Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa tämän palstan toimimattomuus mobiilissa!

Vierailija
20.11.2014 |

Oli hetki, kun kappalejaotkin saatiin kohdalleen, mutta nyt ei enää.

En vaan taivu lukemaan samaa rimpsua pitkiäkin keskusteluita. Ei se koodaaminen oikeasti ole niin vaikeeta, mutta nyt pitäisi saada koodaajien koodit yhteen.... eikö vaan? ;) Jonkin verran alan nikkaria kuunnelleena... Jonkun pitäisi nyt vaan istua alas ja tehdä se duuninsa, eikä odottaa viikko tolkulla, että joku toinen sen tekee!!!!!!!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että jos kommentteja on paljon, saatan nähdä vain ensimmäiset 25. Eli näyttää vain ensimmäisen sivun. Seuraavaa sivua ei pääse lukemaan. Tämän ongelman voisivat myös korjata...

Vierailija
2/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 12:24"]Itse olen huomannut, että jos kommentteja on paljon, saatan nähdä vain ensimmäiset 25. Eli näyttää vain ensimmäisen sivun. Seuraavaa sivua ei pääse lukemaan. Tämän ongelman voisivat myös korjata...
[/quote]
joo sit tulee näkyviin, kun kommentteja on 51 tai enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:51"]

Lisättäköön ettei tuo toiselle sivulle pääseminen koske jokaista ketjua mutta suurinta osaa

[/quote]

Mulla ainakin koskee jokaista ketjua joilla on kaksi sivua. Sitten kun tulee kolmas sivu niin ongelma poistuu.

Vierailija
4/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:29"]

Olen käyttänyt AVta puolisen vuotta mobiililla (Samsung Note 3, Chrome), eikä ole ollut kertaakaan MITÄÄN ongelmaa. Veikkaisin käyttäjävikaa enemmän.

[/quote]

Mä käytän uudempaa samsungia ja chromea, ja kylläpä mulla on ongelma. Ei toimi kappalejako eikä kakkossivu. Että näin.

Vierailija
5/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:29"]Olen käyttänyt AVta puolisen vuotta mobiililla (Samsung Note 3, Chrome), eikä ole ollut kertaakaan MITÄÄN ongelmaa.
Veikkaisin käyttäjävikaa enemmän.
[/quote]

Itse opiskelen toista vuotta it-alaa ja olen koodannut yhden pelin alusta loppuun ihan itse, ja silti av välillä tökkii minulla, jos poikaystävän puhelimella (lumia) yritän tulla tänne. Myöskään nokialla ei aina onnistunut. Samsung ja Sony toimineet tähän asti. Etten nyt sanois käyttäjässä olevan vikaa.

Vierailija
6/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:43"]

HUORAN PENIKKA

[/quote]

Kiitos tästä! :D

Mulla on samsung galaxy 10.1 tabi ja kyllä, vanha laite puhelimena N9, työpuhelimena ijotain - en käytä.

Lukutaitoiset varmaan ymmärsivät, etten tarkoittanut edes omia laitteita, koska en palstaile mobiilisti itse.

Vaan lähinnä lukuhelpotusta meille, jotka JOUTUVAT lukemaan noita surkeita mobiilivänkäyksiä. Kappaleet vaan jatkuu ja jatkuu jne.

Pienestä kii, mutta... siellä taas jätkät vetää lonkkaa päivittäin ja miettivät viikkotolkulla yhden pilkun siirtoa koodissa.

AP

[/quote]

Vierailija
7/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:16"]Pitäskö vaihtaa puhelin?
[/quote]

Av vauva paltan takia? Ei..?

Vierailija
8/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö vaihtaa puhelin?

Vierailija
9/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vituttaa muakin. En jaksa kattoa sitä jatkuvaa 2 2 2 2 2 viestiä. Osta kunnon kone jos muu ei toimi.

Vierailija
10/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt AVta puolisen vuotta mobiililla (Samsung Note 3, Chrome), eikä ole ollut kertaakaan MITÄÄN ongelmaa.
Veikkaisin käyttäjävikaa enemmän.

