Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olet työtön ku olet täällä

Vierailija
18.11.2014 |

??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan yötyöläinen.

Vierailija
2/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan huomenna on vapaapäivä.

Vierailija
4/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa töitä niin vapaa ajalla liian helposti jää näitä lukemaan.

Vierailija
5/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötyöläinen täälläkin. mut ap on työtön.

Vierailija
6/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi kyllä. hoitoala yötyöläisii? ap

Vierailija
7/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön = hakee töitä. Ei kaikki hae töitä eikä tarvitse töitä rahan takia.

Monella mammalla on varakas mies joka hoitaa talousasiat.

Nallekarkit ei mee tasan.

Vierailija
8/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas niin kiinnostava ja älykäs tämä avaus!

Vierailija
9/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla. Vauva nukkuu, mutta itse en saa unta sitten millään...

Vierailija
10/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, vaan teen osa-aikaa omasta halustani. Tällä viikolla vain 2 työpäivää. Ja muutenkin oon rikas perijä niin voin vain harrastaa töitä.

Vierailija
11/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku uni ei tule. Kyllä huomisesta taas selviää, jos väsyttää niin sitten nukkuu päikkärit töihin jälkeen.

Vierailija
12/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauslomalla mm. unirytmin ongelmien takia.

Vierailija
13/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työtön, kuulun siihen onnekkaaseen joukkoon, joka saa palkkaa samalla kun palstailee :) Entäs ap itse?

Vierailija
14/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja riitelin mahtavasti äitini kanssa ja käyn vieläkin kierroksilla siitä, joten uni ei oikein tule silmään. En siis ole lainkaan pahoillani riidasta, jonka itse aloitin (hän on kyllä syypää mun raivooni) mutta oikeastaan ei tule uni, kun oon vieläkin sen matsin pauloissa. Koskaan en ole äidilleni näyttänyt kaikkia niitä kipeimpiä tunteitani mitä on patoutunut häntä kohtaan vuosien varrella ja nyt sain vihdoinkin jotain näytettyä hänelle ja pistettyä ämmän hiljaiseksi (kielsin siis lopuksi vastaamasta. Kerrankin minä kiellän, mun äiti pitää mua edelleen pompotettavanaan, joka jos en sano päättää mitä "me" teemme.) Katsotaans nyt sitten välittääkö minusta ja haluaako ymmärtää minua ja tunteitani vai jääkö tavalliseen marttyyritapaansa nössöttämään poteroonsa, eikä halua tai kykene sovittelemaan mitään, mutta sitäkin enemmän vaatimaan. Jos sama arvostelu ja vaadinta jatkuu täräytän taas tunteistani sille. Etten enää olisi vain katkera.

Vierailija
15/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla. Laskettu aika muutaman viikon päästä.

Vierailija
16/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:23"]

Niin ja riitelin mahtavasti äitini kanssa ja käyn vieläkin kierroksilla siitä, joten uni ei oikein tule silmään. En siis ole lainkaan pahoillani riidasta, jonka itse aloitin (hän on kyllä syypää mun raivooni) mutta oikeastaan ei tule uni, kun oon vieläkin sen matsin pauloissa. Koskaan en ole äidilleni näyttänyt kaikkia niitä kipeimpiä tunteitani mitä on patoutunut häntä kohtaan vuosien varrella ja nyt sain vihdoinkin jotain näytettyä hänelle ja pistettyä ämmän hiljaiseksi (kielsin siis lopuksi vastaamasta. Kerrankin minä kiellän, mun äiti pitää mua edelleen pompotettavanaan, joka jos en sano päättää mitä "me" teemme.) Katsotaans nyt sitten välittääkö minusta ja haluaako ymmärtää minua ja tunteitani vai jääkö tavalliseen marttyyritapaansa nössöttämään poteroonsa, eikä halua tai kykene sovittelemaan mitään, mutta sitäkin enemmän vaatimaan. Jos sama arvostelu ja vaadinta jatkuu täräytän taas tunteistani sille. Etten enää olisi vain katkera.

[/quote]

Mun äitiä ei siis kiinnosta mun tunteet laisinkaan, eikö se ole teistäkin vähän ihmeellistä? En ollut koskaan saanut niitä hänelle kerrottua. Ja silti mulla oli lapsena paha olla äidin kanssa. (asuimme kaksin, ei ollut ketään siinä mun -eikä äidinkään- tukena ja äiti purki katkeruuden minuun ja se on aiheuttanut pahaa masennusta mulla). Eli mun ois pitänyt voida se saada äidin ymmärtämään, että mulla oli paha olla. Mutta ei ymmärtänyt. Nyt kun mulla on omia lapsia niin tajuan, ettei ole liikaa vaadittu ymmärtää lapsen tunteita.

Mietin vaan, kun kaksi miinuspeukkua, että en mä ihan pikkuasioista riitele. 

Vierailija
17/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyslomalla ja vauva on osoittautunut melkoiseksi yökukkujaksi.

Vierailija
18/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella mantereella. Kello on meillä 20.12

Vierailija
19/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija ja töissä. Problem?

Vierailija
20/20 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Non niin tulihan sitä taas nukuttua reilu tunti lääkkeillä ja puoli kuudelta aamuvuoroon. Ei ole hääppöistä tää vuorotyö.

T.male

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi