Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin sanoit seurustelukumppanillesi ensimmäisen kerran "rakastan sinua"?

Vierailija
19.11.2014 |

Itsellä sellainen tilanne, että olen seurustellut nyt miehen kanssa puolisen vuotta ja tunnettu ollaan vajaa vuosi. Suhteen alussa mulla oli ihastumisen tunne, sellanen huuma.

Nyt on tullut semmoinen tunnetila, joka on vähän kuin hyvin vahva kiintymys. Vaikea sillä tavalla oikein selittää, mutta voiko puolessa vuodessa rakastua toiseen? Eihän siinä ajassa ehdi edes kaikkea toisesta oppimaan... Mutta välillä tekee mieli sanoa makoillessamme sängyllä korvaan kuiskaten että "musta tuntuu että oon rakastumassa suhun". Mutta en vain uskalla sanoa sitä!

Ehkä eniten pelottaa jos tää on liian aikaista. Rakastuminen siis. Ja mies pelästyy... Tää tunne on vaan niin vahva et haluaisin vaan saada sen ulos, koska mä olen niin onnellinen!! Mietin että voiko asian ilmaista jotenkin neutraalimmalla sanalla kuin rakkaus, niin ettei se säikäyttäisi miestä paljoa.

Missä vaiheessa suhdetta sanoitte ensimmäisen kerran rakastavanne? Ja kumpi sanoi ensin? :-)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut ikinä, koska en rakasta.

Vierailija
2/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä sanonut enkä myöskään sitä kuullut, yhdessä ollaan oltu 17 vuotta. Tuskinpa sanonkaan ja kuulenkaan sitä, koska emme rakasta toisiamme, välitämme kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 2 kk seurustelun aloituksesta :-)

Vierailija
4/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi sanoa ensimmäsen kerran 4 viikon jälkeen vahvassa humalassa kertoa olevansa rakastunut. Rakastavansa taisi sanoa parin-kolmen kuukauden jälkeen. Itsellä taisi mennä vajaa puoli vuotta. Itse sanon kun siltä tuntuu. Nyt takana vähän vajaa 3 vuotta. Jos asiaa joutuu miettimään että kehtaako/uskaltaako niin en usko että silloin on kyse vielä oikeasti rakkaudesta. Ja "olla rakastunut" on eri asia kuin "rakastaa".

Vierailija
5/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin sanoa vuoden seurustelun jälkeen ja mies siitä puolen vuoden päästä. Nykyään mies taitaa sanoa useammin.

Vierailija
6/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ollut vuonna 1990?

Vierailija
7/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kk siitä kuin tavattiin ensimmäisen kerran, heti sen jälkeen kun hän sanoi rakastavansa minua. Nyt naimisissa :)

Vierailija
8/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa tavattiin, toukokuussa kateltiin tarkemmin, dbtl oli silloin kesän alussa ja siellä joskus 03 aamuyöllä känniriidan keskellä tuli tokaistua että "mä rakastan sua, mutt en mää sitä haluu" (siis en halua olla rakastunut). Vastaus oli se niin minäkin sinua. Ikää oli jo +/- 30, vaikka tuo kuulostaakin ihan teiniltä. Riita päättyi siihen ja hiljaisina jatketaan matkaa. Viikkoa myöhemmin puhutaan välit selväksi ja todetaan että meillä on tässä joku silleen kummallinen kutina molemmilla, että pakko se on ottaa selvää olisiko tuosta toisesta pariksi :)
Tuosta on 15v aikaa. Sen jälkeen ei ole r-sanaa käytetty, vaan ollaan tykätty ja haluttu elää yhdessä.

Vierailija
9/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se tunne tuli, sanoin itseasiassa niinkuin sinä mieTit sanovasi. Muurit murtui ja tunne tuli. 

Muutan kuukauden kuluttua seurustelun alusta. Oltiin jonkin tason tuttuja aiemmin.