Vierailija
11/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:29"]

Olen käyttänyt AVta puolisen vuotta mobiililla (Samsung Note 3, Chrome), eikä ole ollut kertaakaan MITÄÄN ongelmaa. Veikkaisin käyttäjävikaa enemmän.

[/quote]

Miten tätä palstaa voi mobiilissa käyttää väärin??

Vierailija
12/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vika ole vain Av:lla. Kaikki muu mitä puhelimella teen tai sivut joilla käyn niin toimii moitteettomasti. Av vain on ongelma, kappalejaot ei toimi. Vaikka mitä tekisi niin ainut järkevä vaihtoehto on laittaa näin.
-
Ja sitten tämä 2 2 2 2 ongelma. Jos on niin helvetin vaikeaa korjata toimivaksi niin minä jatkan ainakin tuota kakkosen kylvämistä päästäkseni lukemaan lisää :D Ärsyttää vaan kun joutuu tästä syystä nostamaan vanhoja ketjuja joita eksyy lukemaan! Eikä ole minun puhelimessa vikaa, kaikkea kokeiltu ja monen muunkin puhelimia ja selaimia yms. Tietokonetta en käytä ja Av on typerän näköinen ja ärsyttävä käyttää niinkin. Pidän enemmän mobiiliversiosta jos nyt vaan nuo helvetin viat korjattaisiin.

Vierailija
13/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:43"]

HUORAN PENIKKA

[/quote]

Kiitos tästä! :D

Mulla on samsung galaxy 10.1 tabi ja kyllä, vanha laite puhelimena N9, työpuhelimena ijotain - en käytä.

Lukutaitoiset varmaan ymmärsivät, etten tarkoittanut edes omia laitteita, koska en palstaile mobiilisti itse.

Vaan lähinnä lukuhelpotusta meille, jotka JOUTUVAT lukemaan noita surkeita mobiilivänkäyksiä. Kappaleet vaan jatkuu ja jatkuu jne.

Pienestä kii, mutta... siellä taas jätkät vetää lonkkaa päivittäin ja miettivät viikkotolkulla yhden pilkun siirtoa koodissa.

AP

Vierailija
14/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön ettei tuo toiselle sivulle pääseminen koske jokaista ketjua mutta suurinta osaa

Vierailija
15/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:16"]

Pitäskö vaihtaa puhelin?

[/quote]

Tämä on ehkä mieltä köyhdyttävin kommentti, jonka ei olisi pitänyt saada edes tämänkään vertaa huomiota.

Jos vauvapalsta olisi mobiiliin hyvin koodattu tuote, niin se ja sama kuinka vanha se älypuhelin on.

AP

Vierailija
16/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:49"]

Ja sitten tämä 2 2 2 2 ongelma. Jos on niin helvetin vaikeaa korjata toimivaksi niin minä jatkan ainakin tuota kakkosen kylvämistä päästäkseni lukemaan lisää :D

[/quote]

Sinäkö ripuloit palstan täyteen noita kakkosia? Lopeta palstan pilaaminen oman itsekkyytesi nimissä.

Vierailija
17/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei enää aukea sivujen mobiiliversio. sivu jää vain valkeaksi, mainos kyllä näkyy. Aivan hemmetin ärsyttävää,muut sivut toimii loistavasti!

Vierailija
18/18 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:49"]

Ja sitten tämä 2 2 2 2 ongelma. Jos on niin helvetin vaikeaa korjata toimivaksi niin minä jatkan ainakin tuota kakkosen kylvämistä päästäkseni lukemaan lisää :D

[/quote]

Sinäkö ripuloit palstan täyteen noita kakkosia? Lopeta palstan pilaaminen oman itsekkyytesi nimissä.
[/quote]

Olet varmaan vähän yksinkettainen. Minä en todellakaan ole ainut joka tätä joutuu tekemään mutta miksi laittaisin yksin sivun täyteen kakkosia kun yksikin riittää. Idiootti. Toimin itsekkäästi kakkosia käyttäen kunnes tämä ongelma korjataan. Ei ole minun vikani jos joku ei osaa tehdä töitään oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi