Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tapailua pitää lakata tapaamasta muita?

Vierailija
18.11.2014 |

Minulla on kyllä aika hyvä käsitys siitä mitä oma moraalini sanoo, mutta mitäs mieltä te olette: Olen tavannut nettideittisivuston kautta miehen, joka asuu todella pitkän välimatkan päässä, aivan toisella puolella maata. Vaihdoimme viestejä n. kuukauden ennen tapaamista, ja olemme nyt tavanneet kerran. Mies oli mukava, ja sovimme että jatkamme viestittelyä. Mies käy paikkakunnallani kerran kuussa tai kahdessa, ja seuraava tapaaminen on odotettavissa joulukuun lopulle tai tammikuun alkuun.

Olen ollut pitkään sinkkuna, ja tapaillut paljon eri ihmisiä, osittain samaan aikaankin, kun kukaan ei ole ollut oikeasti potentiaalinen miesehdokas. Tämä mies uskoakseni saattaa olla, mutta emme toki tunne toisiamme juuri yhtään, kun yksi tapaaminen on vasta järjestynyt. 

Minulla on ollut ns. fuckbuddy, ja järjestely on ollut loistava. Tapaamme kerran viikossa tai parissa, ja saan kaipaamaani kosketusta ja läheisyyttä. Nyt kysynkin teidän mielipidettänne, että missä vaiheessa tällaisessa tapauksessa tuo fuckbuddy-suhde tulisi lopettaa? Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että yhden tapaamisen perusteella ei vielä. Minäkään en tältä mieheltä missään nimessä vaatisi eksklusiivisuutta tässä vaiheessa, varsinkin kun tämä suhde tulee joka tapauksessa etenemään välimatkan vuoksi todella hitaasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä vaiheessa kun asiasta erikseen niin sovitaan. Tietysti on myös avoimia suhteita, mutta siitäkin pitää olla kaikkien osapuolien tietoisia.

Vierailija
2/10 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla seksiä tämän miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun suhde on fyysinen ja jos paljaalla vetelet useiden kanssa on moraalisesti oikein kertoa.

Vierailija
4/10 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:56"]

[/quote]

Ei. Tiedostan, että tieto siitä, että minulla on fuckbuddy, saattaa luoda vaikutelman että olisin seksihirmu jolla on kymmeniä kumppaneita, mutta olen ollut yhteensä kahden miehen kanssa, ja seurustellut kolmen kanssa. En etene suhteissa nopeasti, enkä kevyin perustein. 

Nelonen, ehkäisyasiat ovat kunnossa, ovat aina olleet.

-ap

Vierailija
5/10 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menivät luvut sekaisin. Siis sängyssä olen ollut kolmen kanssa, ja seurustellut kahden kanssa :-)

-ap

Vierailija
6/10 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:56"]

[/quote]

Ei. Tiedostan, että tieto siitä, että minulla on fuckbuddy, saattaa luoda vaikutelman että olisin seksihirmu jolla on kymmeniä kumppaneita, mutta olen ollut yhteensä kahden miehen kanssa, ja seurustellut kolmen kanssa. En etene suhteissa nopeasti, enkä kevyin perustein. 

Nelonen, ehkäisyasiat ovat kunnossa, ovat aina olleet.

-ap

[/quote]

Ei se luonut sellaista vaikutelmaa, kunhan vain kysyin. 3.

Vierailija
7/10 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään vaiheessa. Kaikki pettävät ennemmin tai myöhemmin, joten on hyvä pitää muutama muukin tyyppi siinä sivussa.

Vierailija
8/10 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jättäisin fuckbuddyn pois sängystäni viimeistään siinä vaiheessa kun päädyn sinne uuden miehen kanssa ja siitä riippuen jos välineemme ja mieltymyksemme kenties osoittautuvat toimivaksi yhdistelmäksi... ;)

Vierailija
9/10 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:07"]

Luultavasti jättäisin fuckbuddyn pois sängystäni viimeistään siinä vaiheessa kun päädyn sinne uuden miehen kanssa ja siitä riippuen jos välineemme ja mieltymyksemme kenties osoittautuvat toimivaksi yhdistelmäksi... ;)

[/quote]

Se olisi minullakin aivan viimeinen raja fuckbuddysuhteen lopettamiselle, luultavasti tekisin sen jo aikaisemmin. Ongelmallinen asia tämä on mm. siksi, että vaikka tässä vaiheessa minusta ei ole väärin tavata fuckbuddya, niin en silti uudelle miehelle kertoisi siitä, ja teoriassa kaikki mistä ei voi kertoa, on vähän siinä moraalin rajoilla.

-ap

Vierailija
10/10 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:07"]

[/quote]

Se olisi minullakin aivan viimeinen raja fuckbuddysuhteen lopettamiselle, luultavasti tekisin sen jo aikaisemmin. Ongelmallinen asia tämä on mm. siksi, että vaikka tässä vaiheessa minusta ei ole väärin tavata fuckbuddya, niin en silti uudelle miehelle kertoisi siitä, ja teoriassa kaikki mistä ei voi kertoa, on vähän siinä moraalin rajoilla.

-ap

[/quote]

älä ainakaan kerro. parempi lopettaa ennen kuin tulee tarve kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi