Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelevatko miehet keskenään isyydestä, perhe-elämästä,

Vierailija
18.11.2014 |

omien toiveiden haihtumisesta tai niiden täyttymisestä lasten myötä, väsymyksestä, itkuista, kivuista, avioeroista, ihastumisista jne kuten AV-mammat täällä? Missä he puhuvat omista ajatuksistaan, jos ei vaikka ole ystäväpiiriä ja elämä on kotiin sidottua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä onnekseni ole osunut mukaan tuollaisiin keskusteluihin. Enkä todellakaan ole mikään karski körmy, vaan enemmänkin pehmo. Mutta kun ei vain yhtään kiinnostaisi vatvoa tuollaisia juttuja muiden miesten kanssa.

Vierailija
2/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin, ettei mikään perheeseen tai suhteisiin liittyvä aidosti kiinnosta miehiä? MIkä kiinnostaa, jalkapalloko yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kaveripiirissä ainakaan puhuta tunteista tai mistään kovin syvällisestä. Yleensä jauhetaan ihan suoraan sanottuna vaan paskaa.

Vierailija
4/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puhuu työkavereidensa kanssa aika paljon lapsista, kasvatuksesta ja perhejutuista. Tunteellisuuden tasoa en tiedä. Mutta kipeistäkin asioista ovat puhuneet kuten keskenmenoista..

Vierailija
5/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:55"]

Onko se niin, ettei mikään perheeseen tai suhteisiin liittyvä aidosti kiinnosta miehiä? MIkä kiinnostaa, jalkapalloko yksin?

[/quote]

Jalkapallon ohella esimerkiksi tieteet, taiteet, politiikka, historia, bisnes, matkailu, ruoka, juomat ja erilaiset moottorikulkuneuvot. Mutta ei niinkään se, miten mä nyt siis niinku tavallaan sisäistän mun niinku roolin tavallaan niinku isänä ja jotenki silleen tiedostan et niinku...

Vierailija
6/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, erittäin kyyniseen sävyyn siitä, kuinka oma rooli on vain rahantienuun ja kaikenkorjaajan välillä, sekä toki harrastusjärkkääjä. Jakun rouva ei anna, tai antas jos vaan ensin ostaa uuden sohvan/ruokailuryhmän.

Noin puolet katuu nelilymppisenä että meni siihen maailman vanhimpaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi