Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso viestittelee toiselle

pettynyt m35
28.09.2021 |

Sain jokin aika sitten tietää, että puoliso viestittelee toiselle miehelle. On tehnyt tätä muutaman kuukauden! Tämä toinen mies kyllä tietää puolisoni parisuhdetilanteen. Ollaan oltu yhdessä avovaimon kanssa kohta 15v ja pari yhteistä lastakin on.
En tiedä pitäisikö minun kertoa hänelle että tiedän viesteistä?? Ensin ajattelin että muutaman viestin kun laittaa niin ei paha. Nyt kun tätä on jatkunut jo pidempään, niin en tiedä miten tähän reagoisin? Rakastan kuitenkin häntä enemmän kuin ketään muuta. Kunhan vain jotenkin ymmärtäisi paljonko tämä sattuu ja tekisi itse lopun viestittelylle :(Olen todella rikki tämän asian kanssa..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viestit viattomia kaveriviestejä vai minkälaisia ? Mikä on suhde ko. mieheen: kollega, vanha ystävä, lapsuuden kaveri, harrastuskaveri? Konteksti ratkaisee onko viesteissä edes mitään väärää sinänsä.

Vierailija
2/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden tunteneet, ainakin luulen niin. Eli uusi tuttavuus. Aluksi viestit olivat "niitä -näitä", mutta nyt olen huomannut että viesteissä keskustellaan paljon henkilökohtaisemmista asioista. Viesteistä saa heti käsityksen flirttailusta jne. Sisältö on semmoista, jonka ainakin itse lasken pettämiseksi :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tiedät viesteistä ja niiden sisällöistä?

Vierailija
4/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse kuvittelee koko viestittelyn, tietää aivan kaiken sisällöstäkin :D

Vierailija
5/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ongelmat katoa muuten kuin puhumalla..

Vierailija
6/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse kuvittelee koko viestittelyn, tietää aivan kaiken sisällöstäkin :D

Jep... :)

Vierailija
7/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä häneltä, että onko jotain mitä sinä olet jättänyt tekemättä suhteenne suhteen kun hänellä on tarve jakaa ajatuksiaan toiselle miehelle? Pitäisi saada hänet ajattelemaan käytöstään. Toisaaltaan jos jotain on niin luultavammin vastaus on hyökkäävä. Ei tuo ole hyväksyttävää. Ja koska olen sitä itse tehnyt niin tiedän kyllä mistä syistä se ei sitä ole.

Vierailija
8/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa telepatia toimii ja viestien sisältö saadaan selville.

Muutenhan rikottaisi lakia.

Vierailija
9/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... Ootko nyt varma ettet ylitulkitse?

Itsellä on kaikki työ- ja koulupaikat olleet ammatistani johtuen miesvaltaisia, joten enemmän on niitä miespuolisia tuttuja ja kavereitakin.

Aika inhottavaa ollut kun poikaystävä sit salaa lueskele viestejä ja tulkitsee omiaan, vaikka mitään ihmeellistä niissä ei olekaan. Ja vaikka olen kyllä itse kertonut kuka on kukakin ja mistä on ollut puhe, niin silti elättelee päässään jotain selän takana touhuamisia ja piiloviestejä pilkkujen ja pisteiden asennosta ja paikoista 🙄

Mitä viesteissä puhuttiin?

Vierailija
10/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa ap:n ongelmat olla syvemmällä kuin vaimon viestittelyssä...

Vierailija
11/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin keskustelu auki eikä mitään löysäilyä, vaikka kuinka rakastat ja on lapsia. Näissä on vedettävä raja hyvin nopeasti ja armotta lusikat jakoon, jos perseily ei lopu. En tiedä onko menty jo liian pitkälle että tuota saisi enää raiteilleen.

Vierailija
12/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kaikki työ- ja koulupaikat olleet ammatistani johtuen miesvaltaisia, joten enemmän on niitä miespuolisia tuttuja ja kavereitakin.

Aika inhottavaa ollut kun poikaystävä sit salaa lueskele viestejä ja tulkitsee omiaan, vaikka mitään ihmeellistä niissä ei olekaan. Ja vaikka olen kyllä itse kertonut kuka on kukakin ja mistä on ollut puhe, niin silti elättelee päässään jotain selän takana touhuamisia ja piiloviestejä pilkkujen ja pisteiden asennosta ja paikoista 🙄

Salaa lueskelee? Poikaystävä...? No just taas.

Vierailija
13/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin keskustelu auki eikä mitään löysäilyä, vaikka kuinka rakastat ja on lapsia. Näissä on vedettävä raja hyvin nopeasti ja armotta lusikat jakoon, jos perseily ei lopu. En tiedä onko menty jo liian pitkälle että tuota saisi enää raiteilleen.

Jep, vaimon viestien lueskelu on loputtava tai vaimo lopettaa sen homman eroamiselle!

Vierailija
14/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaa lueskelee? Poikaystävä...? No just taas.

Niin joo. Tietää mun pin-koodin eikä se mua haittaa. Ja tiedän (kai) hänen salasanan kun joskus on tarvinnut toisen puhelinta kun oma on jossain hukassa tai mennyt rikki tai on pitänyt vastata toisen luuriin kun itse on vaikka pskalla.

En tajua miten nykyään pitää olla niin salaista kaikki.

Vierailija
15/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sun kysyä vaimolta asiasta? 🤔

Vierailija
16/16 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äkkiä aloituksen, ja luulin, että kyseessä on naispari joista toinen bi.

Ajattelin, että jopas nyt ollaan vauvallakin siirrytty 2020-luvulle.

Siinä olisi ollut lukemista.