Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär vaihtaa poikakaveria

Vierailija
20.11.2014 |

Tyttäreni seurusteli monta vuotta yhden pojan kanssa mistä tuli meille ihan perheenjäsen. Sittemmin tytär jätti pojan, ja nyt tuntuu hirveelle. Kuinka näitä nuorien ihmisten ailahteluja jaksaa kun ehtii kiintyä  liikaakin.

Nyt odotellaan, että minkä se seuraavaksi tuo. Voiko sen kivan perheenjäsenen unohtaa kun uutta pukkaa?

No voi tietenkin, mutta murheellisen lyhyitä ovat nykyään ihmissuhteet, ja murheellisen kevyesti niistä irrottaudutaan.

Jään seurailemaan mitä tapahtuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kiva kuulla, että myös "anopit" haikailevat lastensa entisten kumppanien perään.

Itse olen eronnut pari kertaa sellaisista suhteista, missä ex-poikaystävän perhe oli niin hirveän rakas ja tärkeä minulle. Koskaan emme pitäneet yhteyttä suhteen loppumisen jälkeen. Eräänkin ex-poikaystävän pikkusiskot olivat minulle kuin omia siskoja (itselläni on vain veljiä) ja vielä kuuden vuoden jälkeen erosta haikailen heidän seuraansa ja että saisin olla heille se "vanhempi" isosisko, jota heillä taas ei ollut. Mietin välillä, että ovatko he ollenkaan surreet sitä, että en ole enää heidän elämässään. 

Exien perheiden menettäminen tuntuu näin jälkikäteen pahemmalta, kuin itse suhteiden loppumiset.

Soita tai tekstaa pojalle ja kerro, että hän tulee olemaan teille aina rakas kaikesta huolimatta. 

- 25v nainen

Vierailija
2/2 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 25v! mietis nyt ohjeissas:

Hyvältähän se kuulostaa, kun ex anoppi tekstaa "olet rakas". Tai ex apelle laitat vastaavan viestin.

Mä en vaan tajua miksi ystävyys eksän siskojen kanssa loppui? Ette sitten niin läheisiä olleetkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla