Vihamielinen draamakuningatar, kokemuksia pöytään?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Suuttuu ihan olemattomista asioista ja huutaa suuttuessaan toisille. Keksii muista valheita, eikä hänellä ole mitään vaikeuksia kertoa eteenpäin valheitaan. Ei häpeä mitään, ei kadu mitään, ei arvosta muita kuin itseään. Osaa olla kiva ihmisille, joista haluaa hyötyä, mutta kukaan ei saa olla eri mieltä hänen kanssaan.
Täällä juurikin samanlaisia kokemuksia ja näkemyksiä. Mitään eivät kadu ja toiset ihmiset eivät ole heille yhtään mitään. Heillä ei ole minkäänlaisia tunteita. He kuvittelevat oikeudekseen olla pahoja toisille, mutta todellakaan heille ei saa sanoa pienintäkään väärää sanaa.
Nämä ihmiset eivät koe ikinä tekevänsä itse mitään väärää. Kaikki muut ovat väärässä. Onko outoa, kun heillä ei ole ystäviä? Ei todellakaan. Eivät edes ymmärrä itse sitä.
Eivät ymmärrä asioita. Eivät tajua miten pitää toimia. Eivät kuuntele ketään. Haukkuvat kaikki, kun oikea paikka vain sattuu, eikä tarvitse edes olla oikea paikka. Esittävät aivan muuta mitä ovat. Kaikki häpee heitä, mutta he eivät itse halua sitä nähdä. Näkökyky huono asioihin siis.
Suuttuu ihan olemattomista asioista ja huutaa suuttuessaan toisille. Keksii muista valheita, eikä hänellä ole mitään vaikeuksia kertoa eteenpäin valheitaan. Ei häpeä mitään, ei kadu mitään, ei arvosta muita kuin itseään. Osaa olla kiva ihmisille, joista haluaa hyötyä, mutta kukaan ei saa olla eri mieltä hänen kanssaan.