Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö aina tietyn ketjun kaupassa?

Vierailija
28.09.2021 |

Itse käyn missä sattuu ja mikä osuu helpoiten matkan varrelle. Arjen sujuvuus on tärkeämpää kuin esim tarjoukset tai hinnat yleensäkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pistäydyn usein lähikoomarketissa, aika usein isossa k-marketissa, ja vähän harvemmin Lidlissä, jos olen autokyydillä liikkeellä.

Vierailija
2/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat ostokset teen lidlissä tai s-marketissa, k-marketissa käyn pieniä ostoksia. Mieluiten kävisin prismassa, mutta sinne en jaksa yleensä kävellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn alueella, jossa on Cm, Prisma, Lidl, Puuilo, Power, Gigantti, Tokmanni,, XXL, Jysk, Hesburger, McDonalds, Subway jne.

Kolmessa ensimmäisessä tulee poikettua joka käynnillä, muissa harvemmin.

Vierailija
4/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä, jos on kiinnostavia tarjouksia. Prismassa, jos olen muutenkin menossa keskustan suunnalle. Jos ei kumpikaan noista täyty, niin sitten S-markettiin.

Vierailija
5/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin ässässä, mutta jos jotain pientä pitää hakea, niin en lähde varta vasten s-ketjun kauppaan. 

Vierailija
6/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali arjessa käydään samassa kaupassa tekemässä isommat ostokset, mutta muuten aika lailla miten sattuu. Ja joskus ihan vaihtelun vuoksi Lidlissä.

Vierailija
7/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan joulukuussa avattavaa uutta ruuan verkkokauppaa, jonka asiakkaaksi siirryn välittömästi.

Vierailija
8/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan joulukuussa avattavaa uutta ruuan verkkokauppaa, jonka asiakkaaksi siirryn välittömästi.

Oletko siihen asti syömättä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi