Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui mun kropan!

Vierailija
18.11.2014 |

Mitäs ootte mieltä? Meillä ollut vaikeaa ja paljon riitoja, nyt sitten eilen kertoi suutuspäissään kuinka karsea mun kroppa on. No onhan se, mutta tiedän asian kertomattakin. Sain kauhean slaagin ja blockasin miehen puhelimesta. Nyt se oli viime yönä meilannut mulle pitkän meilin kuinka raskastaa mua ja toisteli monta kertaa kuinka sexy olen. Siis joo tavallaan ihan kiva, mutta ärsyttävää kun kroppani ei oikeasti oo sexy niin miksi pitää valehdella siitä.???Ois vaan pyytäny anteeksi ja todennut että kelpaan tällaisena tms Nyt en oikein tiedä miten asian ottaisin :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kannattaa miettiä tuliko loukatuksi liikaa, jos ei, sitten voi miettiä miksi olet päästänyt itsesi rupsahtamaan. Sen jälkeen voit katsoa miestäsi ja jos ero on liian suuri, asialle olisi ehkä syytä tehdä jotain. Jos ei ole eroa, voit tietysti mainita myös toiseen suuntaan (en tiedä onko riidan jatkaminen noin yleensäkään järkevää). Jos loukkas liikaa, lähde meneen ja pistä itses kuntoon. Sen pahempaa kostoa miehelle ei ole kun tulet upeassa kropassa vastaan kadulla uuden jäbän kanssa :)

M39

Vierailija
2/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori. Ehkä tuota suhdetta ei ole tarkoitettu loppuelämän liitoksi. 

Mulle kaksvitosena silloinen kihlattu totesi (kännispäissään) jotain alakerran väljyydestä (mikä ei edes pitänyt todellakaan paikkaansa). Mielessäni totesin, että tää tais olla nyt sit tässä ja taputtelin eron loppuun parin kuukauden kuluessa. Ei ne yksittäiset sanat vaan se käytöksen taso ja kunnoituksen puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ääliö. En jäis kaipaamaan. Hauku se pystyyn (varmasti vikaa löytyy, käytä mielikuvitusta) ja katso miltä hintelä kääpiö ja pienituloinen nysväkakara näyttää kun sille kertoo rehellisesti omat vikansa. Suomalaiset miehet ovat joskus käsittämättömän sokeita omille vioilleen.

Vierailija
4/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mutta niin on myös suomalaiset naiset ja epäilen että vielä pahemmin kuin miehet

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:57"]

Mies on ääliö. En jäis kaipaamaan. Hauku se pystyyn (varmasti vikaa löytyy, käytä mielikuvitusta) ja katso miltä hintelä kääpiö ja pienituloinen nysväkakara näyttää kun sille kertoo rehellisesti omat vikansa. Suomalaiset miehet ovat joskus käsittämättömän sokeita omille vioilleen.

[/quote]

Vierailija
5/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ihan oikeassa oli. Mitäs olet tuollainen. Käy varmaan vieraissakin.

Vierailija
6/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta!!! Ollaan oltu yhdessä neljä vuotta ja aina olen ollut tässä kuosissa eli en ole ns pettänyt miestä asian suhteen, jos ei kelpaa niin ei olisi edes ottanut!!! Olen jo jonkin aikaa harkinnut heivata tyypin, mutta aina se jotenkin vinkuu itsensä jatkoon. Nyt en tiedä auttaako lepertely koska sanat satutti enkä suuttunut niinkuin yleensä. Itku tuli.

Vierailija
7/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:09"]Hah! Ihan oikeassa oli. Mitäs olet tuollainen. Käy varmaan vieraissakin.
[/quote] no ei kai se nyt niin vatipää ole että mun kanssa hengais hetkeäkään, jos tykkäis että olen kaikin puolin kamala.

Vierailija
8/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset sanat ei valitettavasti unohdu, vaikka anteeksi koittaisikin antaa.

Vierailija
9/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:55"]

Taidat olla aika nuori. Ehkä tuota suhdetta ei ole tarkoitettu loppuelämän liitoksi. 

Mulle kaksvitosena silloinen kihlattu totesi (kännispäissään) jotain alakerran väljyydestä (mikä ei edes pitänyt todellakaan paikkaansa). Mielessäni totesin, että tää tais olla nyt sit tässä ja taputtelin eron loppuun parin kuukauden kuluessa. Ei ne yksittäiset sanat vaan se käytöksen taso ja kunnoituksen puute.

[/quote]