, kun pesen ja hoidan ne oikein, niin siksi kai tähän on tultu. Ehkä koomisen näköistä, kun keski-ikäistyvällä naisella on printtipaita, jonka osti joskus kaksikymppinen....

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime siisönin vaatteita saatan vielä pitää kotikäytössä.

Vierailija
2/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku 1978

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja, tuntuu että vaatteet kestää ja kestää kun ei raaski heittää ehjiä vaatteita pois

Vierailija
4/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita, ostettu 6lk leirikoulua varten vuonna 1993 :)

Vierailija
5/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vuonna 92 ostamaani pelipaitaa salilla

Vierailija
6/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin käyttää esim. yliopistolle mennessäni vaatteita jotka ovat peräisin yläasteajoilta. Minulla on käytössä myös äitini vanhoja vaatteita. Ostan uusia vaatteita vain kun tarvitsen kipeästi jotain, esimerkiksi pari viikkoa sitten kävin ostamassa muutamat paksut sukkahousut talvikäyttöön. 

Vierailija
7/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy niitä kaikenlaisia. T-paitoja 90-luvulta, takki myöskin. Heitän ne pois vasta kun niihin tulee reikiä, tai ovat ohentuneet niin että niistä näkee läpi. T. mies.

Vierailija
8/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun loppupuolelta on jokunen neule. Sitä vanhemmat eivät edes mahtuisi päälle. Suurin osa vaatteistani on henkkamaukkaa vastaavan laatuisia (opiskeluaikana ostin vain halpoja) tai kirppikseltä, eli ikä tuntematon. En huolehdi vaatteistani erityisen hyvin ja kyllähän nuo jotkut ovatkin vähän virttyneet mutta niitä pidänkin sitten vain kotona.

Vierailija
9/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1998  Seppälästä ostettu vetoketjullinen huppari. Muistan tuon hankinnan tarkasti, sillä olin juuri aloittamassa lukiota, ja tuo ostettiin päivää ennen koulun alkua ja äidin mielestä huppari oli ruma ja kallis :) Ei edelleenkään nukkaa eikä reikiä, saumat täysin ehjät ja mikä ihmeellisintä, vetoketju on edelleen ehjä alkuperäinen!  Ainoastaan väri on ihan hiukan haalistunut.  On kotona todella paljon päällä ja pesen joka viikko. En voi käsittää miten se aina vain kestää, olen jo ihan kyllästynyt, mutta ei viitsi poiskaan heittää.. jos nyt ostan uuden hupparin, on se vuodessa hajalla!

Vierailija
10/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta vanhat Adidaksen kengät. Onhan ne vähän elämää nähneet mutta hyvät puunhakukengät!

Vierailija
11/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vanhin olla 50-luvulta :) Siitä sitten tasaisesti joka vuosikymmeneltä...

Vierailija
12/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, on mulla kotihame, joka vetänee enkat. Sen kuosista tykkään jostain syystä vieläkin, ja muistorikas hamonen on vuodelta... n. 1998? En voi heittää sitä pois, mutta nyt se on hautautunut jonnekin narniaan saakka, joten en ole käyttänyt. Viimeksi kun käytin, huomasin että se on sieltä täältä ihan hiuki, pesty ehkä noin tuhat kertaa. ap

Vierailija
13/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat taitaa olla äitini teininä käyttämä paita ja isäni rippijuhlissaan käyttämä liivi... hyväkuntoisia ovat vieläkin. :)

Vierailija
14/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulta pitkät housut joita on korjailtu, en raskinut heittää pois kun malli kiva.

90-lukulaisia t-paitoja vieläkin käytössä.

Vierailija
15/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isomummolleni tehty villatakki. Tämä mummo on kuollut 70- luvun alussa, enkä häntä ole ikinä tavannut. Mutta takki on kaunis edelleen.

Vierailija
16/16 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:23"]

Yöpaita, ostettu 6lk leirikoulua varten vuonna 1993 :)

[/quote]

Muuten sama, mutta omani päätyi räteiksi noin vuosi sitten. Joku niistä rätinpaloista taitaa tosin vielä olla tallessa... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan