Luomenpoisto alapäästä
Suostutaanko julkisella puolella leikkaamaan suurehko koholla oleva luomi pimpistä? Sijaitsee melkein häpyhuulessa ja sheivaaminen ei kunnolla onnistu, muuten repeisi luomi. Vai joutuuko yksityiselle lähteä? On todella häpeäpilkku ja luomi on niin ruma että se kyllä hävettää suhteessa jossa olen ollut vuosia. Joka kerta kun sen itse näen niin tulee inho.
Kommentit (12)
Minulta otettiin terveyskeskuksessa. Soitin ja aikaa varatessa sanoin että haittaa elämää kun joutuu hankaukseen. Poistettiin mukisematta.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:04"]Jos kerran sai alle 200 eurolla alapään luomen ja pari muutakin pois niin voisin samantien maksaa!
Mulla tuppaa olemaan paljon luomia ja tuon kyseisen lisäksi on pari muuta jotka olisi mukava saada pois :(
Voisin yrittää jossakin vaiheessa julkisella ensin.
Millaista poisto on ja sen jälkeinen aika/ohjeet? Etenkin kun kyseessä herkkä paikka
[/quote]
Niina hei, sinultahan poistettiin jo luomi sieltä 2005.
Multa poistettiin 14 -vuotiaana, sain terveyskeskuksesta lähetteen sairaalaan ja poistivat nukutuksessa. Olisivat tehneet paikallispuudutuksessa, mutta koska olin alle 15 niin tehtiin nukutuksessa. Samalla poistivat 3 luomea muualtakin.
Sen jälkeen on aikuisena poistettu vielä 4 luomea, paikallispuudutuksessa. Eikun soitto terveyskeskukseen ja varaat ajan, ne nipsaisee sen pois. Ei tarvi yksityistä eikä todellakaan mitään plastiikkakirurgia.
Minulta poisti gyne+hoitaja luomen alapäästä ihan normikäynnin yhteydessä terveyskeskuksessa. Muistaakseni menin ottaa papakoetta ja mainitsin asiasta nii se nappastiin samantien pois.
Mulla oikeesti nousis itsetunto samantien vaikka luomi ei näykkään kuin alastiollessa. Se myös bikineistä paistaa läpi ellei olis todella paksu kangas. Pitäisköhän tätä tiedustella gynellä? Sekin hävettää mennä sinne tuon takia!
Samassa tilanteessa menin yksityiselle, joka ohjasi plastiikkakirurgille, koska kukaan ihotauteihinkaan erikoistunut lääkäri ei uskaltanut alkaa luomea leikkaamaan. Plastiikkakirurgi poisti luomen (oli todella pieni, mutta juuri sheivaamista vaikeuttava luomi) ja hintaa tuli alle 200 e kun leikattiin samalla pari muutakin luomea helpommista paikoista. Ja tämä siis Tampereella. Suosittelen plastiikkakirurgia kyllä lämpimästi, ei ole nimittäin minkäänlaista arpea näkyvissä ja yleensä minulla jää arpia helpostikin.
Jos kerran sai alle 200 eurolla alapään luomen ja pari muutakin pois niin voisin samantien maksaa!
Mulla tuppaa olemaan paljon luomia ja tuon kyseisen lisäksi on pari muuta jotka olisi mukava saada pois :(
Voisin yrittää jossakin vaiheessa julkisella ensin.
Millaista poisto on ja sen jälkeinen aika/ohjeet? Etenkin kun kyseessä herkkä paikka
Olisiko kellään lisää kokemuksia?