Suurten rintojen upeus
Yleensä täällä ihastellaan vaan pikkutisuleita, mutta ovathan suuret näyttävät ja kauniit. Pidättekö muut` ja onko teillä kokemuksia suuririntaisten kanssa. Rintojen väliin paneminen on upeaa. Samoin nähdä niiden keinuvan.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole hienompaa kuin nukkua uhkean naisen kanssa lusikassa rinnoista kiinni pitäen.
Ah, tästä haaveilen joka aamu ja hipelöin omia rintojani kuvitellen, että joku ihana ukkeli tekee sen. Olen siis tuo suurien rintojen omistaja tästä ketjusta.
Ihan sama minkä kokoiset rinnat on, kunhan muutoin on edes jotenkin normaalipainoinen ja älyinen. Kaikki rinnat on kauniita, mutta se riippuu missä ne on kiinni.
Pidän suurista rinnoista todella paljon. Mutta, ne eivät ole kiinni missään. Ne ovat osa kokonaisuutta, naista. Tuollainen kirjoittelu halventaa. Naiset ja miehet ovat kokonaisuus kaikkine piirteineen.
Vierailija kirjoitti:
Pidän suurista rinnoista todella paljon. Mutta, ne eivät ole kiinni missään. Ne ovat osa kokonaisuutta, naista. Tuollainen kirjoittelu halventaa. Naiset ja miehet ovat kokonaisuus kaikkine piirteineen.
Viittasit varmaan minuun. No jos se kokonaisuus on huono, ne rinnatkin on sitten ilmeisesti huonoja. Sääli että se kokonaisuus usein ontuu, kun ei olla valmiita pitämään itsestään ollenkaan huolta.
Kyllä isot on upeat. Sellainen noin 75 F-H kuppikoko on ehkäpä kaunein luomuna. Ja muodokas nainen muttei liian lihava. Ei kuitenkaan mitään M koon kannuja, ne on jo liian suuret. A-C on taas liian pienet vaikka nainen olisi hoikka. Nämä on vain minun omia mieltymyksiä jos saisi valita koon. Kyllä nainen voi olla viehättävä A kuppisenakin.
Isot rinnat on parasta mitä tiedän, niitä todella innolla tykkään puristella, ja kun nainen tulee päälle ratsastamaan ja kumartuu niin että rinnat tulee naamalle, niitä sit puristelee ja imeskelee!
Isot rinnat on hyvin mielenkiintoisia. Pidän niistä.
Hyvä, että on muitakin, jotka uhkeutta arvostavat. Tuo pikkutisulijuttu on täällä ollut jotenkin etusijalla. Mukavaa, että näinkin asiaa tuodaan esiin. Minä haluan olla naisen kanssa, jolla on isot rinnat. Ja onnekseni olenkin.
Minäkin joskus unohdun tölläämään, jos tapaan isotissisen naisen jonka daisat on hyvin tuotu esille. Melkolailla heteronaisena kyse ei kohdallani ole seksuaalisesta kiinnostuksesta, kunhan vaan yllätyn tai hämmennyn näistä massiivisista «tytöistä» jotka kurkkivat kaula-aukosta.
Seksuaalisten kokeilujen harrastajana olen myös peuhannut pari kertaa isotissisten kanssa. Ymmärrän, että isoissa rinnoissa voi heteromiehille olla tietty visuaalinen viehätys, mutta koskettaessa olen itse ainakin pettynyt, löysää taikinaa. Minua häiritsi myös tunkkainen tuoksahdus rintojen alla.
Normaalipainoisella ihan ok, mutta jos on ylipainoinen, niin ei kyllä sytytä mitkään tisut. Tissien muodot on tärkeitä, valitettavasti monet isot ovat ns muodottomia säkkejä.
Mitkä ovat isot rinnat? Nuorena poika ajattelin että D kuppi olisi iso. Iän karttuessa olen oppinut että ne ovat kuitenkin aika pienet. H kupista alkaa mielestäni isot rinnat. Jos nainen osaa kantaa rintojaan olivat sitten pienet tai isot ne ovat kauniit. Kunhan ovat luomut. Mikään ei ole kamalamman näköistä kuin luonnottomalta näyttävät silikonit. Kantakaa naiset ylpeästi luomujanne.
Rintön kirjoitti:
Mitkä ovat isot rinnat? Nuorena poika ajattelin että D kuppi olisi iso. Iän karttuessa olen oppinut että ne ovat kuitenkin aika pienet. H kupista alkaa mielestäni isot rinnat. Jos nainen osaa kantaa rintojaan olivat sitten pienet tai isot ne ovat kauniit. Kunhan ovat luomut. Mikään ei ole kamalamman näköistä kuin luonnottomalta näyttävät silikonit. Kantakaa naiset ylpeästi luomujanne.
D alkaa olla jo muodokas. Pari kuppikokoa lisää on paras. Mutta on jännä se, että kuulin sen että rintaliivivalmistajat ovat vähän ovelia siinä, että pikkutisulitkin olisivat suuririntaisiia heidän merkinnöillään. Lisäähän tuo myyntiä toki.
Mitäpä sitä vertailemaan ja kiistelemään aiheesta. Tärkeintä kuitenkin, että kaikille löytyy ihailijansa ja ottajansa :-)
Vierailija kirjoitti:
Rintön kirjoitti:
D alkaa olla jo muodokas. Pari kuppikokoa lisää on paras. Mutta on jännä se, että kuulin sen että rintaliivivalmistajat ovat vähän ovelia siinä, että pikkutisulitkin olisivat suuririntaisiia heidän merkinnöillään. Lisäähän tuo myyntiä toki.
Hohhoijaa taas. Itselläni on koko D65 ja olen yläosasta sirorakenteinen, kapea rintakehä jne. Niin kaukana isorintaisesta, että harvoin näin pieniä edes näkee missään. Eivät riipu eikä paljon heilukaan. Itselläni pitäisi olla ehkä koko 65F, että erottuisivat muuten kuin topatuilla liiveillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintön kirjoitti:
Hohhoijaa taas. Itselläni on koko D65 ja olen yläosasta sirorakenteinen, kapea rintakehä jne. Niin kaukana isorintaisesta, että harvoin näin pieniä edes näkee missään. Eivät riipu eikä paljon heilukaan. Itselläni pitäisi olla ehkä koko 65F, että erottuisivat muuten kuin topatuilla liiveillä.
Niin. Miksi hohhoijaa? Et ole isorintainen, etkä laita sitä pahaksesi. Valmistajat tekevät kuppikoot huijaten. Ja en kyllä ilkeillyt. Suuret rinnat silti ovat mahtavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintön kirjoitti:
Niin. Miksi hohhoijaa? Et ole isorintainen, etkä laita sitä pahaksesi. Valmistajat tekevät kuppikoot huijaten. Ja en kyllä ilkeillyt. Suuret rinnat silti ovat mahtavia.
Eivät kyllä huijaa, vaan miehillä ei ole käryäkään siitä mistä kuppikoko muodostuu. D65 on esimerkiksi kupin tilavuudeltaan sama kuin E60 tai B75. Vain rinnanalusmitta on näissä eri. Eli saisin sovitettua pienet rintani E60 kupin liiveihinkin, mutta ne olisi vain tiukemmat rintojen alta.
Jos on yksi kysymys mihin olen oppinut hätävalehtelemaan niin ei ikinä saa tykätä erilaisista rinnoista kuin naisella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintön kirjoitti:
Eivät kyllä huijaa, vaan miehillä ei ole käryäkään siitä mistä kuppikoko muodostuu. D65 on esimerkiksi kupin tilavuudeltaan sama kuin E60 tai B75. Vain rinnanalusmitta on näissä eri. Eli saisin sovitettua pienet rintani E60 kupin liiveihinkin, mutta ne olisi vain tiukemmat rintojen alta.
No kun niitä kuppikokoja muutetaan valmistajien perusteella, että naiset voisivat tuntea olevan isorintaisia. Tämä on totta.
Itseä ei säväytä, mutta hyvä että heillekkin on ottajia.