Tilasitko nuorena SinäMinä lehteä?
Kommentit (15)
Juu, äiti maksoi tilauksen. Tuli myös Suosikki ja Aku Ankka.
En tilannut, mutta luin kirjastossa ja parikymppisenä kirjoitin itsekin lehteen muutamia kertomuksia.
Tilasin vähän aikaa, kyllästyin aika nopeasti. Suosikki oli enemmän mun juttu.
En, mulle tuli Mekaks, siskolleni oli aiemmin tullut SinäMinä, joten niitä vanhoja tuli kyllä myös luettua.
Joo, ja osallistuin joskus johonkin lehden kirjoituskilpailuunkin. En kylläkään pärjännyt :D
Eikös noissa ollut novellien lisäksi myös erilaisia hömppätestejä ? Äitini oli innokas lehtien tilaaja, meille tuli Suosikki , SinäMinä, Aku Ankka, Seura, Kodin kuvalehti, Keskisuomalainen, Kotiliesi, Valitut palat. Ja lapsena tuli Taotao ja Maailman vahvin nalle (Bamseko se nykyään on).
Mielestäni oli sellainen samantyylinen lehti kuin SinäMinä, jonka nimi oli ehkä MeKaks? Sitä ostin irtonumeroita ja joskus oli ehkä joku lyhyt tilaus
Tota Mekaks lehteä en muistanutkaan! Varmaan tullut sitäkin luettua.
Siskolle tuli SinäMinä ja Suosikki. SinäMinä vaihtui jossakin vaiheessa Reginaksi, jonka jutut olivatkin jo hieman mehevämpiä. Sisko on kuusi vuotta vanhempi ja aloin lukemaan lehtiä suurinpiirtein samaan aikaan.
Ei roskalehtiä tilattu, niitä ostettiin kauheita kasoja kirpparilta.
Tilasin mutta tuli väärä lehti. Lyhensin sinä minän niin tuli joku pervoilulehti.
Se oli huono lehti. Cosmopolitan ja Demi oli parempia.
Olitteko j ännä tyttöjä ja oliko myös niitä kilttejä poikia kavereina? 😳
SinäMinä ei ollut mun makuun. Tilasin MeKaks ja Suosikki lehtiä. Reginaa ostin irtonumeroina ja luin niitä juttuja salaa korvat punaisena 😂
Kaupasta ostin. Suosikki tuli kotiin