Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä lihasjumi

Vierailija
20.11.2014 |

Mikä auttaisi lihasten jäykkyyteen ja kipeyteen? Varsinkin niska-hartiaseutu niin jäkissä, että huimaa. Kilpirauhasen vajaatoiminta on mutta Thyroksinilla on arvot kunnossa eikä ole diabetestä. Jossain vaiheessa lääkäri sanoi, että mulla voi olla fibromyalgia. Olen itse vähätellyt asiaa ja ajatellut, ettei mulla mitään fibroa ole mutta tämä syksy on ollut nyt tosi vaikea. Olen käyttänyt Voltarenia, kylmä-lämmingeeliä ja magnesiumia geelinä ja tablettina, venytellyt ja harrastanut kevyttä liikuntaa mutta lääkäriin tästä on taas mentävä valittamaan. Onko joku lääke tai luontaistuote auttanut teillä kireisiin lihaksiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hierojallle. Mulla on sama vaiva ja pakko käydä säännöllisesti hierojalla.

Vierailija
2/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut kipukoukkua,, helpottaa ainakin sellaiseen pistemäisen jännitykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tulehduskipulääkettä kuurina, esim. parjattu Burana. Mulla oli 600mg kolme kertaa päivässä pari viikkoa. Sillä lähtee pahin. Sitten hierojalle.

Vierailija
4/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttoi?

Vierailija
5/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vesiliikuntaa. Jäivät minulta ainakin kaikki jumit kokonaan pois sen myötä.

Vierailija
6/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja toimii minulla.. kerran kuussa vähintään käytävä muuten ihan jumissa hartiat,vaikka jumppaan 2xpäivä

Vierailija
7/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fibromyalgiassa hieronta ja Burana eivät auta.

Vierailija
8/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tens laite auttaa vähän mutta ei poista ongelmaa. Niskakipu johtuu ehkä pään virheasennosta.

Vierailija
9/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa ne lihasjumiin, vaikka olisikin fibroa.

Vierailija
10/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fascia manipulaatio auttaa!