pari tonnia arvonnousua osakkeilla tänään
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:42"]
Miten iso salkku sulla ap on? Minkälaisia osinkoja saat vuosittain?
[/quote]
salkku n 10 x vuosibruttopalkan verran, osinkoja vuosittain n 10ke, allokaatiota vaihtamalla voisi osinkojen määrä triplaantuakin.
Mulla on nyt vähän kahtiajakoiset fiilikset. Neste Oil on noussut viime aikoina niin paljon, että olen 1500 plussalla, mutten oikein uskalla myydä jos vielä vaikka nousee lisää. Samoin Kone on saman verran plussalla, mutta siitä ei yhtään tiedä montako vuotta menee että seuraavan kerran saa kohtuuhinnalla... Myydä pitäis kun on hyvin voitolla, mutta taidan olla kiintynyt osakkeisiini.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:26"]
Mulla on nyt vähän kahtiajakoiset fiilikset. Neste Oil on noussut viime aikoina niin paljon, että olen 1500 plussalla, mutten oikein uskalla myydä jos vielä vaikka nousee lisää. Samoin Kone on saman verran plussalla, mutta siitä ei yhtään tiedä montako vuotta menee että seuraavan kerran saa kohtuuhinnalla... Myydä pitäis kun on hyvin voitolla, mutta taidan olla kiintynyt osakkeisiini.
[/quote]
Let the profits run
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:36"]Arvon nousu realisoituu vasta myydessä kuten olettaisin sinun tietävän. Jos et myynyt tänään et ole saanuut muuta kuin teoreettista arvon nousua. Huomenna voi olla 4000 miinusta
[/quote]Kuka puhui realisoinnista, dorka! Osakkeiden arvo nousi 2 tonnia. Lunastusarvo on erikseen..
[/quote] idiootti
ap täällä, kolme tonnia tänään