Kohtutulehdus
Onko kellään kokemuksia kohtutulehduksesta? Mulla on ollu n. 1,5 vk ihme vuotoja ja kipuja niin eilen todettiin sitte kohtutulehus.. Synnytyksestä 3 vuotta aikaa, ei oo tauteja eikä oo tullu keskenmenoa niin mistähän tää johtuu?!? Kuinka nopeesti muilla on lääkitys tehonnu ja onko tulehus helposti uusinu? :)
Kommentit (4)
Joo, mulla oli kerran sellainen kierre että kohtutulehdus kesti 3kk. Eri antibiooteilla se aina laantui ja ajattelin että no nyt paranee, mut sitten aina oireettoman viikon jälkeen kivut alkoi uudestaan. En ollu synnyttänyt ees, eikä lääkärikään osannut sanoa mstä moinen. Lopulta sitten se jollain myrkyillä parani, muistaakseni oli antibiootit ja jotain sellaista emulsiota mitä piti asetilla laittaa sisuksiin. Se on kurja vaiva, nyt myöhemmin synnytyksen jälkeen sairastin taas.
Minä oksentelenki jo tämän takia ja ihan ku supistelis koko ajan.. Toivottavasti nuo lääkkeet vaikuttas nopeasti. Ap
Itsellä toinen kohtutulehdus todettiin eilen, eka oli kuukausi sitten. Molemmat aktivoitui gynetutkimuksen jälkeen.
Synnytyksen jälkeen sairastin. Vatsaa vihloi tosi kovin ja lopulta jouduin tiputukseen, kun purkkiantibiootit ei auttaneet. Kolmisen viikkoa meni tervehtymiseen.