Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuplastandardit - nettitreffailusta

Vierailija
19.11.2014 |

Elikkäs, olen huomannut, että todella monella on netissä tuplastandardeja, joita haluaa kummpaneiltaan. Eli moni haluaa kahta tosilleen vastakkaista asiaa. Olen huomannut myös saman treffeillä. Kukaan ei voi asettua vastakkaisiin lokeroihin yhtä aikaa. Käytän sivustoja, joissa vastaillaan paljon kysymyksiin ja  törmäsin mm. tänään profiiliin, jossa mies ensin toisessa vastauksessa kertoo että haluaisi mieluiten kumppaninsa olevan neitsyt ja sitten toisessa vastauksessa haluaa kumppanikseen naisen, joka suostuu sänkyyn heti ensimmäisillä treffeillä :D Good luck with that...

Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen kerran, AV:lla tartutaan ihan ohis asiaan, sen sijaan että juteltaisiin siitä mitä ketjussa tarkoitettu.

Vierailija
2/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:37"]Kyllä kaksoisstandardia voi käyttää siinäkin tapauksessa, että joku toivoo kahta vastakkaista asiaaa, jotka eivät voi totetua yhtäaikaa. [/quote]

No ei voi, koska kyseinen sana ei tarkoita tuota asiaa. Tuossa tarkoittamassasi tilanteessa voit puhua esim. ristiriitaisista kriteereistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:27"]

Nainen kertoo harrastavansa urheilua ja tykkäävänsä makoilla sohvalla.

[/quote]

Nämä kaksi eivät kyllä välttämättä ole toisensa poissulkevia asioita :)
[/quote]

Ei välttämättä, mutta yleensä on. Näkee jo ylhäältäpäin otetusta profiili kuvasta ;p

Vierailija
4/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:27"]

[/quote]

Nämä kaksi eivät kyllä välttämättä ole toisensa poissulkevia asioita :)

Vierailija
5/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:28"]

Haluan (keskustelu)kumppanin, joka ymmärtää mitä kaksoistandardi tarkoittaa.

[/quote]

Kaksoisstandardi on siis sitä että haluaa kahta vastakkaista asiaa. Eli todennäköisesti näitä kahta ei yhtäaikaa voi kukaan täyttää. Voi myös tarkoittaa joillekin sitä, että paljon naisia kaatava mies on loistotyyppi, mutta paljon miehiä kaatava nainen hutsu. -Ap

[/quote]

Niin ja siis en ymmärätänyt ihan täyin yo kommentin pointtia,se ei siis ollut minun -Ap

[/quote]

Kaksoisstandardi (Double standard) tarkoittaa tilannetta, jossa samaan tilanteeseen sovelletaan erilaista periaatetta tai normistoa irrelevanteista syistä. Esim. treffikulttuurissa kaksoistandardi löytyy siitä, miten yleensä miehillä kokemusta useista suhteista pidetään positiivisena- mutta naisten kohdalla negatiivisena asiana.

Vierailija
6/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:39"]

[/quote]

Kaksoisstandardi on siis sitä että haluaa kahta vastakkaista asiaa. Eli todennäköisesti näitä kahta ei yhtäaikaa voi kukaan täyttää. Voi myös tarkoittaa joillekin sitä, että paljon naisia kaatava mies on loistotyyppi, mutta paljon miehiä kaatava nainen hutsu. -Ap

[/quote]

Niin ja siis en ymmärätänyt ihan täyin yo kommentin pointtia,se ei siis ollut minun -Ap

[/quote]

Kaksoisstandardi (Double standard) tarkoittaa tilannetta, jossa samaan tilanteeseen sovelletaan erilaista periaatetta tai normistoa irrelevanteista syistä. Esim. treffikulttuurissa kaksoistandardi löytyy siitä, miten yleensä miehillä kokemusta useista suhteista pidetään positiivisena- mutta naisten kohdalla negatiivisena asiana.

[/quote]

Kyllä kaksoisstandardia voi käyttää siinäkin tapauksessa, että joku toivoo kahta vastakkaista asiaaa, jotka eivät voi totetua yhtäaikaa. Vai mitä sanaa käyttäisit silloin? Englanniksi doublestandard termiä olen kuullut käytettävän myös alkutekstissä kuvatussa tilanteessa. Mutta nyt menee vähän ohikseksi, mitä jos vain jaettaisiin kokemuksia :)

Vierailija
7/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi naisen joka on aktiivinen elämässään. No minä opiskelin yliopistossa, työskentelin aktiivisesti ja harrastin kuvataiteita. Olin hoikka ja ihan urheilullisessa kunnossa, erittäin fyysinen työ ja päivittäinen kävely riittivät minulle liikunnaksi. Mies kävi usein salilla ja sanoi, että se on hyvä paikka rentoutua yksin, joten en sen takia tuppautunut mukaan, vaikka olisin minä sinne seuraksi voinut lähteä. Mies harrasti pianonsoittoa, ihanasti soitteli sitä minulle ja minä tykkäsin kuunnella, vaikka itse en soittanut pianoa.

Niin sitten muutaman kuukauden tapailun jälkeen jätti minut, koska halusi naisen, joka urheilee hänen kanssaan ja harrastaa klassista musiikkia. Tokaisin siihen että tosiaan voin sinne salille lähteä, luulin puheista että ei halua seuraa. Ja totesin myös että voin milloin vain kuunnella kotona/lähteä konserttin kuuntelemaan klassista musiikkia. Mut ei sit riittänyt, piti olla nainen joka harrastaa golfia (jota hän siis ei koko tuon kahden kuukauden aikana KOSKAAN äynyt pelaamassa :D ) ja soittaa joka päivä. Just...

Vierailija
10/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
11/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä