Mikä on kummallisin ruokayhdistelmä, mitä olet nähnyt jonkun syövän?
Tyyliin sinappia maksalaatikkoon tai ihan ruokien yhdistelmiä.
Kommentit (38)
Omaa herkkuani on ruisleivän päällä Nutella tai muu suklaalevite. Paras päällinen mille tahansa muullekin leivälle eikä tarvi hakea suklaata erikseen kaupasta.
Ei nyt ehkä niin outo, mutta hieman hämmästelin, kun poika kavereineen söi suolakeksejä ja voiteli niitä oivariinilla.
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppia perunavelliin ja sokeria meetvurstin päälle 😳
Kerran kattelin baarissa kun mies söi munkkia kaljan kans.
Meinasi hymyilyttää myöhäisen kulkijan nälkä!
Majoneesia porkkanan päälle ja sormella päälle margariinia. BB ohjelmassa Jasmiina.
Raejuusto ja tonnikala sekaisin. Ei varmaan outoa mut mulle ällöttävää koska en voi sietää mitään kalaa missään muodossa, pelkkä hajukin etoo ja sama pätee mm. raejuustoon ja juustoon.
Minä laitan hernekeittoon ketsuppia ja sinappia, toiselle puolelle lautasta toinen rantu ja toiselle toinen, keskelle tulee raakaa sipulia. Velipuoleni mummo "opetti" aikanaan tämän tavan kun olin hänen luonaan hoidossa ja se on näköjään periytynyt omillekin muksuille.
Yks vaihtari yliopistolla oli ihastunut viiliin ja söi sitä lihakeiton kanssa. En muista mistä maasta oli kotoisin.
Viilin sekaan rusinoita. Sehän on limainen ja papananinen ku ibs p a s k a
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisia dipataan pehmojäätelöön.
Mulla ihan tavallista kun kerran vuodessa käyn Hesessä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ehkä niin outo, mutta hieman hämmästelin, kun poika kavereineen söi suolakeksejä ja voiteli niitä oivariinilla.
Ovatko lihavia?
Isoisä opetti mut syömään vaniljajäätelöä puolukkasurvoksella. Eikä siis millään hillolla, vaan vähäsokerisella survoksella.
Jäätelöä ketsupilla.
Hirvein mitä tiedän on Sofia Belorfin pakaste-seitiä, makeutettu stevialla ja kanelilla 🤮
Vierailija kirjoitti:
Veljeni sekoittaa lautasellisen ruokaa keskenään. Siinä samassa sotkussa on salaatit, lihat, kastikkeet, lisukkeet yms. Menee ruokahalu pelkästä ajatuksesta.
Tuohan on ihan perus "ruoka ei ole nautintoaine vaan polttoaine" ahtamista.
Exän sisko pyys meidät syömään ja teki nakkisoppaa mihin heitti edellispäivän lohentähteet sekaan..
Veljeni sekoittaa lautasellisen ruokaa keskenään. Siinä samassa sotkussa on salaatit, lihat, kastikkeet, lisukkeet yms. Menee ruokahalu pelkästä ajatuksesta.