Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutraajat

Vierailija
20.11.2014 |

Onko tietoa, onko suklaanmakuinen jauhe poistunut kokonaan markkinoilta? Olen sitä parista paikasta metsästänyt ja on ollut loppu, tilalle näyttää tulleen mokkapirtelö-maku, joka ainakin minulle aiheutti oksennusefektin. Löysin eilen Tarjoustalosta suklaanmakuista nutrilettiä, mutta ihmettelin sen erilaista makua ja sitä, että vaahtouhtui sekoittaessa. Nyt kun vertaan eilistä pakkausta vanhaan,  tämä eilinen ostama on "High in protein, low in sugar, shape&tones your body". Vanhassa paketissa lukee "Quick weight loss". Onko nyt täysin eri ainetta eli voinko vetää enitswn nutriletin malliin vai ovatko tekstit vaan laitettu uusiksi? Auttaako tämä uusi purkki myös laihtumiseen vai onko tämä tarkoitettu kuntosalikla käyville välipalaksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 13:47"]

Onko tietoa, onko suklaanmakuinen jauhe poistunut kokonaan markkinoilta? Olen sitä parista paikasta metsästänyt ja on ollut loppu, tilalle näyttää tulleen mokkapirtelö-maku, joka ainakin minulle aiheutti oksennusefektin. Löysin eilen Tarjoustalosta suklaanmakuista nutrilettiä, mutta ihmettelin sen erilaista makua ja sitä, että vaahtouhtui sekoittaessa. Nyt kun vertaan eilistä pakkausta vanhaan,  tämä eilinen ostama on "High in protein, low in sugar, shape&tones your body". Vanhassa paketissa lukee "Quick weight loss". Onko nyt täysin eri ainetta eli voinko vetää enitswn nutriletin malliin vai ovatko tekstit vaan laitettu uusiksi? Auttaako tämä uusi purkki myös laihtumiseen vai onko tämä tarkoitettu kuntosalikla käyville välipalaksi?

[/quote]

Siis oikeesti, et tiedä, mitä suuhusi laitat?

Vierailija
2/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pakkaus on samanlainen vihreä ja teksti on vaihtunut. Kaloreita on uudessa pakkauksessa 98, vanhassa paketissa lukee 119. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule tuolla laihtumaan pysyvästi ostit nyt ihan minkä purkin vaan. Ainoa joka hyötyy on Nutrilett.

Vierailija
4/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 13:57"]

Et tule tuolla laihtumaan pysyvästi ostit nyt ihan minkä purkin vaan. Ainoa joka hyötyy on Nutrilett.

[/quote]

Höpöhöpö. Kun syö alle 600 kcal päivässä (siis vain niitä VLCD pirtelöitä) niin laihtuu. Ja sen tuloksen pystyy myös pitämään, kunhan kuurin jälkeen syö kevyemmin kuin ennen. Minä laihdutin 16 kg nutraamalla 3 vuotta sitten ja olen myös pitänyt kuurilla saavuttamani painon siitä asti. 

Itse ap:n kysymykseen. Lukeeko siinä uudessa tuotteeessa missän että on VLCD tuote, ja että on tarkoitettu käytettäväksi ainoana ravinnonlähteenä kuurin ajan? Nutrilettin sivuilta näyttäisi että "Protein shape" sarjan tuotteet EI ole VLCD tuotteita ja on tarkoitettu vain korvaamaan välipaloja. Näitä tuotteita seuraavat: http://www.nutrilett.fi/products/protein%20shape/  VLCD tuotteita näyttäisi olevan vain samat 3 makua kuin silloin kun itsekin nutrasin: http://www.nutrilett.fi/products/shakes/

Vierailija
5/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni siis hukkaan tuo ostos. Eilen vedin niitä, pitivät nälän todella hyvin pois ja meinasin unohtaa illalla ottaa viidennen pussin, kun sitä normaalua näläntunnetta ei tullut. Laitoin vielä Nutrilettiin kysymyksen, voiko niitä käyttää korvaavina tuotteina vai onko niistä haittaa tässä laihdutuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän