Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyviä nuortenkirjojakirjaesitelmää varten

Vierailija
19.11.2014 |

Otan vinkkejä kiitollisena vastaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Puskalan Kiti-mun paras kaveri ja Pintanaarmuja, Pihlström oli mun lemppareita teininä. Samoin Tuija Lehtisen Sara-sarja.

Vierailija
2/9 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea suositella kun et kertonut tarkemmin millaisesta kirjallisuudesta tykkäät. Mutta jotakin mainitakseni Marja-Leena Tiaisen Rakas Mikael on nuorten kestosuosikki. Terhi Rannelan Taivaan tuuliin on hyvin vaikuttava. Tuija Lehtisellä on laaja tuotanto, R.I.P. on yksi hänen parhaimmistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule nyt nimi mieleen... minkä niminen se olikaan se kirja, mikä kertoo poikalapsista jotka on keskenään saarella, siihen nimeen liittyi joko sana porsas tai sika (porsasten herra, ei kuitenkaan). Kuka muistais nimen, jäi nyt häiritseen. Koulussa tuli luettua ja itse sisältö jäi hyvin muistiin, vaikka nimi on unohtunut.

Vierailija
4/9 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:23"]Ei tule nyt nimi mieleen... minkä niminen se olikaan se kirja, mikä kertoo poikalapsista jotka on keskenään saarella, siihen nimeen liittyi joko sana porsas tai sika (porsasten herra, ei kuitenkaan). Kuka muistais nimen, jäi nyt häiritseen. Koulussa tuli luettua ja itse sisältö jäi hyvin muistiin, vaikka nimi on unohtunut.

[/quote]

Kärpästen herra :D

Vierailija
5/9 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:23"]Ei tule nyt nimi mieleen... minkä niminen se olikaan se kirja, mikä kertoo poikalapsista jotka on keskenään saarella, siihen nimeen liittyi joko sana porsas tai sika (porsasten herra, ei kuitenkaan). Kuka muistais nimen, jäi nyt häiritseen. Koulussa tuli luettua ja itse sisältö jäi hyvin muistiin, vaikka nimi on unohtunut.     [/quote] Kärpästen herra :D

[/quote]

No niin olikin, tattis. Googletin jo raivona, mutta nyt saan yöni nukuttua, kiitos sinun =D

Vierailija
6/9 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Gripen nuorten romaanit. Mikä tahansa niistä. 

Vierailija
7/9 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:23"]Ei tule nyt nimi mieleen... minkä niminen se olikaan se kirja, mikä kertoo poikalapsista jotka on keskenään saarella, siihen nimeen liittyi joko sana porsas tai sika (porsasten herra, ei kuitenkaan). Kuka muistais nimen, jäi nyt häiritseen. Koulussa tuli luettua ja itse sisältö jäi hyvin muistiin, vaikka nimi on unohtunut.     [/quote] Kärpästen herra :D

[/quote]

No niin olikin, tattis. Googletin jo raivona, mutta nyt saan yöni nukuttua, kiitos sinun =D
[/quote]

Toi Porsasten herra olis kyllä aika hyvä :D

Vierailija
8/9 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli  suosittelen Kärpästen herra. Tsekkaa vaikka wikistä, pala yleissivistystä.

Vierailija
9/9 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru Väyrynen on kirjoittanut kirjoja koulukotimaailmasta. Pilven varjo, Pimeän pelko ja Kissan kuolema on hyviä, tai itse tykkäsin niistä nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän