Lue keskustelun säännöt.
Saako Euroopan lomalennoilla olla käsimatkatavaroita??
03.09.2006 |
Mites se nyt on sen Lontoo-jupakan jälkeen: saako olla käsimatkatavaroita? Espanjaan ollaan menossa.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaikka varmasti tiedätkin että tämä on tilanne tänään. kukaan ei tiedä miten asiat on huomenna (kiitos ETA:n)
Koneeseen sai ottaa käsimatkatavaraa. Suurin sallittu laukun koko on pienempi kuin normaalisti ja kiellettyjen aineiden listalla on kuulemma mm. kaikki nesteet ja kosmetiikka.
lentoyhtiöstä riippuen, n. 5 kg käsimatkatavaraa mukana.
erityisrajoitukset koskivat vain britanniaan/britanniasta lentävien tai lontoota välilaskupaikkana käyttävien, usaan lentävien käsimatkatavaroita.