Antakaa mulle meikki- ja pukeutumisvinkkejä!
En ole koskaan meikannut ja nyt kotiäitinä pidän leggingsejä ja tunikoita tai isoja neuleita.
Olen 155cm/97kg, tummat hiukset ja vihreät silmät ja tosi vaalea iho. Hiukset on aika... no... luonnolliset. :D Eli siis en ole kampaajallakaan käynyt moooneen vuoteen.
Ai niin ja ikää 32v. :)
Kommentit (8)
Ei ainakaan pillifarkkuja ja saappaita. Jalkasi ovat luulavasti hyvin lyhyet ja saappaat vain katkaisevat ja lyhentävät entisestään. Olen 178 cm / 80 kg ja minullekaan eivät sappaat sovi.
Vaikea sanoa, näkemättä kropan mallia. Onko sulla esim pidempi selkä vai jalat suhteessa. Onko ylä vai alakroppa suurempi. Mahdolliset ongelmakohdat. Sitten voisin vähän auttaa
Sama onkkelma täällä. Ikää 55v 178cm 60 kg. Mutta ap, olet vielä nuori. Jospa menisit kampaajalle, joka myös meikkaa, kävin kerran, ja olin upean näköinen!
Olen vaan unohtanut nuo ohjeet:(
Esimerkiksi tummat farkut, suoralahkeiset pidentävät jalkoja, voivat olla kyllä pillitkin mutta kaipaavat silloin saappaita kaveriksi. Korolliset taikka tasapohjaiset esim ruskean sävyiset :) samaa sävyä peruslaukku hyvälaatuinen nahkaa tms. Sitten koruilla saa paljon aikaan. Ja ylävartaloon ei telttoja mutta ei liian tiukkiakaan ns lyhyitä makkarankuoria, jakut käy usein kivasti ja voi käyttää farkkujen kaa kivasti. Värit piristävät, vihreisiin silmiin käy tosiaan ruskean eri sävyt, usein kanerva/tumma lila, aniliininpunainen/pinkki, oranssi ja nyt on muotia esim sinapinkelt (joka ei henk koht suosikki mut jos tykkäät niin sekin käy). Pelkkä musta tekee ihosta kalpeamman. Raidat tai sävyte (kupari, suklaa yms) piristää myös.
Edellinen viesti 4 kirjoittama...jatkan vielä
Meikki riippuu onko hyvä iho, jos on niin sitten et tarvitse alkuun kun bb/cc voiteen, ehkä kevyen puuterin, aurinko + poskipunan, ruskean, kullan, lilan tms värisen paletin luomiväriä (toinen vaaleampi ja sitten tummempi) esim kaksoispaletti. Kulmakynä, ripsaria ja huulikiilto/puna riippuu kummasta pidät. Kajaali jos haluat esim iltameikkiin
Laihduta vähintään 40 kg ja mieti sitten uudelleen.