Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin BMI yli 25 tytöt

Vierailija
20.11.2014 |

Kun te aina tätä kyselette ja alapeukutusta tulee kun menee sanomaan että läski on rumaa ja pitäkää itsestänne parempaa huolta:

http://www.iltalehti.fi/elintavat/2014111918843503_el.shtml

Eilen oli kova keskustelu siitä kun menin sanomaan että läskit pitäisi rinnastaa tupakoiviin ja dokaaviin ihmisiin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tainneet kukkahattutätiläskit innostua tästä keskustelusta

Vierailija
2/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on BMI 26 ja olen 42-vuotias. Miten se liittyy tuohon 7-vuotiaita käsittelevään artikkeliin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten otsikko, viesti ja linkki ei oikein tunnu liittyvän toisiinsa mitenkään?

BMI yli 25 ei oo aikuisilla terveysriski, vaan vasta BMI yli 30.

Linkatussa jutussa ei puhuttu erityisesti ylipainoisista lapsista, vaan huonon ruokavalion aiheuttamista terveysongelmista, ijoita siis tulee, vaikkei olisikaan ylipainoa.

Epäterveellinen ruoka ja liian vähäinen liikunta on terveysriski sekä lapsille että aikuisille, eikä tää liity painoon.

Vierailija
4/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa esitetään huoli lasten epäterveellisistä elintavoista. Sen tarkoitus oli siis huoli terveydestä. Mikä oli sinun tarkoituksesi tämän avauksen suhteen?

Tarkoititko BMI yli 25 vuotiailla tytöillä lapsia vai ihan meitä aikuisia naisia? Oletko huolissasi meidän terveydestämme vai halusitko ennemmin haukkua "läskejä" ja "ruman näköisiä"?

Vierailija
5/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintapasairauksia voi tulla, vaikkei lihoisikaan. Yksi ystäväni on todella laiha ja syö vain rasvaista ja epäterveellistä ruokaa, koska ei liho. Ihan kuin se rasva ei muka kertyisi sisäelimien ympärille silti.

Vierailija
6/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli BMI yli 25 kun olin kilpauimari. Ei paljoo rasvaa löytynyt kehosta etsimälläkään, mutta lihasta sitäkin enemmän. En ymmärrä miksi ihmiset laskee näitä, peiliin katsominen kertoo paljon luotettavammin tilanteen...

Vierailija
7/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palsta tyyli esittää vilpitön huoli ylipainon terveysvaikutuksista: "Läski on rumaa."

Vierailija
8/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon läski, ja poltan ja dokaan. Oma on valintani. Mitäs siihen aiot vikistä?

Vierailija
9/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni BMI yli 25-mimmi on lihaskimppu.

Ja monet laihat syövät uskomattoman epäterveellisesti, kun taas ylipainoinen saattaa syödä terveellistä ruokaa, mitä nyt vähän liikaa kaloreita.

Vierailija
10/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli bmi 18-23 monta vuotta. Sairastuin (ihan fyysisiin sairauksiin, ei psyykkisiin) ja lihoin siten, että bmi 29 . En koe, että minua saa rinnastaa dokaajiin tai tupakoijiin, sillä ulkoilen, teen vapaaehtoistyötä, käyn töissä, en saikuttele enkä ole mitenkään sitä kautta taakaksi yhteiskunnalle. Minusta on törkeää, että minua pidetään ongelmana.

Vierailija
11/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla läski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan