Oletko pylly- vai tissimies?
Väitetään, että mies on joko pylly- tai tissimies eli että kiihottuu enemmän naisen jommasta kummasta alueesta. Onko se niin?
Kommentit (37)
Omalta kohalta voin sanoa, että on. Peppu on ehdottomasti pop! Tisseillä ei niin oo väliä.
Suurin osa naisista on kokonaisuutena aivan tarpeeksi kauniita minulle. Kyllä katselen mielellään jos on timmissä kunnossa ja nätti peppu tai tissit sopivan kokoiset ja houkuttelevat, mutta yleisesti ottaen tuntuu että naiset ottaa ihan liikaa ulkonäköpaineita itselleen.
Olen viehättynyt siroista pienirintaisista naisista, olen kuolannut isompien tissien perään ja vähän muutenkin tukevampienkin, ja kaikkeen siltä väliltä. Puhumattakaan pepuista bonuksena päälle. Monenlainen kelpaisi, kunhan luonne sopii kanssani yhteen. Joskus tuntuu että ihmeelliset ääripäät valtaa kaikki keskustelut, harvalle löytyy joka suhteessa täydellistä kumppania ja oikeastaan eri naiset on eri tavalla kauniita jo muutenkin; itselleni on tärkeintä positiivisuus ja tietynlainen ympärille suorastaan säteilevä lämpö, muut on sivuseikkoja (ihan ääripäitä lukuunottamatta).
Mutta... ehkä aavistuksen enemmän olen tissimies, joskin tämä ei ole mitenkään ratkaisevaa kumppanin valinnassa.
En kummankaan. Tanakkareitisten, camel-toen omistavien naisten fani kyllä.
Minä olen ihan täysin tissimies. Kiva peppu on plussaa, mutta ilmankin kelpaa.
Tissit, pienet ehkä B oikein napakasti nännit pystyssä just niinkuin teinillä kun kasvavat ja ovat pinkeet. Yhdellä hoidolla oli muistaakseni F koon melonit ja ei, sellaiset eivät ole hyvät...
Arvostan kokonaisuutta. Kaikki suht normaalit kokoluokat kelpaa. Joskus tissit ja perse eivät ole ollenkaan samaa kaliiperia, nainen voi silti olla oikein seksy.
Liputan ehdottomasti tissien puolesta. Etenkin kun vaimolla on upeat tissit, joihin olen aivan hulluna...
Vastaan tuleva ihastuttaa lantion ja reisien
korostuksella ja liikkeellä. Kun on ohi on
tosi vaativaa olla päätä kääntämättä ja
peppua ihailematta . Rinnat ovat kaunista
katsottavaa, mutta ei ne mitään sellaista
vireyytä synnytä.
No jos on pakko valita kahdesta herkusta niin tissit.
Isot on ihanat😍 M51
Isoja tissejä on kiva leipoa ja imutella. Ne toimii varsin mainiosti stressipallon korvikkeena.
Pyllymies. Tissejäkin on kiva katsella, mutta muodokas pylly kääntää pään, varsinkin pehmeissä ohuissa trikoissa, joissa pakaroiden värähtely kävellessä erottuu.
M52 kirjoitti:
Minä olen ihan täysin tissimies. Kiva peppu on plussaa, mutta ilmankin kelpaa.
Eli tölläät daisareita ja vedät flesuun🤮
Vierailija kirjoitti:
No jos on pakko valita kahdesta herkusta niin tissit.
Isot on ihanat😍 M51
Isot ja lötköt🤮
Ei ole.