En viitsi mennä haravoimaan omaa pihaa, kun naapuri etätöissä kotona ja suora näköyhteys pihallemme. Miten selitän taas puolisolleni, kun pihatyöt tekemättä?
Ahdistaa. Miksei naapuri voi tehdä töitänsä kotonansa jossain toisessa huoneessa mistä ei näe pihallemme?
Kommentit (13)
Häpeetkö sä itseesi vai mitä ihmettä?
No älä mee sit. Itsekin välttelin noita hommia kun rivitalossa asuin.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri on vaan niin outo. Ap
No et sinäkään ihan normaalilta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tehdä pihatyöt rauhassa, ilman tuijotuksia. Sit se kuiten aina tulee ulos, kun itse menen. Nytkin olen tuijottanut säleverhojen välistä monta tuntia milloin se vaikka lähtisi, jotta pääsen ulos. Siellä se vaan istuu kotona. Ap
Sinne vaan haravoimaan, saahan sitä omalla pihalla tehdä mitä huvittaa. Musiikit korviin niin et edes huomaa naapuria. Oletan, että hänkin mielummin haravoisi pihaa kuin tekisi etätöitä.
Kuka haravoi lehdet? Ihan parasta lannoitetta nurtsille, ruohon leikkurilla päältä vaan kun kaikki ovat maassa.
Kulahtaneet ulkoiluvaatteet vie kyllä huomion.
Tulee tällaisia aloituksia lukiessa taas harvinaisen terve ja tasapainoinen olo.
Vain suomalainen yrittää tulla tällaisella vitsillä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tehdä pihatyöt rauhassa, ilman tuijotuksia. Sit se kuiten aina tulee ulos, kun itse menen. Nytkin olen tuijottanut säleverhojen välistä monta tuntia milloin se vaikka lähtisi, jotta pääsen ulos. Siellä se vaan istuu kotona. Ap
Naapuri varmaan siellä ihmettelee, että hitsi kun tekisi mieli lähteä kauppaan, mutta taas se naapurin hullu kyttää ikkunassa niin ei uskalla liikkua tästä työpöydän vierestä mihinkään.
Idiootti , naapurisi tekee työtään omassa kodissaan .Miksi kuvittelet , että hällä olisi aikaa sinua tuijotella ? Tuskin olet niin mielenkiintoinen , että naapurin työt jää tekemättä , kun hän niin sinua tuijottelee. Hakeutuisit luulottelija hoitoon , kaipaat ammattiapua !!!
Laita pussi päähän niin se ei tiedä, että olet pihalla haravoimassa.