Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia toisen ihmisen ulkonäössä kiinnittää huomiosi hyvällä tavalla?

Vierailija
18.11.2014 |

Pohdiskelen ajan ja yönkuluksi..
Itsellä ainakin ryhti,olemus ja hienot hiukset.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellä surkeat hiukset, niinpä katson aina ihaillen kauniita hiuksia, sekä miesten että naisten.  Nainen olen siis itse.  Yleensä ei tule niin kiinnitettyä huomiota yksityiskohtiin, toiset ihmiset vaan näyttävät hyviltä ihan kokonaisuuksina ja toiset taas eivät.

Vierailija
42/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottisuuden vaikutelman puuttuminen olemuksesta. Rennot hartiat. Mutta eihän näitä tähän vuodenaikaan paksujen vaatteiden läpi paljon erota. Tänään viimeksi hämmästyin, kun juttelin raksamiehelle. Oli niin välittömän iloinen, puhelias ja leppoisa tyyppi joka henki syvää rauhaa, että harvoin tapaa. Päällisin puolin ei erottunut mitenkään, mutta voi hyvä tavaton kun oli mukava yllätys. Hassuinta oli se, että yleensä ihmiset jotenkin hämmästyvät ja joutuvat hetken keräämään itseään, kun joku yllättäen puhuttelee selän takaa, mutta tämä vain kääntyi ja puhe virtasi vuolaana ja vapaana. Minuutissa kerittiin vaihtaa melkoinen liuta näkemyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 05:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 05:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 05:30"]

Hyvä iho.

Se kertoo paljon elintavoista.

Jo 35-vuotiaista näkee kuka on tyhmänä palvonut itseään auringossa ja kuka on järkevänä suojautunut auringolta.

Se kertoo aika paljon myös älykkyydestä.

Auringon vaaroista on varoitettu jo 1980-luvun puolivälistä saakka. Jollei yleinen tieto mene jakeluun, meneekö silloin mikään muukaan?

[/quote]

Kerran täällä vaan eletään ja kaikki kuolla kupsahdetaan kuitenkin. Mihin sitä säästelemään.

[/quote]

Kannatat varmaan myös tupakointia?

Tupakointi aiheuttaa tappavaa keuhkosyöpää.

Auringon säteily aiheuttaa tappavaa ihosyöpää.

Tupakoinnin vähentymisen myötä keuhkosyöpätapaukset ovat vähentyneet vuosi vuodelta.

Auringonpalvonnan lisääntyminen on taas johtanut siihen, että tappava ihosyöpä - melanooma - on nopeimmin kasvava syöpälaji kaikkialla länsimaissa. Pohjoista vaaleaa ihotyyppiä kun ei ole luotu kestämään voimakasta auringon säteilyä.

Keuhkosyöpä ja melanooma kuuluvat erittäin huonosti hoidettaviin syöpätyyppeihin. Vain harva sairastunut selviytyy.

Mutta antaa mennä vaan. Rööki huuleen ja aurinkoon ihoa tappamaan!

Mitäs sillä on väliä, jos saa tappavan syövän. Kerran täällä vain eletään ja kyllähän se yhteiskunta sitten maksaa ne viime hetkien superkalliit leikkaus-, sytostaatti- ja sädehoidot ja vielä saattokodinkin, kun hoidot eivät tehoa! Niinkö?

Onneksi suurin osa ihmisistä arvostaa laadukasta, pitkää ja tervettä elämää. Ei kärmeaan kitumiseen päättyvää, sairasta ja keskenjäänyttä elämää kuten sinä.

[/quote]Voi itku mikä olet. En jaksa näitä ylipitkiä kirjoituksiasi, jotka ovat jaksotettu joka toisen lauseen jälkeen ja joissa on aina jotakin paasaamista ja kielteistä. Sinulla ei lienee ole liikaa ystäviä?

[/quote]

Minä ainakin koen heti ystävyyttä tuohon saarnaajaan. Pelkkää asiaa, ja logiikan tivaamista ihmiseltä, joka julistautuu ylpeäksi pässinpääksi. Sinä sen sijaan vaikutat aika vastenmieliseltä. En välittäisi haaskata aikaani ihmiseen, joka välittää vain omasta egostaan. Ystävänäsi en voisi luottaa sinun järkeesi enkä hyvään tahtoosikaan. Mitä jää jäljelle - hyvä meininki?

Vierailija
44/48 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta sanottu jo, en ala toistamaan.

Lisään listaan: kantajansa kropalle sopiva leikkaus vaatteissa.

Vierailija
45/48 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 03:40"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 05:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 05:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 05:30"]

Hyvä iho.

