Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velaterapia hiustenleikkaus

Vierailija
18.11.2014 |

Onko kukaan uskaltautunut kokeilemaan velaterapialeikkausta eli hiusten polttamista kotona? Ajattellein itse huomenna kokeilla:) 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ystävälle ja onnistui hyvin. Kannattaa pestä hiukset ilman hoitoainetta ennen käsittelyä ja kuivata hyvin niin kaksihaaraiset tulee näkyville.

Vierailija
2/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja youtubesta löytyy hyviä ohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta tosiaan löytyy hyviä videoita, laittaa hakusanaksi esim. velaterapia at home tms. 

Itse en uskalla kokeilla, mutta jos Suomeen rantautuisi suht edullisesti niin saattaisin uskaaltaa kokeilla ammattitaitoisen kampaajan kanssa! Tosin jos valeterapia tänne saadaan, niin veikkaan hintojen olevan pilvissä, kuten muutkin kampaamopalvelut :/

Vierailija
4/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ollut tuosta aikaisemmin kuullutkaan. Näemmä liekillä poltetaan kaksihaaraisia? En käsitä, miten se voi olla hyväksi hiukselle, liekki on kuumimmillaan 1400 celsiusta, keskimäärin 1000 celsiusta.

Vierailija
5/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta tosiaan löytyy hyviä videoita, laittaa hakusanaksi esim. velaterapia at home tms. 

Itse en uskalla kokeilla, mutta jos Suomeen rantautuisi suht edullisesti niin saattaisin uskaaltaa kokeilla ammattitaitoisen kampaajan kanssa! Tosin jos valeterapia tänne saadaan, niin veikkaan hintojen olevan pilvissä, kuten muutkin kampaamopalvelut :/

Vierailija
6/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei siis liity lapsettomuuteen? :D

Vierailija
7/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen kyllä ja näyttää toimivan. Tulee Suomeen varmaan vuoden päästä..

Vierailija
8/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, en kyllä uskaltaisi. Tuskin kampaajallakaan teettäisin.. :O

Vierailija
9/11 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista hoitoainetta käytitte polttamisen jälkeen? Ja kuinka kauan liekkiä uskaltaa heilutella yhteen osioon? Ajettelin itsekkin kokeilla kun kyllästynyt jatkuvaan saksilla napsutteluun.

Vierailija
11/11 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia? Miten sopii Suomalaisten ohueen hiuslaatuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän