Mitä 17v tytölle joululahjaksi?
Sukulaistyttö, ei kovin tuttu joten en erityisemmin tiedä mielenkiinnonkohteita jne. Harrastaa ratsastusta. Pelkkä raha tai lahjakortti tuntuvat jotenkin tylsältä lahjalta, joten haluaisin antaa jotain muuta. Mistä teidän 17-vuotiaat tykkäisivät tai mistä itse tykkäisitte, jos olette samaa ikäluokkaa?
Kommentit (9)
Tuon ikäinen tulaa toden näköisesti muuttamaan omilleen muutaman vuoden sisällä. Ehkä jotain omaan kotiin? Pyyhkeitä? Jotkut ihanat lakanat? ehkä kauhoja ja kattiloita on vielä aikaista ostaa, ellei sitten tyttö ole jo puhunut omilleen muutosta. Eikä nuoret ajattelen rahaakaan persoonattomana. Omasta mielestäni raha on kivempi lahja kun sitten joku typerä esine jolle ei ole käyttöä (olen nyt 20). Raha on se mitä 17v oikeasti tarvii. Sitten voi itse ostaa jotain mitä kukaan muu ei välttämättä osaa ostaa. Leffaliput on myös kiva jos ei halua ihan vaan rahaa antaa :)
Laatukosmetiikkaa, Finlaysonin / Marimekon lakanoita tai pyyhkeitä, Marimekon beautybox (mulla taitaa olla vieläkin käytössä kummitädiltä teininä saatu!), astioita tai kynttilänjalkoja (tai lahjakortti Iittalaan), kunnolliset nahkarukkaset, merinovillaisia sukkia, merinovillakerrasto, tai sitten ne leffaliput. :)
Kysy äidiltä kerääkö hän jotain astioita? Itse ainakin aloin rippille päästessäni kerätä astioita niin se oli sitten helppo lahja sukulaisille ja kummeille. Lisäksi se oli minulle hyödyllinen. Ei ole tarvinut kovinkaan monta lautasta itse ostaa elämäni aikana :)
Joku nätti koru ja suklaarasia ois ainakin mun mieleen. Oon pian 18-vuotias.
Ratsastajalle hevosen kyrpää muistuttava musta dildo ja runsaasti vaseliinia. Mielellään satulaan kiinnitettynä.
Dildo?