Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työttömät eivät voi myöntää luuseriuttaan?

Vierailija
17.11.2014 |

Miksi selitellään että kyllä mulla kotonakin hommaa riittää yms paskaa? tai korostetaan äitiyttä että muka lapset tarvitsee äitiä kotona yms paskaa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit nyt luomaan sitä p..aa!Katsos ruumiillinen työ on hyvästä, kun ei tuo ajattelu oikein suju:)

Vierailija
2/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kotona hommaa, enkä ole äiti. Mutta en silti myönnä, että työttömyyteni olisi luuseriudestani johtuvaa ihan siksi, että työelämässä on järjetön luuserien armeija myös.

Ap, kerro muuten jotain itsestäsi? Minua kiinnostaa, millaiset ihmiset kirjoittavat av:lle näitä työttömiä mollaavia aloituksia. Varsinkin nyt, kun työttömänä on tuhansia meitä akateemisen koulutuksen hankkineita, joilla on pitkä työura takanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yms paskaa

Vierailija
4/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täydellinen luuseri. Epäonnistunut elämässäni kaikessa. En osaa mitään ja kenenkään ei kannata palkata mua.

Vierailija
5/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Tässäkin joku ehti luuseriksi ennen mua.

Vierailija
6/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sitä muututaan luuseriksi kun työpaikka menee, toivottavasti näin käy sinullekkin niinn kasvaa vähän laajemmaksi tuo maailman katsomuksesi.

Vierailija
7/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias työtön, mutta en myönnä olevani luuseri. Miksikö? Koska en ole. 

En ala tätä nyt perustelemaan millään mainitsemallasi "kotonakin riittää töitä", koska kaikki tietävät, että kyllä niitä töitä tosiaan siellä riittää (varsinkin näin maalaistalon tytöllä) ja työttömänä nyt vain sattuu olemaan enemmän aikaa hoitaa niitä.

Haen töitä jatkuvasti; netin kautta, soittelemalla jne. Muutamassa työhaastattelussakin kävin juuri ja nyt odotellaan, tulisiko soitto. 

Olen suorittanut kaksoistutkinnon hyvillä arvosanoilla, ollut ulkomailla töissä koulun jälkeen jne. Tällä hetkellä Suomen työttömyystilanne nyt vain on niin suuri, että töitä ei anneta kaikille, jotka niitä tarvitsisi. Se ei mielestäni tee työttömästä työnhakijasta luuseria. 

Tämän työttömyysjaan hyödynnän mm. opiskelemalla avoimessa yliopistossa ja suorittamalla kursseja aiheesta, joka minua kiinnostaa ja josta on minulle paljon hyötyä, kun keväällä haen opiskelemaan. 

Vierailija
8/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:56"]

Olen täydellinen luuseri. Epäonnistunut elämässäni kaikessa. En osaa mitään ja kenenkään ei kannata palkata mua.

[/quote]

Miksi haluat elää tuollaista elämää?

Vierailija
9/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:51"]

Miksi selitellään että kyllä mulla kotonakin hommaa riittää yms paskaa? tai korostetaan äitiyttä että muka lapset tarvitsee äitiä kotona yms paskaa?

[/quote]

Okei,sovitaan sitten että kaikki  työttömät on luusereita,niin ap:lle tulee parempi mieli ja se voi keksiä parempia provoja :)

Vierailija
10/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän. Nyt voitkin painua helvettiin.

Vierailija
11/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä joutuisin työttömäksi, niin menisin heti kyllä opiskelemaan, lisäisi työnsaannin mahdollisuuksia, kun voisi useammalta alalta etsiä. :)

Vierailija
12/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:58"]

Ai sitä muututaan luuseriksi kun työpaikka menee, toivottavasti näin käy sinullekkin niinn kasvaa vähän laajemmaksi tuo maailman katsomuksesi.

[/quote]

Ei se ainakaan mua ole millään lailla humaaniksi tehnyt enkä pidä köyhistä enkä aio joulunakaan auttaa köyhiä vaikka nyt olisikin varaa. Tyhmää luulla että tuollainen muuttaa ketään, tuskin ap.takaan.t.ammattivalittaja

Vierailija
13/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, työttömyyttäsi odotellessa. :)

Vierailija
14/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:51"]

[/quote]

Mikis et voi myöntää provoilevasi av-palstalla pelkän luuseriutesi vuoksi? Väsynyt yritys ja näitä samanlaisia on nähty melkein joka päivä. 

Vierailija
15/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:04"]

Jos mä joutuisin työttömäksi, niin menisin heti kyllä opiskelemaan, lisäisi työnsaannin mahdollisuuksia, kun voisi useammalta alalta etsiä. :)

[/quote]

Monihan näin tekeekin - tosin, ei sinullakaan ole opiskelupaikkaa odottamassa samana päivänä kun työt loppuu, joten jonkin aikaa joudut sitten selittelemään jotain muuta. 

Vierailija
16/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:58"]

[/quote]

Ei se ainakaan mua ole millään lailla humaaniksi tehnyt enkä pidä köyhistä enkä aio joulunakaan auttaa köyhiä vaikka nyt olisikin varaa. Tyhmää luulla että tuollainen muuttaa ketään, tuskin ap.takaan.t.ammattivalittaja

[/quote]

Mistä sä sitä rahaa oikein saat, kun olet täysin tuloton, mutta joka toinen viikko sulla on rahaa ja joka toinen viikko oot köyhä?

Vierailija
17/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi aivan urpoa rehkiä jossain paskaduunissa kun muut höpöttelee kivoja netissä. Siinä kehittyy sekä elämä mielekästä. Tietenkin netissä on myös niitä jotka kirjoittelevat vain mamupatjoista ja hyyssäreistä, mutta kyllä hekin kehittyvät kun aikaa annetaan.

Vierailija
18/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:59"]

[/quote]

[/quote]

Miksi sä haluat elää omaasi?

Vierailija
19/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä tunnen kaksi miestä, jotka ovat opiskelleet uuden ammatin sen jälkeen, kun edelliseltä on työt loppuneet. Toisella on kolme täysin toisistaan poikkeavaa koulutusta. Hän on koulutukset valinnut sen perusteella, että niissä riittää töitä eläkeikään asti. Viimeisin niistä oli kaivosalan koulutus, ja kas vain, eipä niitäkään moneksi vuodeksi riittänyt.

On se kumma, että työkseen koulutuspaikkoja suunnittelevat eivät osaa ennustaa tulevaisuutta, mutta yksittäisen työttömän pitäisi tietää, miten suhdanteet menevät.

Vierailija
20/55 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:59"]

[/quote]

[/quote]

Vain luuseri uskoo, että sitä haluaa epäonnistua kaikessa.