Se kertoo paljon elintavoista.

Jo 35-vuotiaista näkee kuka on tyhmänä palvonut itseään auringossa ja kuka on järkevänä suojautunut auringolta.

Se kertoo aika paljon myös älykkyydestä.

Auringon vaaroista on varoitettu jo 1980-luvun puolivälistä saakka. Jollei yleinen tieto mene jakeluun, meneekö silloin mikään muukaan?

[/quote]

Kerran täällä vaan eletään ja kaikki kuolla kupsahdetaan kuitenkin. Mihin sitä säästelemään.

[/quote]

Kannatat varmaan myös tupakointia?

Tupakointi aiheuttaa tappavaa keuhkosyöpää.

Auringon säteily aiheuttaa tappavaa ihosyöpää.

Tupakoinnin vähentymisen myötä keuhkosyöpätapaukset ovat vähentyneet vuosi vuodelta.

Auringonpalvonnan lisääntyminen on taas johtanut siihen, että tappava ihosyöpä - melanooma - on nopeimmin kasvava syöpälaji kaikkialla länsimaissa. Pohjoista vaaleaa ihotyyppiä kun ei ole luotu kestämään voimakasta auringon säteilyä.

Keuhkosyöpä ja melanooma kuuluvat erittäin huonosti hoidettaviin syöpätyyppeihin. Vain harva sairastunut selviytyy.

Mutta antaa mennä vaan. Rööki huuleen ja aurinkoon ihoa tappamaan!

Mitäs sillä on väliä, jos saa tappavan syövän. Kerran täällä vain eletään ja kyllähän se yhteiskunta sitten maksaa ne viime hetkien superkalliit leikkaus-, sytostaatti- ja sädehoidot ja vielä saattokodinkin, kun hoidot eivät tehoa! Niinkö?

Onneksi suurin osa ihmisistä arvostaa laadukasta, pitkää ja tervettä elämää. Ei kärmeaan kitumiseen päättyvää, sairasta ja keskenjäänyttä elämää kuten sinä.

[/quote]Voi itku mikä olet. En jaksa näitä ylipitkiä kirjoituksiasi, jotka ovat jaksotettu joka toisen lauseen jälkeen ja joissa on aina jotakin paasaamista ja kielteistä. Sinulla ei lienee ole liikaa ystäviä?

[/quote]

Minä ainakin koen heti ystävyyttä tuohon saarnaajaan. Pelkkää asiaa, ja logiikan tivaamista ihmiseltä, joka julistautuu ylpeäksi pässinpääksi. Sinä sen sijaan vaikutat aika vastenmieliseltä. En välittäisi haaskata aikaani ihmiseen, joka välittää vain omasta egostaan. Ystävänäsi en voisi luottaa sinun järkeesi enkä hyvään tahtoosikaan. Mitä jää jäljelle - hyvä meininki?

[/quote]

Ota nyt ihan rennosti. Nauti elämästä. Älä ole tiukkapipo.

Vierailija
46/48 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti elämästä ottamalla rennosti piittaamatta faktoista, jos sellainen ei rentouta. Kapinallinen olen, mutta en tosiasioita vastaan jos sen vain voi välttää. Hölmöissä asioissa kapinoiva on siitä näkökulmasta lapsi, paitsi jos tekee sen huumorilla ja jutusta ei ole suurempaa vahinkoa.

Eri ihmiset nauttivat elämässä eri asioista. Jos sen oikeasti haluaisi ymmärtää, ei menisi esittämään, että jonkintyyppisillä ihmisillä ei voi olla ystäviä. No voihan, omanlaisiaan. Tiukkapipoisuuttakin on monta lajia. Itse olen sitä tässä asiassa, vaikka minua pidetään ylirentona asioissa, joissa naiset yleensä kunnostautuvat. Mutta jostain itsellenikin epäselvästä syystä turhaudun, kun joku katsoo asiakseen olla haluamistensa kyyninen ja häijy puolustelija ilman hyvää syytä ja teilaten faktat jollain hömppäperustelulla. Ehkä äitini teki niin muutaman kerran liikaa, ja aiheutti perheelleen sillä paljon haittaa.

Vierailija
47/48 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:43"]Hymykuopat
[/quote]
Oi, olen aina halunnut itselleni hymykuopat...

Vierailija
48/48 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:57"]Masentavaa. Tajusin juuri tätä lukiessani, ettei minussa ole mitään mainittuja piirteitä tai ominaisuuksia. Olen siis ruma ja mitäänsanomaton harmaavarpunen :(
[/quote]
Höpsistä! Olen varma että sinulla on piirteitä ja ominaisuuksia joita pidetään viehättävänä ja kauniina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi