Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko masentua siitä että luuli olevansa masentunut muttei ollutkaan?

Vierailija
20.11.2014 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan elämäksi. Masennus ei ole sairaus vaan olotila aivan kuten ilo,suru ja muut.
Joten älä huoli.

Vierailija
2/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi masentua mistä vaan. Ja onhan toi hirvee shokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hitto! Nyt on kyllä liikaa ylimääräistä aikaa jos rupeaa miettiämään tuommoista. Samoin av-palstan toinen aihe, voisitko seurustella miehen kanssa jolla on...  Ei se mikään ihme ole, jos ihmiset jää sinkuiksi ja lapsettomiksi, jos noin pilkuntarkkoja pitää olla.  Ihminen ei ole enää sinut ittensä kanssa kun tuommoista tarttee alkaa miettii

Vierailija
4/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siitä, kun varmaan takana oli ajatus, että jos saa diagnoosin, niin sitten saa siihen jotain apuakin. Sitten jos sanotaan, ettei ole, niin se tuntuu helposti vähättelyltä ja mitätöinniltä, mitä se valitettavan usein onkin. Hanki toinen mielipide!

Vierailija
5/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 08:16"]

Sitä kutsutaan elämäksi. Masennus ei ole sairaus vaan olotila aivan kuten ilo,suru ja muut.
Joten älä huoli.

[/quote]

Sori vaan, mutta masennus ON sairaus, jolle on olemassa tietyt diagnostiset kriteerit ja koodi. Alakuloisuus ja masennus eivät tarkoita samaa asiaa.

Vierailija
6/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 08:20"]

Voihan siitä, kun varmaan takana oli ajatus, että jos saa diagnoosin, niin sitten saa siihen jotain apuakin. Sitten jos sanotaan, ettei ole, niin se tuntuu helposti vähättelyltä ja mitätöinniltä, mitä se valitettavan usein onkin. Hanki toinen mielipide!

[/quote]

Jos menet lääkäriltä kysymään, niin jokainen on masentunut. Ei ne muuten saa niitä reseptiä kirjoittaa 

Vierailija
7/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia? 

Vierailija
8/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tollasten miettiminen ja ala elää!

Vierailija
9/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 08:21"]

Joten älä huoli.

[/quote]

Sori vaan, mutta masennus ON sairaus, jolle on olemassa tietyt diagnostiset kriteerit ja koodi. Alakuloisuus ja masennus eivät tarkoita samaa asiaa.

[/quote]

Et tiedä mistä puhut. Etkä masennuksesta mitään. Minä olen kokenut paljon pahempaa kuin sinä ja kokemuksesi. MASENNUS (ALAKULOISUUS) SURU ON ELÄMÄÄ. EI SAIRAUS!

Ja minä tiedän paljon paremmin mistä puhun joten jos et mitään faktoista ja tieteestä tiedä niinkuin et tiedä masennuksestakaan tai muistakaan luonnollisista ihmisen aivojen suojakeinoista niin senkun pilaat elämäsi.

Itselläni kuten monella muullakin kenellä ollut paljon vakavampi masennus kuin sinulla niin ovat nyt hymyilemässä aidosti onnellisina ja lääkkeettöminä tietty. En ole yhtäkään oikeasti onnellista "masennuslääkkeen käyttäjää" nähnyt.  Laiskuutta se on.

Kuten jokainen lihava väittäisi että (yli paino on eri kuin lihavuus ja se on sairaus joka vaatii lääkityksen kun olen laiska hoitamaan ongelmani)

Masennus ei ole sairaus      ja ne ketkä eivät asioista ja (masennuksesta,ahdistuksesta,paniikkikohtauksista yms eli normaalista elämästä) tiedä paitsi lukemalla propaganda tietoja joita lääkeyhtiöt rahoittaa ja tienaa biljoonia On turha puhua.

Itse ainakin nautin elämästä täysin rinnoin ilman masennusmyrkkyjä kuten monet muut kenellä ollut vakava masennus.

Kuitti.   Onnea ja jaksamista vahvoille ketkä ovat masennuksesta tai muusta palautumassa(esim tapaturman tai traumaattisien  tapahtumien takia) niin kyllä aivot palautuu.

Taas te ketkä uskotte mitä vain ja olette luovuttajia ja aloitatte teidän "parannuksen myrkky lääkkeillä esim SSRI/SNRI"     toivon että tuskaisat aikanne täällä maanpäällä menee todella nopeasti puhumattakaan muista vaikutuksista "sivuvaikutuksista" niitähän periaatteessa kaikki SSRI/SNRI "vaikutukset" ovat.

Onnea! ja Iloa!

Vierailija
10/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 02:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 08:21"]

Joten älä huoli.

[/quote]

[/quote]

Et tiedä mistä puhut. Etkä masennuksesta mitään. Minä olen kokenut paljon pahempaa kuin sinä ja kokemuksesi. MASENNUS (ALAKULOISUUS) SURU ON ELÄMÄÄ. EI SAIRAUS!

Ja minä tiedän paljon paremmin mistä puhun joten jos et mitään faktoista ja tieteestä tiedä niinkuin et tiedä masennuksestakaan tai muistakaan luonnollisista ihmisen aivojen suojakeinoista niin senkun pilaat elämäsi.

[/quote]

Voi terve. Kiva kun sä täällä tiedät kaiken, neropatti. Mua on tää pikku "alakuloisuus" vaivannut yli viisi vuotta ja vienyt kykyä pitää yllä ihmissuhteita, opiskella kunnolla ja käydä töissä. Mut laiskuuttahan se tietty vaan on, on tää niin mukavaa tää kykenemättömyys.

Vierailija
11/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympillä ei selkeesti ole ollut masennusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi