Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani miehen käytös, eikö enää kiinnosta?

Vierailija
20.11.2014 |

Aluksi mies oli niin sanotusti koko ajan kimpussani, kehui, flirttaili, söi minua silmillään. Sitten aloimme harrastaa seksiä ja sen jälkeen miehen kehut ovat muuttaneet muotoaan tyyliin "kivat vaatteet, näytät kivalta tänään" entisten vuolaiden ja seksuaalissävytteisimpien sijaan, ja harventuneet muutenkin. Minä teen AINA seksialoitteen, tosin mies on aina mukana jos ehdottelen eikä kieltäydy koskaan. Sen sijaan mies ehdottaa kyllä muuta yhteistä tekemistä elokuvissa käynnistä lähtien ja haluaa tehdä asioita yhdessä. Onko mies vain kyllästynyt minuun tai seksi hänen mielestään huonoa? :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on jahtaajia, ekan kerran kun saakin sitä pillua naiselta niin kiinnostus sitä kohtaan laimenee.

Kuulostaa siltä, että nyt kun seksi on testattu mies on siirtänyt sut enemmän "mahdollinen tyttöystävä"-kategoriaan, koska ehdottelee yhteistä tekemistä muutakin kuin seksiä.

Vierailija
2/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai sen mitä halusi ja kiinnostus loppui kun ei tarvitse enää yrittää. En pitäisi yhteistä tulevaisuutta kovin varmana vaihtoehtona.

Vierailija
4/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 13:18"]Mies sai sen mitä halusi ja kiinnostus loppui kun ei tarvitse enää yrittää. En pitäisi yhteistä tulevaisuutta kovin varmana vaihtoehtona.
[/quote] haluaa kuitenkin nähdä ja viettää aikaa yhdessä?

Vierailija
5/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet teistä seksuaalisempi ja se säikähti sitä?

Vierailija
6/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
7/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei enää kiinnosta sun p*llu, halusi vaan koeajolle. Taisi olla huonot kyydit... :)

Vierailija
8/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydätkö itse elokuviin ihmisiä, joiden kanssa et halua viettää aikaa tai jotka eivät sinua kiinnosta?

Vierailija
9/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai pillua ja nyt kun sitä on liikaa tarjolla samalta tyypiltä. Siirtyy hän jo seuraavalle pesälle :D

Vierailija
10/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 12:23"]

Aluksi mies oli niin sanotusti koko ajan kimpussani, kehui, flirttaili, söi minua silmillään. Sitten aloimme harrastaa seksiä ja sen jälkeen miehen kehut ovat muuttaneet muotoaan tyyliin "kivat vaatteet, näytät kivalta tänään" entisten vuolaiden ja seksuaalissävytteisimpien sijaan, ja harventuneet muutenkin. Minä teen AINA seksialoitteen, tosin mies on aina mukana jos ehdottelen eikä kieltäydy koskaan. Sen sijaan mies ehdottaa kyllä muuta yhteistä tekemistä elokuvissa käynnistä lähtien ja haluaa tehdä asioita yhdessä. Onko mies vain kyllästynyt minuun tai seksi hänen mielestään huonoa? :(

[/quote]

Kuules, tyttö, se mieshän on sinusta ihan oikeasti kiinnostunut. Mitä siinä valittelet. Tää palsta on täynnä vaikerruksia, kuinka mies on vain seksin perään eikä muu yhteiselämä kiinnosta. Sinulla on toisinpäin. 

Ai niin joo. Porvoossahan näin voi tosiaankin käydä. :DDDDD (Enpä uskonut, että minäkin joudun joskus näin toteamaan.)

Vierailija
11/11 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi