Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reaktiosi jos kumppani sanoisi että olet tylsä?

Vierailija
28.09.2021 |

Tilanne on todellinen, varmasti monelle. Muutitko itsesi jotenkin taianomaisesti kiinnostavammaksi vai lähditkö heti menemään?
N51

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nytkö vasta huomasit"

"Mikäs itse luulet olevasi"

Vierailija
2/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keino päästä ihmisestä eroon. Olen välillä joutunut käyttämään, kun kohteliaampi puhe ei ole mennyt perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle, että itse on tylsä. Mikä luulee olevansa? Saatat ajatella hänestä samaa. Yhdelle tylsä, toiselle mielenkiintoinen.

Vierailija
4/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisin ja olisin oma onnellinen itseni.

Vierailija
5/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on joka parisuhteessa nainen sanonut tylsäksi kun en järjestä mitään jännää

Vierailija
6/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisin draamaa.

Vierailija
7/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasisin ja kääntäisin kylkeä.

Vierailija
8/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedustelisin, mitkä olivat hänen motiivinsa ryhtyä suhteeseen tylsän kanssa.

Vierailija
9/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon itse jo tapailuvaiheessa, että olen tylsä, kotona viihtyvä erakko. Jostain syystä miehet ovat olleet eri mieltä.

Vierailija
10/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottasin sen tosissani.  Aattelisin, että voin ollakin.

Että voin olla tylsä ihminen muidenkn mielestä, kuin kumppanini.

Itse näkee itsensä eri tavalla kuin läheiset, ja työtoverit.

Olen itse kyllä huomannut moniakin virheitä ja virheellisä suhtautumistapoja muiden ongelmiin ja sekä omassa käyttäytymisessa.   Itsetutkinta olisi paikallaan jokaisen ihmisen kohdalla.

Jos kumppani sanoo noin, pyytäisin perusteluja.  Ja asiasta voidaan keskustella.

Kyllä parisuhteeseenkin voi kyllästyä aivan varmasti, jos toinen on aktiivinen seuraa asioita on kiinnostunut elämästä monipuolisesti.   Mutta kumppani ei koskaan lähde mukaan noihin keskusteluihin ja jos kumppani aina vastustaa kaikkia uusia ideoita ja avauksia jne.

Tälläisia kumppaneita on sekä miehissä ja naisissa.

Missään tapauksessa en loukkaantuisi tuollaisen sanomisesta.  Se on ensimmäisiä merkkejä siitä, että kumppani ei ole suhteeseen tyytyväinen, hänelle ei ole suhteessa hyvä olla.

Vierailija
11/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauraisin koska mies itse on tylsääkin tylsempi.

Vierailija
12/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon itse jo tapailuvaiheessa, että olen tylsä, kotona viihtyvä erakko. Jostain syystä miehet ovat olleet eri mieltä.

Voi olla kotona viihtyvä erakkomainen ihminen, mutta ei ole silti tylsä.

Kotonakin viihtyvällä ihmisellä on mielenkiinnon kohteita ja ajatuksia ja mielipiteitä.

Ja ne ovat useimiten omia, eikä muilta matkittuja, kuten erittäin sosiaalisilla ihmisillä on.

Erittäin sosiaaliset ihmiset eivät ehdi itse lukea, perehtyä eikä ottaa asioista itse selvää.

Heidän mielipiteensä ja ajatuksensa useista ajankohtaisista asioista esimerkiksi ovat toisilta varastettuja ja matkittuja pelkkiä sanoja.

Vierailija
13/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin että hyvä niin, koska et sinäkään mikään david copperfield tai criss angel ole. Ja se on hyvä se.

Vierailija
14/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Ap

Vierailija
15/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän meitä on kaksi. Vai kuvitteletko itse olevasi vaikkapa leijonankesyttäjä tai base-hyppääjä?

Vierailija
16/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tylsyys lisää luovuutta ja on hyväksi aivoille. Olen siis terveyttäsi edistämässä."

Vierailija
17/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä kiitos kerrankin asiallisen hauskoista vastauksista, ainakin tähän asti. Eka ajatukseni oli nostaa kytkintä välittömästi. Mun mielestä tuollaisen sanominen on äärimmäisen loukkaavaa.

Vierailija
18/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä alkaisin flirttailla vieraiden miesten kanssa, sitten en varmaan olisi enää tylsä.

Vierailija
19/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitää päivittää seksi taitosi se selällään makaaminen haarat leveillään ei enään takaa elättämistä. varsinkin kun sivistyksesi perustuu 7 lukemiseen ja alibista otat sisustus vinkit.

Vierailija
20/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun tehtäväni viihdyttää sinua.

Itsepä valitsit.

Ovi on tuossa.