Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulypsy on mauttomuuden ja junttiuden huippu

Vierailija
20.11.2014 |

Pitkästä aikaa käänsin radiotaajuuden Suomipopille ja kyllä nyt tekisi mieli oksentaa. Jäin kuuntelemaan, että kerrankin puhuvat jotain fiksua, kun Anni puhui lasten oikeuksista, lapsikuolleisuuden vähenemisestä yms. (Mietin jo mielessäni, että missä vaiheessa Jaajo heittää väliin jotain, aina niin tyylikästä, alapäähuumoria.) Anni puhuu Afrikan nälkään kuolevista lapsista, niin johan se Jaajo kommentoi: "Boys have a penis, girls have a vagina. Oikeesti. Ketä kiinnostaa jotkut Afrikan lapset?"

Mua oksettaa. Toivottavasti potkivat lopullisesti pihalle sen juntin. "Vuoden radiojuontaja" - what a joke!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en kykene kuuntelemaan Suomipopia just tuon aamulypsy juontajien takia...

Vierailija
2/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo heittää pissakusikakkaläppää ja Anni hihittää - en mäkään ymmärrä miksi se on muka joku Suomen paras aamushow???  (Kohta joku muuten tulee kertomaan että ollaan huumorintajuttomia, toi on vaan Jaajon hassunhauskaa huumoria toikin "Oikeesti. Ketä kiinnostaa jotkut Afrikan lapset?"  On se sellanen velikulta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kenenkään tarvitse kuunnella jos ei halua. Sitä voi vaihtaa kanavaa.

Vierailija
4/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joskus ihan hyvä, nykyään aivan turha. Ja voi hemmetti että sen eukon kiherrys saa näkemään punaista!!

Vierailija
5/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:15"]

Eihän sitä kenenkään tarvitse kuunnella jos ei halua. Sitä voi vaihtaa kanavaa.

[/quote]

Voit uskoakin ettei tuu taas vähään aikaan käännettyä sille taajuudelle. Ap

Vierailija
6/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin oon ihmetelly miten se voi olla niin suosittu!

Vierailija
7/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että tuommoinen seksistinen junttihuumori vetoaa enemmän miehiin. Minua ainakin vituttaa ihan kympillä kun mies kihertelee ja räkättää aamuisin niiden jutuille. Sitten sanoo, että joo, eihän tää ohjelma huumorintajuttomille ole kun minä en näe niissä jutuissa mitään hauskaa. Vituttaa että se nauraa tommosille keskenkasvusten amispoikien pillujutuille. Ei saatana kun alko taas ärsyttämään kun ajattelin asiaa. Koko ukon äo laski mun silmissä just harakan tasolle.

Vierailija
8/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomipopin kohderyhmä ovat nimenomaan alkeellisen maun omaavat juntit. Anssi Kela, Lauri Tähkä, Popeda, Yö, Mamba, Maija Vilkkumaa.... Ei näitä artisteja kukaan sivistynyt vapaaehtoisesti kuuntele. Aamushow vaan toteuttaa kanavan linjaa.

Vierailija
9/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä noilla amispoikien pillujutuilla vaan tienaa ihan mukavasti. Olikohan jotain 75 000 € vuodessa ansiot Aamulypsy kolmikolla ( Iltasanomien mukaan). Ennen tykkäsin Aamulypsystä mutta nykyään huomaan kanavan vaihtuvan työmatkalla yhä useammin. Perälän tulo ohjelmaan on vienyt sen entistä enemmän alapääjuttuihin. Veikkaan, että tuo konsepti loppuu siinä vaiheessa kun Jaajo saa jälkikasvua. Terkkuja vaan juontajille, olen käsittänyt että käyvät täällä av:lla ( ainakin Anni) :)

Vierailija
10/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti noi jutut kuulostaa jonkun korvaan sopimattomilta, mutta me ketkä ollaan Aamulypsyä kuunneltu pitkään, ymmärrämme juontajien huumorin ja joihinkin se uppoo toisiin ei!!

Jos olisit kuunnellut alusta asti aamun ohjelman, olisit ymmärtänyt tuon läpän afrikan lapsista! :)
Jaajo on lahjoittanut usemman tuhat euroo afrikan lapsille, ei se ole niin paha miltä kuulostaa :D :D

Vierailija
11/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen joskus nauranut niiden alapääjutuillekin, jos ne ovat hauskoja. Perälä käy hermoille, koska sillä on niin harvoin edes yritystä vaikuttaa täyspäiseltä. Jaajon idioottijuttuja sentään tasoittaa satunnainen humanismi ja sydämellisyys, mutta Perälän juttuja voisi käyttää jihadistien kidutuksessa. Kamalaa sontaa ja kakaramaista naisten halveksintaa. Oikein suomalaisen naisvihaajamiehen perikuva, yäk. 

