Kun saapuu Tukholman satamaan, mitä pitää tehdä?
Voiko sieltä laivasta mennä heti ulos ja alkaa vain kävellä ympäriinsä? Vai pitääkö mennä ensin johonkin tiettyy bussiin ja matkustaa keskustaan tms? Onko joku käynyt Tukholmassa? Kovin kauas laivasta en halua mennä sillä en puhu yhtään ruotsia ja pelkään että laiva lähtee jo. Onko siinä laivan lähellä jotain nähtävyyksiä tms? Onko Mäkkiä? Saako laivaan jäädä istumaan jos ei halua poistua sieltä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:04"]
Onko matkustamassa Tukholmaan elämänsä ensimmäistä kertaa?
[/quote]
Olen ensimmäistä kertaa matkustamassa laivalla Tukholamaan kyllä. Olen asunut Göteborgissa 9 vuotta, joten Ruotsi ei ole ihan tuntematon. ap
[/quote]
Olet asunut 9 vuotta Göteborgissa, mutta et puhu yhtään ruotsia? Miten se on mahdollista? Mitä töitä teit siellä asuessasi?
[/quote]
Ehkä hän asui siellä elämänsä ENSIMMÄISET 9 vuotta?
[/quote]
No sillon etenkin osaisi! Lapsenahan sitä parhaiten oppii asioita, eller hur?
Meillä käveli kesällä 4v laivalta kuninkaanlinnaan ja sitten vanhaankaupunkiin kiertelemään. Sitten käytiin vielä emmauksen kirppiksellä ja siiderillä ja jätskillä laivaravintolassa joka oli siinä sataman vieressä.
Kannattaa jäädä satamaan, pystyttää vaikka teltta ja ottaa ruokaa ja elektroniikkaa mukaan :) Niin monet tekee!
Soitat Kunkulla ja Silvialle ja ilmottaudut. Kannattaa opetella ruotsalainen smalltalk hyvin.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:54"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:04"] Onko matkustamassa Tukholmaan elämänsä ensimmäistä kertaa? [/quote] Olen ensimmäistä kertaa matkustamassa laivalla Tukholamaan kyllä. Olen asunut Göteborgissa 9 vuotta, joten Ruotsi ei ole ihan tuntematon. ap [/quote] Olet asunut 9 vuotta Göteborgissa, mutta et puhu yhtään ruotsia? Miten se on mahdollista? Mitä töitä teit siellä asuessasi? [/quote] Ehkä hän asui siellä elämänsä ENSIMMÄISET 9 vuotta? [/quote] No sillon etenkin osaisi! Lapsenahan sitä parhaiten oppii asioita, eller hur?
[/quote]
Man glömmer språket om man inte använder det, tyvärr...
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:04"]
Onko matkustamassa Tukholmaan elämänsä ensimmäistä kertaa?
[/quote]
Olen ensimmäistä kertaa matkustamassa laivalla Tukholamaan kyllä. Olen asunut Göteborgissa 9 vuotta, joten Ruotsi ei ole ihan tuntematon. ap
[/quote]
Olet asunut 9 vuotta Göteborgissa, mutta et puhu yhtään ruotsia? Miten se on mahdollista? Mitä töitä teit siellä asuessasi?
[/quote]
Ehkä hän asui siellä elämänsä ENSIMMÄISET 9 vuotta?