Vierailija
10/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jotain kolme kk ensitreffien jälkeen sanoi että taitaa olla rakastumassa muhun tai taitaa rakastaa mua, jotain sellaista. Itse en tuolloin vielä uskaltanut vastata, mutta siitä kuukauden kuluttua festareilla lempibändin keikan aikana se iski ja ajattelin, että tässä se on, rakkaus. Sanoin "minä rakastan sinua" ja mies vastasi myöskin rakastavansa. Noista sanoista on melkein tasan 7 vuotta.

Vierailija
11/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin ja minne?

Vierailija
12/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2 vk kuluttua. Ei mulla ole ollut mitään traumaa tai yliherkkyyttä, ettenkö voisi sanoa ääneen kaikkia ajatuksiani läheiselle ihmiselle.

Vierailija
13/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.6.1994

Vierailija
14/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tapailleet noin pari kuukautta, kun miehen luota lähtiessä pussasin poskelle kiitokseksi, kun auttoi jäätyvän autoni kanssa ja sanoin nuo maagiset sanat.Mies meni sekaisin ja juoksi sisälle.Nykyisin tuo sama mies sanoo nuo samat sanat joka ilta:)

Vierailija
15/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko menny pari-kolme kk, asuttiin jo yhdessä kuitenkin.

Vierailija
16/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi sen puhelimessa parin kuukauden tapailun jälkeen. Tuli niin yllätyksenä, että meni ihan sekaisin, sanoin salamannopeasti takaisin että "rakastan sua myös" ja löin luurin korvaan :D naurattaa ja vedet tulee oikein silmistä kun mietin miten kömpelö olin.. No mies tietty loukkaantui kun huomas että mä vain sanoin sen kun oli pakko vastata... Sanoin kyllä parin kk päästä sen ihan oma-aloitteisesti ja nyt ollaan naimisissa :)

Vierailija
17/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:31"]

En ole vielä sanonut enkä myöskään sitä kuullut, yhdessä ollaan oltu 17 vuotta. Tuskinpa sanonkaan ja kuulenkaan sitä, koska emme rakasta toisiamme, välitämme kyllä.

[/quote]Hyi saatana. :(

Vierailija
18/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu 1,5 kk ja oltiin junassa. Istuttiin siinä ihan rauhassa ja kohdallemme pysähtyi pikkupoika. Katseli siinä meitä ja kysyi sitten minulta, että "rakastatko sinä muka tuota?" ja osoitti miestäni. Hämmennyin vähän ja sanoin, että joo-o, taidampa rakastaa. Mies hymyili, mutta ei sanonut mitään ja pikkupoikakin siitä häippäsi. Kun päästiin perille, niin mentiin asemaa vastapäätä olevaan ravintolaan syömään. Oltiin syöty vähän aikaa ja mies sanoi "no kyllä määki sua". Olin ihan pihalla ja kysyin, että mitä ihmettä. "Niin että kyllä määkin sua rakastan" sanoi mies.

Ollaan oltu yhdessä 14 vuotta ja naimisissa 10 :)

Vierailija
19/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista, mutta varmaan melko pian, ehkä 2kk seurustelun jälkeen, ainakin ennen puolta vuotta. Mutta eihän se rakastaminen ollut samanlaista kuin nyt, 14 vuotta & 2 lasta myöhemmin... mutta kyllä se silti ääneen kannatti julistaa ilman muuta! 

Silloin se oli ihastumis-rakastumista, ihanaa ja huumaavaa, vain kaunista! Nyt siihen liittyy toisen kunnioittaminen, yhteinen eletty historia, lapset, vaikeudet ja välillä myös kyllästyminen, arkisuus... ei ole huumaa enää, mutta jotain muuta. Ja varmaan taas 15 vuotta tästä eteenpäin jos vielä saadaan olla yhdessä ja elää, niin se on taas erilaista! Saati sitten jos saadaan olla kaksi vanhusta, kaksi vanhaa puuta.... Silti nuorena se oli kaikkein parasta, niin nauti nyt :)

Ei ole häpeä rakastaa

Vierailija
20/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa muistaa, mutta ennen naimisiinmenoa kyllä. Mentiin naimisiin 8kk seurustelun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi