Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haukuin tyttöystävän koiraa

Vierailija
20.11.2014 |

Näin pääsi käymään. Eli eilen sanoin ihan vitsillä tyttöystävän koiraa typeräksi piskiksi, tästä hän suuttui. Korjasin asian heti ja kehuin koiraa fiksuksi (mikä on oikeasti mielestäni totta, olin aiemmin vain vitsaillut). Nyt tyttöystävä on edelleen vihainen, onko mielestänne tähän syytä ja miten olisi mahdollista ratkaista riitamme?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koira minulle mitään tehnyt, huvikseen vain vitsillä kutsuin sitä typeräksi. En tiedä olisiko haukkunut takaisin, koira ei ollut paikalla kun tein tämän. No en nyt välttämättä lähtisi uutta tyttöystävää vielä etsimään.

Vierailija
2/4 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuko koira takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauska vitsi. Minä en suuttuisi, mutta pettyisin. Pettyisin siihen mieheen.

Olisin vihainen itselleni, kun huomannut aiemmin, että mies on urpo.

Vierailija
4/4 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikanaan myös kaverini luona n. 500km päässä käymässä ja  "haukuin" koiraa, koska se puri minua. No, lensin pihalle sieltä ja edelleenkin kaveri on minulle vihainen, koska en pyytänyt anteeksi.

En tietäänkään pyytänyt! Ei koira saa purra ketään, ei missään tilanteessa. Itsekin koiranomistaja ihmettelen sekä koiran että omistajan käytöstä.

Joillekin se koira näköjään on Jumalasta seuraava. Minkäs siinä sitten teet. 

Etsi tyttöystävä, jolle sinä olet tärkeämpi kuin koira. Vaikka se koira on perheenjäsen, niin ei sitä silti ihmiseen tule rinnastaa.