Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet, pitäisikö ex-puolisolle kertoa

Vierailija
19.11.2014 |

ennenkuin esittelee lapsille uuden miesystävä/naisystäväehdokkaan? Ja miten pitkän seurustelun jälkeen lasten kannattaa tavata uusi - pari viikkoa, pari kuukautta, puoli vuotta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokemuksia myös kaipaisin.. miten olet itse hoitanut nää jutut?

Vierailija
2/4 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä asiat niinku toisinpäin..ni ota fiilikset siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon millaisissa väleissä on exän kanssa.

En suosittelisi esittelemään lapsille henkilöä, jota kutsuu mies/naisystäväEHDOKKAAKSI. Sen verran varmalla pohjalla tulee seurustelun olla, että tuon "ehdokkuuden" voi jättää pois.

Vierailija
4/4 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa eksälle. Mitä se hänelle kuuluu, kenen kanssa seurustelet! Minä en kyllä esittelisi uutta miesystävääni lapsille kovin äkkiä, vaikka lapset ovatkin jo täysi-ikäisiä. Ja mitä nuoremmista lapsista on kysymys, sitä varovaisempi olisin esittelyn suhteen.

Ero vaikuttaa lapsiinkin ja he saattavat tulla mustasukkaiseksi vanhemman uuden seurustelukuppanin vuoksi. Tästä on omakohtaista kokemusta. Olin murkkuikäinen, kun vanhemmat erosivat. Ei tuntunut kivalta, kun äiti toi kotiin miesystäviään (yksi kerrallaan), ihan kahvittelemaan vain, mutta sekin tuntui minusta ihan liialliselta. Silti tunsin oloni uhatuksi. Mielestäni äitini olisi pitänyt istua nunnana kotona lastensa kanssa, kun vihdoinkin pääsi ilkeästä isästäni eroon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi