Lyhin avioliitto jonka tiedät
Kuinka pitkä on kaikista lyhyin avioliitto jonka tiedät? Mitä ajatuksia?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:21"]Omani?
Varsinainen liitto kesti 10 kk ja siihen eroprosessi päälle.
Halusin kyllä liiton toimivan, olimme olleet yhdessä jos vuosia ennen avioliiton solmimista. Ajattelin, että liitto jotenkin vahvistuu sen toisenkin osapuolen mielessä kun ollaan oikein naimisissa.
Niin ei käynyt. Entistä enemmän minut yritettiin kääntää rooliin joka ei minulle sovi. Pikkuvaimoksi olisi pitänyt olla herran elämää ja uraa tukemaan, itse sain vain vähättelyä ja ylenkatsetta. Mikään ei tuntunut yhteiseltä vaan aina väiteltiin siitä kumman tarpeet olivat tärkeämmät, asiassa kun asiassa.
Laitoin sitten eron vireille. Toinen ei millään tavalla protestoinut, hyväksyi vaan päätökseni vastaan sanomatta. Oli varmaan tullut itsekin siihen tulokseen ettei tästä mitään tule.
Ex-mieheni on sittemmin mennyt naimisiin, paljon onnea hänen elämäänsä vaan. Minä olen pysytellyt sinkkuna tästä siipeeni ottaneena. Jos en saanut sitä toimimaan alun todella hyvistä aikeista huolimatta en saa seuraavaakaan. Parempi olla siis sinkku.
No tulipa tarinaa mutta omani on kyllä lyhin liitto jonka tiedän.
[/quote]
Mukava lukea näitä pitemmästi kerrottuja ! :)
Muks ei pääse toiselle sivulle kommentoimatta..?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:11"]
Menivät viime kesäkuussa naimisiin ja erosivat heinäkuun lopulla, kun mies petti. Harkinta-aika nyt on vielä, mutta nainen meni elokuussa kihloihin toisen miehen kanssa ja on tämän uudenkin miehen kanssa jo eronneet. :D
[/quote]
Reipasta porukkaa! :D
[/quote]
no joo. Tämän exmiehenkin kanssa seurustelivat alle vuoden, ennen kuin menivät naimisiin ja sitä ennenkin olivat eron partaalla monta kertaa.
Aijai kauheita nää :D onkos av mammoilla kokemuksia? :p
Shiiamuslimeilla väliaikaisia avioliittoja نكاح المتعة . Solmitaan seksisuhteen ajaksi, jolloin kyseessä ei ole uskonnon kieltämä huorinteko (zena). Voi kestää vaikkapa kolme päivää.
N.pari viikkoa häistä sulho löysi uuden..yhteiseloa morsiamen kanssa ennen häitä oli kuitenkin kerinnyt olla jo ainakin 10 vuotta.
Harkinta-ajan kanssa yhteensä n. 10 kk.
Eikös Britney Spears ollut naimisissa jotain 50 tuntia tai vastaavaa?
Omani noin kaksi kuukautta ei ole lyhin tietämäni, vaan eräs sukulaiseni on pistänyt paremmaksi jo 60-luvulla. Hänen avioliittonsa kesti kolme viikkoa.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:30"]
Omani noin kaksi kuukautta ei ole lyhin tietämäni, ...
[/quote]
Haluatko kertoa vähän enemmän, liittosi taustat ja eron syyn ym?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:54"]
No yhden kakaraliiton tiedän; morsmaikku flirttaili limaisen bestmanin kanssa jo häävastaanotolla, ja sitten 2kk kuluttua avioliitto kaatuikin siihen, että se morsmaikku oli pettänyt sen bestmanin kanssa.. Avioliitto kesti sen 2 kk, ja luulen, että morsian halusi vain ne prinsessahäät (varskinkin kun vanhemmat maksoivat viulut). Teiniliitto.
[/quote]
Naurattaa tälläiset teiniliitot, etenkin jos häät on vedetty suuren kaavan mukaan ja vanhemmat maksaa monen tonnin kekkerit.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:30"]
Omani noin kaksi kuukautta ei ole lyhin tietämäni, vaan eräs sukulaiseni on pistänyt paremmaksi jo 60-luvulla. Hänen avioliittonsa kesti kolme viikkoa.
[/quote]
Keroo vähän tarkemmin, miksi kariutui niin nopeasti? (Molemmat)
Kaverini oli naimisissa 4kk, kunnes miehensä kuoli syöpään
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:27"]
Kaverini oli naimisissa 4kk, kunnes miehensä kuoli syöpään
[/quote]
Tämä oli ikävä kuulla :( Varmasti käsittämättömän rankka paikka :(
Omani?
Varsinainen liitto kesti 10 kk ja siihen eroprosessi päälle.
Halusin kyllä liiton toimivan, olimme olleet yhdessä jos vuosia ennen avioliiton solmimista. Ajattelin, että liitto jotenkin vahvistuu sen toisenkin osapuolen mielessä kun ollaan oikein naimisissa.
Niin ei käynyt. Entistä enemmän minut yritettiin kääntää rooliin joka ei minulle sovi. Pikkuvaimoksi olisi pitänyt olla herran elämää ja uraa tukemaan, itse sain vain vähättelyä ja ylenkatsetta. Mikään ei tuntunut yhteiseltä vaan aina väiteltiin siitä kumman tarpeet olivat tärkeämmät, asiassa kun asiassa.
Laitoin sitten eron vireille. Toinen ei millään tavalla protestoinut, hyväksyi vaan päätökseni vastaan sanomatta. Oli varmaan tullut itsekin siihen tulokseen ettei tästä mitään tule.
Ex-mieheni on sittemmin mennyt naimisiin, paljon onnea hänen elämäänsä vaan. Minä olen pysytellyt sinkkuna tästä siipeeni ottaneena. Jos en saanut sitä toimimaan alun todella hyvistä aikeista huolimatta en saa seuraavaakaan. Parempi olla siis sinkku.
No tulipa tarinaa mutta omani on kyllä lyhin liitto jonka tiedän.