Annikin käy nykyään jo hermoille, vaikka tykkäsin aikanaan hänen ja Jaajon balanssissa aika paljonkin.

Vierailija
12/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aikoinaan jaksoin sitä kuunnella muutaman kuukauden, silloin siellä oli vain Jaajo ja Petra, ja ehkä juttu oli vähän tasokkaampaa silloin, vaikka kyllähän ne Jaajon jutut on aina vähän tuota alapää-tasoa olleet. Mutta ehkä siinä oli jotain uutuudenviehätystä, en ollut kuunnellut mitään aamuradioita sitä ennen.

Mutta nykyään en todella kestä sitä juttua ollenkaan, joskus yritän toisen kanavan mainosten aikana kuunnella sitä, olisiko jutut yhtään parantuneet, mutta ei, joka hemmetin kerta jutut siellä ovat niin ala-arvoisia. Miten kukaan jaksaa sitä kuunnella pitkään? Hetken aikaa ymmärrän, tuollaiset jutut radiossa yllättää, jos ei ole sellaiseen tottunut, mutta miten joku kestää sitä samaa päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen. En ymmärrä.

Vierailija
13/20 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittajat ja hiekkapimpsat ovat vauhdissa

Vierailija
14/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jarssella nyt jo 3 lasta ja sama meininki jatkuu että eise mihinkään oo loppunu ja hyvä niin. On meinaan pirun hyvä aamushow!

Vierailija
15/20 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
16/20 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös ihmetellyt... Alapäähuumori on ihan ok, mutta kun se Jaajo ei ihan oikeasti tunnu osaavan mitään muuta puhuakaan, niin se menee jo yli. Käy vaan tylsäksi, ei sitä jaksa loputtomasti kuunnella. Ihmettelen kenellä voi olla niin yksipuolinen huumorintaju että jaksaa tosissaan sitä kuunnella päivästä toiseen?

17/20 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajon heitto oli mauton, mutta toisaalta, kyllähän jokainen ymmärtää, että Afrikassa syntyy koko ajan valtavasti lapsia, sillä sinne viedään ruoka-apua vaikka pitäisi viedä ehkäisyapua.

Tuo nykyinen väestökriisi on myös länsimaisen aiheuttamaa ja ylläpitämää. Ilman länsimaisen terveydenhoidon ja ruoka-avun viemistä Afrikkaan ylimääräinen väestö olisi poistunut "luonnollista tietä" mutta nyt lapsikuolleisuus on saatu aisoihin, tuhoisin seurauksin. Ehkäisyä sinne pitäisi viedä ennen mitään muuta apua.

Jo minun lapsuudessani näytettiin kuvia Biafran lapsista joilla oli kärpäsiä silmissä. En halua sanoa pahalla, mutta kyllä tuohon kuvastoon turtuu, kun ne asiat siellä eivät muutu mihinkään suuntaan vaan tilanne vain pahenee. Ja tätä kierrettä ylläpitävät Punainen Risti ja Unicef ja muut avustusjärjestöt.

Eli joo, kyllä mulle on jo monta kertaa tullut tunne, että "ketä kiinnostaa Afrikan lapset". Hirveä sanoa näin, mutta ei mua ainakaan. Olen jo kyllästynyt koko aiheeseen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/20 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, että ne puhuu aina toistensa päälle.

Vierailija
19/20 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen jää nyt epäselväksi että ketä ne Afrikan lapset kiinnostaa, ja miksi niiden pitäisi ylipäätään kiinnostaa?

Vierailija
20/20 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta mut suhtautuminen siihen jos joku pahastuu tai ei vaan tykkää niistä jutuista, on ihan lapsellisen kuspäistä niin faneilla kuin heillä itselläänkin. Sellaista uhmaista kiukuttelua tyyliin "oot ihan tyhmä hiekkap€&lu". Pahimmillaan pilkkaavat (tai pilkkasivat joskus, itse en enää kuuntele enkä tiedä mitä puhuvat) ihmisiä siitä jos joku on pahastunut jostain heidän jutusta, mikä jo menee ihan kiusaamisen puolelle. On selvästi totuttu vähän liiankin hyvin siihen että mitä vaan saa sanoa muka huumorin varjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi