Koululaisten syysloma
Mitä aiotte tehdä?
Me lähdemme Kanarialle.
Ihanaa🤗
Kommentit (16)
MInä olen töissä ja lapsi lähtee isotädin luokse ajelemaan traktorilla.
Töissä, teini keksinee oman ohjelmansa.
Kanarialle, heh, sinne menevät kaikke ne, joilla ei muuhun ole varaa. Kanaria, tuo iänikuinen turistirysä, jolla ei ole minulle mitään tarjottavaa.
Töissä olen. Teini keksinee tekemistä, treenit varmaan ainakin pyörivät vähintään kerran päivässä. Syyslomaviikon sunnuntaina näyttäisi olevan kotiottelu.
Vierailija kirjoitti:
Kanarialle, heh, sinne menevät kaikke ne, joilla ei muuhun ole varaa. Kanaria, tuo iänikuinen turistirysä, jolla ei ole minulle mitään tarjottavaa.
Aina sitä löytyy keskusteleen edes yksi aito suomalaisella perimällä varustettu.
Jos perimää vilkaisee niin erottaa 4 kirjainta.
Edak.
Mun loman aikana ajetaan mummulareissu pohjoiseen. Muuten se kaiketi pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähden mökille Saimaan rantoja katselemaan.
Tuletko Ristiinaan vai Puumalaan?
Vierailija kirjoitti:
TYRSK!
Vierailija kirjoitti:
Me lähdemme Kanarialle.
Ihanaa
Toivottavasti ei ole tuhkapilvi estämässä lentoja.
Vierailija kirjoitti:
Kanarian saaret ovat uskomattoman hyvä matkailukohde, lämmin vielä Suomen syksyn aikana, maantieteellisesti kiinnostava, historiallisesti kiinnostava kohde, ei kaukana, ei kallis, ja hyvän pienen levon tarjoama. Minun lempilomakohteeni ovat Uusi Seelanti ja Alaska, mutta nyt olikin aloituksessa kyse syyslomasta eli lyhyestä lomasta, johon Kanaria sopii erinomaisesti. Turistirysistä pysyy pois ihan yksinkertaisesti välttämällä niitä!
Me lähdetään Teneriffalle jos ei tuhkapilvet muodostu esteeksi. Ihanaa päästä vielä viikoksi lämpöön.
Ei vielä isompia suunnitelmia. Lasten toiveesta ainakin tavataan serkut, shoppaillaan teinille vaatteita ja mennään leffaan, mennään mökille viikonlopukdi, lasten kavereita tulee yökylään, pidetään peli-ilta kotona.
Olen itsekin lomalla, mies töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuletko Ristiinaan vai Puumalaan?
Sulkavalle.