Huolestuttaa miten toi av-mamma selvitytyy risteilystä
Hui todella jännittävää. Minkäköhän laivan valitsee?
Kommentit (15)
No ei oo ihan yks tai kaks ketjua, mäkin olen pari päivää ihmetellyt kun puolet ketjuista liittyy jotenkin risteilyyn. Ja taitavat olla saman mamman käsialaa kaikki.
Paras oli mun mielestä kun eilen kertoi valinneensa Mariellan ja tänään pohti, että ottaako promenade hytin. Voi tulla vähän ylläri mammalle...
Enkä oo kiusannut. En oo niijin mitään vastannut. Huvittuneena vaan seurannut tätä suurta ongelmaa :)
Onhan se jännittävää kun kerrankin pääsee ulkomaille, ainakin satama-altaaseen asti, ehkä jopa maihinkin.
No voi voi, kaikki nyt ei asu siinä sataman kupeessa eivätkä käy risteilyllä parin viikon välein, helppoa se on turkulaisten ja pääkaupunkiseudulla asuvien irvailla. Onko se oikeasti teiltä pois, että joku suunnittelee risteilyä ja pitää hyttivalintaa isompana asiana kuin te?
Minuakin jännittää! Hän voisi tulla tänne sitten kertomaan miten matka meni :) enkä ivaile yhtään vaan olen ihan aidosti iloinen kun hän lähtee matkalle!
Pitäisiköhän jonkun kiltin av-mamman lähteä oppaaksi?
Se varmaan ei pysty ollenkaan nauttimaan risteilystä, kun koko ajan hermoilee jotain.
Eikö paskanjauhajat koskaan käyneet missään kun yks risteily noin jännittävä.
Mitenköhän pärjää sillä laivalla, kun välttämättä jatkuvasti ei toimi nettiyhteys? Ei pysty av:ltä kysymään apua yllättävissä tilanteissa!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:23"]Eikö paskanjauhajat koskaan käyneet missään kun yks risteily noin jännittävä.
[/quote]
Mä oon ite käyny laivalla risteilyllä viimeks 14 vuotta sitten ja nyt kk:n päästä olis risteilylle lähtö edessä. Asia jännittää ja mietityttää, koska en tosiaan ole käynyt laivalla kuin kerran elämässäni aikaisemmin. Olenko siis jotenkin huonompi ihminen?
Eipä ole ollut seuraa, saati rahaa aikasemmin lähteä. En tiiä, onko sitä rahaa nytkään, mut haluan silti lähteä katsomaan mitä risteily on.
Mua pelottaa laivan uppoaminen (joo, hyvin epätodennäköistä, että niin kävis, mut niinhän estoniankin piti pysyy pinnalla vaan toisin kävi), mua pelottaa vesi elementtinä ihan helkkarin paljon. Ehkäpä mun ei siis pitäskää mennä laivalle ollenkaa, mut kai mun pitäs kuitenki koittaa sivistää itteeni ees jonkinlaisella matkustamisella.
En kuitenkaan ole tuo joka noita laiva alotuksia on tänne väkertäny, jo ihan siitäkin syystä, että tänää on eka päivä kun pystyn netissä ees olemaan lauantain jälkeen. Olen ollut kipeänä ja nyt vasta alkaa näyttää valosammalta.
En kuitenkaan ymmärrä näitä juttuja, miten risteilyistä paljon kyselevän pitäs muka jäädä maalle vain siksi, että ei tiedä ristelyasioista paljoa.
Koittakaahan te paljon risteilyillä hölmöilevät vihdoin ymmärtää, että tässäkin maassa on ihmisiä paljon, jotka eivät ole koskaan edes nähneet risteilyalusta läheltä, saati ovat olleet kyydissä.
Mua ei häiritse että kyselee apua, mutta palsta kuitenkin mahdollistaisi esimerkiksi sellaisen kysymyksenasettelun että otsikkoon lataa "ekaa kertaa laivalle, vinkkejä!" ja tähän varsinaiseen viestikenttään sitten kirjoittaa kaikki mieltä kaivertavat kysymykset. Samaan aloitukseen. Ei tarvitsisi muiden selata koko ensimmäisen sivun ohi jos haluaa lukea muusta aiheesta kuin laivamatkailusta.
No ei ole sulla kyllä kaikki kotona. Miksi olet ottanut tuon ketjun kiusaamisen kohteeksi? Niin pahoin, että jopa aloitat tällaisen ketjun. Kaikenlaista avohoitopotilasta täälläkin käy...