Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15 vuotta tylsää avioseksiä, ero ja huhhuh

Vierailija
28.09.2021 |

Kun tajuat kuinka seksuaalinen ihminen olet, olit vain haudannut, sammuttanut kaikki toiveesi ja tarpeesi kun miehesi ei sinua halunnut, kunnioittanut tai arvostanut.

Silmäni ovat auenneet ja ovat aivan selkosen selällään.

N37 kaiken uuden edessä

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon.

TN45

Vierailija
2/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä kolmas, nainen 51 v. Siis seksiä on edelleen tarjolla enemmän kuin riittävästi, koska tapasin (ja rakastuimme) selvästi nuoremman miehen. Jos haluisi niin olisi satunnaisia vaikka kuinka mutta itse en ole kiinnostunut, uskon edelleen rakkauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskon rakkauteen ja olen tosi rakastunut, olen löytänyt sielunkumppanin, todellisen puuttuvan palasen niin monella tasolla, mutta en silti halua sulkea ovia kaikilta mahdollisuuksilta ja huuh millaisia ajatuksia on ollut kun olen leikitellyt ajatuksella ja varovasti kokeillut kepillä jäätä että kuinka rakkauteni kohde kestäisi vauhdissa mukana, koska en missään nimessä halua loukata tai aiheuttaa ahdistusta tai muuta mutta olen huomannut että olen aika kokeilunhaluinen ja vapaamielinen.

N37

Vierailija
4/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syyhän on aina miehessä. Sehän selvä.

Vierailija
5/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tulee turpaan niin fyysisesti kuin henkisesti niin miksi sellaisen kanssa pitäisi seksiä harrastaa, saati liittoa jatkaa? Kyllä, syy oli vain ja ainoastaan miehessä tässä tapauksessa.

N45

Vierailija
6/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman onnettomuuden sysääminen toisen niskaan on kyllä kehittymättömän ihmisen tunnusmerkki.

Vierailija
7/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon rakkauteen ja olen tosi rakastunut, olen löytänyt sielunkumppanin, todellisen puuttuvan palasen niin monella tasolla, mutta en silti halua sulkea ovia kaikilta mahdollisuuksilta ja huuh millaisia ajatuksia on ollut kun olen leikitellyt ajatuksella ja varovasti kokeillut kepillä jäätä että kuinka rakkauteni kohde kestäisi vauhdissa mukana, koska en missään nimessä halua loukata tai aiheuttaa ahdistusta tai muuta mutta olen huomannut että olen aika kokeilunhaluinen ja vapaamielinen.

N37

Uskallatko rakastaa?

Vierailija
8/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Uskallatko rakastaa?

Uskallan. :) Olen kohdannut ihmisen jonka edessä uskallan olla aivan paljas. Avata sydämeni kokonaan. Olla itseni juuri sellaisena kuin olen. Kertoa ajatukseni juuri niin kuin koen. Hän ei arvostele. Ei tuomitse.

N37

Vierailija
9/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tämän kehityskaaren muotoutumassa suhteessamme, oikeastaan jo pidemmän aikaa. Lahnaseksiä ja kykenemättömyys mihinkään muuhun vaikka kuinka houkuttelisi ja kannustaisi kumppaniakin tutustumaan itseensä. Odotan työmatkalla tyhjyyteen tuijottaessani aikaa että lapset kasvaa täysi-ikäisiksi. M32

Vierailija
10/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Seksin maailma on naiselle auki, kunhan hän hoksaa sen. Halukas mies löytyy aina.

Vierailija
11/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina mies puhuu lahnaseksistä, niin kertokaa nyt  mitä se seksi on jossa mies vaan panee, ja haluaa oman orgasminsa, eikä anna naiselle mitään? Mikä on sellaisen miehen tai "seksin" nimi??

Vierailija
12/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aina mies puhuu lahnaseksistä, niin kertokaa nyt  mitä se seksi on jossa mies vaan panee, ja haluaa oman orgasminsa, eikä anna naiselle mitään? Mikä on sellaisen miehen tai "seksin" nimi??

Pano

Vierailija
13/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahna on juuri se kun nainen ei tee mitään ja odottaa miehen tekevän kaiken. Jos nainen odottaa miehen antavan niin oma vika kun et saa mitä haluat. Miksi et ota mitä haluat?

Vierailija
14/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen että suht normaaleista asioista kyse:

Jos nainen kertoo mitä haluaa ja mies ei sitä tee = miehen vika.

Jos nainen ei kerro mitä haluaa ja mies tekee mitä haluaa eikä nainen tyydyty = naisen(kin) vika.

Yksinkertainen yhtälö.

Käytännössä järkevät ihmiset nyt suunnilleen kuitenkin ymmärtävät yrittää pitää huolen myös kumppanin tyydytyksestä, eipä meilläkään vaimo hirveän tarkasti aina kerro mitä haluaa mutta saa kyllä orgasmeja (lähes) joka kerta jo ennen varsinaista yhdyntää. Joskus toteaa että vähän nopeampi sessio voisi olla (=pannaan pienemmillä lämmittelyillä).

Vierailija
15/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pano

Pikapano takaapäin!

Vierailija
16/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tulee turpaan niin fyysisesti kuin henkisesti niin miksi sellaisen kanssa pitäisi seksiä harrastaa, saati liittoa jatkaa? Kyllä, syy oli vain ja ainoastaan miehessä tässä tapauksessa.

N45

Tuskin tuossakaan tilanteessa syy yksin on miehen. Kannattaa pohtia miksi mies kohteli sinua noin, ehkä syytä oli myös itsessäsi?

Vierailija
17/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin M34 kun koin aloittajan kaltaisen ahaa-elämyksen! 

Myöhemmin oon ymmärtänyt, ettei siinä nyt 15 vuotta hukkaan varsinaisesti mennyt (lapset ja kaikki tää) mutta aika paljon sitä voisi olla erilainen persoona, jos olisi heti ekalla kerralla osunut näin upea nainen.

Vierailija
18/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nainen ikäänkuin lahnoittuu vanhassa liitossa ja sitten tpaa uuden niin yhtä-kkiä alkaakin munan imeminen kiinostaa ja mällin nieleminen vai?

Vierailija
19/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet niitä ns.lahnoja tekee. Paskat panomiehet siiis.

Vierailija
20/22 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Tuskin tuossakaan tilanteessa syy yksin on miehen. Kannattaa pohtia miksi mies kohteli sinua noin, ehkä syytä oli myös itsessäsi?

Sairaan ihmisen teot eivät ole minun vikani. Onko myös lapsissa vika kun isä käy käsiksi. Häpeä