Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt joku hei vastaa!

Vierailija
19.11.2014 |

Hei olen nuori nainen perus terve
Ravaan koko aika terveysasemalla ja mulla ei ole mitään sukupuolitauteja ja papa koe tulokset tulossa mutta en usko että on kummempia, oon syönyt nyt 2viikkoa e-pillereitä ja on ollu kipuja yms. Vaihdoin e-pillereihin että vuotaisin "normaalisti"
Olen mieheni kanssa harrastaneet sitä
Eikä ole ollut kipuja paitsi tänään, muutaman kerran vihlas työntäessä mutta loppu siihen ja nyt mä vuodan verta en ehkä kunnolla, mut voiko tähän olla joku hyvä selitys esim. Menee liian syvälle yms? Nyt kaipaan selitystä ettei taas tartte mennä esittelee terkkarille aarteita...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole mitään kokemusta?
Toivottomalta rupee näyttää ja vuotokin loppu...

Vierailija
2/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kuiva. Alapäästä. Lue herkkunettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa vaan, pillereiden kanssakin voi tulla välivuotoja ja se lukee varmasti paketin sisällä olevassa paperissakin. Tosin jos olette juuri aloittaneet seksin harrastamisen, niin paikkasi ovat vielä niin arat, että vuotoa tulee siitäkin. Liian syvälle tuskin menee, siitä ei tarvitse huolehtia. Sinuna en asiaa enempää miettisi

Vierailija
4/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ukkos lipasta aarrettas ennen lohikäärmeen vapautusta

Vierailija
5/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:49"]Olet liian kuiva. Alapäästä. Lue herkkunettiä.
[/quote] itseasiassa en ole, hyvin hyvin harvoin tartten liukastetta, joten kyse ei ole siitl

Vierailija
6/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:51"]Jatkakaa vaan, pillereiden kanssakin voi tulla välivuotoja ja se lukee varmasti paketin sisällä olevassa paperissakin. Tosin jos olette juuri aloittaneet seksin harrastamisen, niin paikkasi ovat vielä niin arat, että vuotoa tulee siitäkin. Liian syvälle tuskin menee, siitä ei tarvitse huolehtia. Sinuna en asiaa enempää miettisi
[/quote] ei en ole juuri aloittanut seksielamaa,
En niin nuori kuitenkaan ole, joten ei johdu siitakaan vitun a pisteet puuttuu...

Vierailija
7/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -09 syönyt e-pillereitä ja just otin 3vuoden kapselin pois ja back to pillerit
Ja en ole kireä sekään ei ole vaihtoehtona!...

Vierailija
8/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota sen papan tulokset nyt ensin, ja jos on ok mutta tuo ei mene ohi niin käy puhumassa gynelle.

Vierailija
9/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 00:06"]Odota sen papan tulokset nyt ensin, ja jos on ok mutta tuo ei mene ohi niin käy puhumassa gynelle.
[/quote] noin kk sitten olin gyne tähystyksessä ja kaikki näytti hyvältä... Jep kai teen näin ja odotan hmm.. Mutta ärsyttää ravata lääkäreissä koko ajan ja mitään syytä ei löydetä...

Vierailija
10/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittikö joku mitä tuossa kysyttiin?

Vierailija
11/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 00:10"]Käsittikö joku mitä tuossa kysyttiin?
[/quote] ei näkyvästi ellei ollut sarkasmia...
Ja vieläkään ei mitään tietoa mistään koht käyn syöväst-raskautee kaikki läpi ja tuun hulluks ku alan oireilee kaikkea mitä luen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi