Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen olet ollut huonoimmillasi?

Vierailija
27.09.2021 |

Kun olet voinut psyykkisesti tai fyysisesti huonosti.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisessa suhteessa olen karjunut kurkku suorana riidan yhteydessä. Se edelleen kaduttaa, että päästänyt itsensä niin eläimeksi. Samoihin aikoihin toimin myös kynnysmattona samalle miehelle. Molemmat versiot olivat sellaisia, etten halua koskaan niihin palata.

Myöhemmin sinkkuna ollessani masentunut, ahdistunut, jumissa ja eksyksissä. Tajuttoman itsekriittinen ja huonon itsetunnon kanssa elävä. Sumussa meni monta vuotta.

Vierailija
2/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ylipainoinen. Onneksi tämän sain korjattua ihan omin avuin eikä ikinä enää moista taakkaa!

Vierailija
4/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAIVONPUUSKAKOHTAUS

Vierailija
5/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin antamaan vaimolleni vain kaksi orkkua, yleensä enemmän.

Vierailija
6/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihminen lainkaan. Tai toisaalta: ihmisyyden irvikuva, juuri sitä syvintä itseään.

Vierailija
7/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen, katkera ja vaikea ihminen. 

Heti kun sain olla töistä rauhassa vuoden ja levättyä kunnolla, nämä oireet menivät ohi. Vieteri oli vaan aiemmin vedetty liian tiukalle eikä ollut hetken rauhaa. Päähän siinä meinasi seota. Onneksi sain perintöä, jolla pääsin downshiftaamaan ja määrittämään omat työaikani. Pakko ja kiire poistui, mielenterveys parani. 

Vierailija
8/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttini menettäneenä muutun raivoon nousseeksi simpanssiksi.

Vierailija
9/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison leikkauksen jälkeen morfiinipöllyssä sairaalavuoteessa.

Vierailija
10/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopunut raivoalma. Olin masentunut, ja traumatisoitunut, minulla oli ympärilläni ihmisiä joille olin hassua viihdettä viikonloppuisin.

Olen hävennyt todella paljon käytöstäni, joten en koe enää tarpeelliseksi hävetä lisää. Ymmärrän kyllä, jos juomisen aikaiset entiset tutut pitävät minua sekopäänä, niin kai minäkin pitäisin.

Vierailija
11/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttäytynyt erittäin kypsymättömästi ja väärin useita ihmisiä kohtaan, jotka eivät sitä olisi ansaineet. Suoraan sanottuna olen ollut melkoinen paska. Tietoisesti julma tai sadistinen en kuitenkään ole ollut, paskuuteni kumpusi pikemminkin keskeneräisyydestäni ja kypsymättömyydestäni. En kuitenkaan vähättele paskuuttani tai ryhdy syyttämään siitä muita. Itse olen teoistani vastuussa. Onneksi tänään kaikki on toisin.

Vierailija
12/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja. Omien kokemusteni perusteella sanoisin, että kannattaisi yrittää selvittää sen kiusaavankin osapuolen ongelmia. Yllättävän monella voi sellaisia olla. Niille, jotka toivovat kiusaajille pelkkää pahaa tuo toivottavasti hieman hyvää oloa tieto siitä, että olen nyt ollut 25 vuotta työttömänä ja 4 vuotta psykiatrisessa hoitosuhteessa.

Vierailija
13/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ärsyyntyvä, jännittynyt ja aggressiivinen ja silti samalla passiivinen, väsynyt ja alistuva. Kärsin huonosta itsetunnosta ja masennuksesta tuolloin.

Vierailija
14/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaaja. Omien kokemusteni perusteella sanoisin, että kannattaisi yrittää selvittää sen kiusaavankin osapuolen ongelmia. Yllättävän monella voi sellaisia olla. Niille, jotka toivovat kiusaajille pelkkää pahaa tuo toivottavasti hieman hyvää oloa tieto siitä, että olen nyt ollut 25 vuotta työttömänä ja 4 vuotta psykiatrisessa hoitosuhteessa.

Vai vielä kiusaavalle osapuolelle pitäisi ymmärrystä suoda? Ja tuo kertomasi omista kohtaamistasi ongelmista tuovat hyvää oloa minulle. Valitettavasti en voi toivoa sinulle mitään hyvää. Lopeta armon ja hyväksynnän kejääminen, et tule saamaan. Rehellisyydestäsi kertoa tämä kuitenkin maininta.

Vierailija
15/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu...u tyhmä ja haukun kaikki, vaikka kaikki muut ovat oikeassa. Ei voi mitään itselle, kun ei voi mitään, kun on kaikki niin huonosti elämässä.

Vierailija
16/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinen, hiljainen hyväksyjä, tyhmä, lapsellinen

Vierailija
17/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopunut raivoalma. Olin masentunut, ja traumatisoitunut, minulla oli ympärilläni ihmisiä joille olin hassua viihdettä viikonloppuisin.

Olen hävennyt todella paljon käytöstäni, joten en koe enää tarpeelliseksi hävetä lisää. Ymmärrän kyllä, jos juomisen aikaiset entiset tutut pitävät minua sekopäänä, niin kai minäkin pitäisin.

Sama, hävettää vieläkin ja valitettavasti sen aikaisia tuttuja on tullut uudessa työssäni vastaan. Tuntuu, että parempi, etten selittele mitään. Vuodet 2012-2017 olivat suurimmaksi osaksi täyttä p*skaa mulle, itse tosin alkoholini join. Tuli sitten olo, että riittää sellainen elämä..

Vierailija
18/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma toimii, koulukiusaajat eivät ansaitse mitään ymmärrystä ja sääliä. Kärsi, saatanan paska!

Onneksi karma toimii kaikille tasapuolisesti. Kärsi kiusaaja paska..just kerro mitä on tapahtunut niin sen voi pistää edes jollain lailla järjen kautta tasapuoliseen. Omat kiusaajat on katkeroituneita ihmisiä suurinpiirtein satojen vuosien takaa.

Minua on loukattu käyn tuon kimppuun. Nössö? Just joo. Kasva aikuiseksi. Riippuen tietysti mitä on tapahtunut? Fyysistä väkivaltaa? Jotain pahempaa? Silloin ymmärrän. Omasta kokemuksesta kiusatuista tuli kiusaajien  A-luokkaa. No saavutus sekin kun muut kasvoi aikuiseksi. Jo 16-17 vuotiaina.

Vierailija
19/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että minusta puuttuvat viat.

Vierailija
20/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuva, nöyristelevä kynnysmatto.